abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162625799
Nouk hoe gaat het met je?
Is je man alweer thuis om de hond uit te laten?

Denk aan je meldplicht ;)
pi_162625925
Nog 1 etmaal mei Piekie en Sprotje! Of willen jullie heel graag bij de epische juni-club horen? *)
pi_162625965
Haha ik verwachte sowieso al niet in mei te bevallen... ik ga wel voor juni mag piekie de meimaand afsluiten :)
  maandag 30 mei 2016 @ 19:22:02 #129
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162626023
Piekie, ik wilde je nog vertellen, vanmorgen om 11 uur is de navelstreng losgelaten! Dag 3 vandaag :)

Hoe is het bij jou vandaag?
  maandag 30 mei 2016 @ 19:49:15 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162626810
Ela, wat een leuke aparte naam, hoe kwam je dichter daar zo op? :)

En gefeliciteerd Knifty *O*
Turbo baby werper _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 30 mei 2016 @ 19:51:04 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162626877
Ik heb vandaag een zwangerschapsmassage gekregen als cadeau van mijn zus. Was echt zo onwijs fijn O+ O+ O+
Ben zelfs nog heel even in slaap gevallen :+
Behandelbank had een uitsparing voor buik en borsten dus kon lekker op mijn buik liggen. Heel gek na weken dat dat niet kon. En buikmevrouw was lekker aan het reageren op haar handen, was awesome O+
  maandag 30 mei 2016 @ 19:57:28 #132
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162627095
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb vandaag een zwangerschapsmassage gekregen als cadeau van mijn zus. Was echt zo onwijs fijn O+ O+ O+
Ben zelfs nog heel even in slaap gevallen :+
Behandelbank had een uitsparing voor buik en borsten dus kon lekker op mijn buik liggen. Heel gek na weken dat dat niet kon. En buikmevrouw was lekker aan het reageren op haar handen, was awesome O+
Klinkt goed O+ ik moet ook nog even zoiets doen. Jij woonde niet in de regio Den Haag toch?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162627101
We hadden het vandaag onder het eten met mijn oudste van 3,5 over de baby. Ze wil graag een zusje en die mag dan Peppa Pig/Dora/Olivia/Masha heten :+ .. waar het hart van vol is O+

En die massage klinkt heeeeemels Molo!

Traditiegetrouw bezoek ik ergens in de laatste weken Sanadome, zolang de vliezen nog niet gebroken zijn. Eerst deed ik dat met een clubje oude vriendinnen maar die zijn door de jaren heen weggevallen :{ . Gelukkig wel weer nieuwe vriendinnen voor in de plaats maar die zijn weer niet bekend met deze traditie. Dus misschien gewoon qualitytime met mijn man O-) .. want dat schiet er soms een beetje bij in als je kinderen hebt :+ :@
  maandag 30 mei 2016 @ 20:03:56 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627340
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Klinkt goed O+ ik moet ook nog even zoiets doen. Jij woonde niet in de regio Den Haag toch?
Ik heb je PM terug gestuurd :)

Aanrader dit en ik ben echt een enorme zeikerd met dingen als massages
  maandag 30 mei 2016 @ 20:05:59 #135
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162627419
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef Arja het volgende:
Nouk hoe gaat het met je?
Is je man alweer thuis om de hond uit te laten?

Denk aan je meldplicht ;)
Gaat goed hier, zie wel weer op tegen een 'lege' week. Mijn man is t weekend thuis geweest, maar nu weer weg. Woensdagavond is hij weer thuis en dan donderdag weer weg.. Hond uitlaten moet ik dus weer zelf doen, maar dat gaat inmiddels wel iets beter. Alleen standaard als ik ga lopen besluit de baby naar beneden te duwen, dus dat is niet altijd even fijn :)

Hoe gaat t bij jou? Heb je het al wat rustiger?!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 30 mei 2016 @ 20:08:18 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627498
Nouk, kan jouw man wel naar huis en bij jou zijn qua werk mocht het gaan beginnen? Lijkt me toch een gek idee, dat hij weg is nu.
pi_162627647
Haha svane met je epische juni club.

Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.

Nouk wat doet je man dan? Wel kut dat hij zo veel weg is en jij hoogzwanger. Kan hij wel snel genoeg komen voor de bevalling?

Met mij goed. Nog steeds wel een hoop te doen, maar tussendoor ga ik dan wel even zitten met de beentjes omhoog of ff netflixen. Mijn energie wordt snel minder nu.
  maandag 30 mei 2016 @ 20:13:28 #138
220609 Nouk84
pi_162627694
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
Nouk, kan jouw man wel naar huis en bij jou zijn qua werk mocht het gaan beginnen? Lijkt me toch een gek idee, dat hij weg is nu.
Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor :)
  maandag 30 mei 2016 @ 20:16:08 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162627787
Ik wil ook de PM met de zwangerschapsmassage! (of is dat onfatsoenlijk? :@ ;) )
  maandag 30 mei 2016 @ 20:16:24 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627794
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:13 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor :)
Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwd :D
Ik ga er ook helemaal vanuit dat hij het prima redt om naar huis te komen ls het zo ver is.

Lijkt me trouwens voor mannen wel gek hoor, dan zit je te werken en wordt je opeens van kantoor weggerukt door zoiets :D
Wij voelen en maken het tenminste echt geleidelijk aan mee :D
  maandag 30 mei 2016 @ 20:17:06 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627815
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
Zeer :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162627917
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:22 schreef elamanilo het volgende:
Piekie, ik wilde je nog vertellen, vanmorgen om 11 uur is de navelstreng losgelaten! Dag 3 vandaag :)

Hoe is het bij jou vandaag?
Nu is hij helemaal af, bijzonder dat je dit proces zo vorm hebt kunnen geven!

Hier een rustig dagje, lekker alleen thuis. Morgen wellicht weer :)

Ik merk dat ik ergens nog niet helemaal klaar ben. Ik vind de onzekerheid lastig, met de twee jongens hier. Waar zijn zij als het begint? Wie vangt ze op, hoe vinden ze dat? Ik weet dat het allemaal geregeld is en wel los loopt, maar ratio en gevoel zitten niet op 1 lijn.
En ik vind het fijn om alleen thuis te zijn, maar ik merk dat ik meer ontspannen ben als man ook thuis is. Maar hij moet werken en kan dat niet zomaar thuis doen.
Nou ja, dit soort dingen zorgen ervoor dat ik niet helemaal tot rust kan komen.

Dus of ik nog een meibaby baar of dat ze toch graag in juni geboren wil worden, ik weet het niet.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_162627962
Zohee Knifty, had je haast? :D
Van harte gefeliciteerd!! Mooie naam <3
  maandag 30 mei 2016 @ 20:23:22 #144
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162628021
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
:D

Tnx Molo O+ ik kijk er nu al naar uit.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 30 mei 2016 @ 20:24:53 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628096
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D

Tnx Molo O+ ik kijk er nu al naar uit.
^O^ *O*
pi_162628114
Mag ik ook Molo? O-)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162628156
Knifty, gefeliciteerd! Wat een lieve naam. O+

Ela ook een supernaam! Wat speciaal dat je dochter hem bedacht heeft. O+
pi_162628168
Dat lijkt me best pittig nouk, dat hij zo veel en lang weg is. Ik ben best graag alleen, maar na een dag en een nachtje is het wel weer tijd dat ie thuiskomt.

Q :D
Oude droogkloot
  maandag 30 mei 2016 @ 20:27:28 #149
220609 Nouk84
pi_162628183
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
Haha svane met je epische juni club.

Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.

Nouk wat doet je man dan? Wel kut dat hij zo veel weg is en jij hoogzwanger. Kan hij wel snel genoeg komen voor de bevalling?

Met mij goed. Nog steeds wel een hoop te doen, maar tussendoor ga ik dan wel even zitten met de beentjes omhoog of ff netflixen. Mijn energie wordt snel minder nu.
Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.

Dat is wel in en om het huis nu, of ook veel externe afspraken? Mijn energie wordt inmiddels ook een stuk minder, helaas.. Goed je rust pakken! Het gaat straks nog voldoende energie kosten ;)
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwd :D
Ik ga er ook helemaal vanuit dat hij het prima redt om naar huis te komen ls het zo ver is.

Lijkt me trouwens voor mannen wel gek hoor, dan zit je te werken en wordt je opeens van kantoor weggerukt door zoiets :D
Wij voelen en maken het tenminste echt geleidelijk aan mee :D
Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevalt ;)

Ja inderdaad! In het meest ideale geval zijn ze gewoon thuis als het begint en hoeven ze niet weg. Maar dan nog echt papa zijn ze pas als het er is, denk ik. Terwijl wij het daarvoor al meer voelen enz..
  maandag 30 mei 2016 @ 20:27:39 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628190
Anders zet ik 'm wel even hier neer, is wellicht makkelijker :D

Wel even in spoiler omdat ik een muts ben enzo :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')