Hier ook die vragen. Voel je al iets, hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:49 schreef sprotje het volgende:
Ach ja zo eerst de meiden maar weer uit school halen en weer 10 keer bevestigend zeggen... ja nog steeds zwanger... nee nog steeds niets geboren...
Echt fijn om te horen dat het zo goed klikt met de vk Marjolijntje!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Knifty, zet hem op! Op naar een mooie ontmoeting!
Ela, ik vind jullie naam zo lief
Ik vier mijn verjaardag met een therapiesessie, joy.. Morgen komt de vk hier, echt heel fijn. En doen we een beetje meditatie en wilde ze een rebozo massage doenIk heb zo'n topmens getroffen!
Ook ivm fluxus? Ik wil dat dus echt niet. Ze prikken maar op het moment dat het nodig isquote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef Crumpette het volgende:
Ohja ik moet ook een infuus idd, maar ik had dat begrepen als: we prikken vast maar je hebt er nog geen zak aan hangen oid tenzij nodig. Dat je nog wel bewegingsvrijheid hebt. Even navragen deze week!
Nou, als je daar evidence over hebt, wil ik het ook graag weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook ivm fluxus? Ik wil dat dus echt niet. Ze prikken maar op het moment dat het nodig is.
(Bovendien heb ik gelezen dat fluxus juist een bijwerking kan zijn van de oxytocine-spuit die je tegen de fluxus krijgt, daar wil ik ook eerst meer over lezen)
Dat kan wel een risico zijn: bij lage bloeddruk door fors bloedverlies ben je moeilijker te prikken.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
Ze prikken maar op het moment dat het nodig is.
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:36 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou, als je daar evidence over hebt, wil ik het ook graag weten.
Kijk, dat soort dingen weet ik idd niet. En daar ga ik het zeker nog uitgebreid met de vk over hebben. Maar de vorige keer dat ik een infuus kreeg, heeft "de beste infuusprikker die aanwezig was" die naald zo hard en pijnlijk in mijn hand geramd dat ik nog koude rillingen krijg en misselijk word als ik er aan denk, dus ik moet echt overtuigd worden ipv dat ik het op voorhand al helemaal prima vind.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat kan wel een risico zijn: bij lage bloeddruk door fors bloedverlies ben je moeilijker te prikken.
Opruimen kan ik me wel voorstellen inderdaad. Als zij eerst heel je aanrecht nog leeg moet ruimen oid, gaat het poetsen van de keuken wel wat langer duren. Maar echt schoonmaken voor de schoonmaakster komt is toch juist niet logisch, dan hoeft ze niks meer te doen? Zegt zij die 0 ervaring heeft met een schoonmaakster...quote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kreeg na de eerste keer dat de schoonmaakster kwam op m'n kop van mijn moeder omdat ik niet had opgeruimd. De keer daarna had ik wel even van te voren opgeruimd en toen was ze veel sneller klaar, dus dat doe ik tegenwoordig standaard. Zo gek is het dus niet.
Brr, dat kan ik me dan wel weer voorstellen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen weet ik idd niet. En daar ga ik het zeker nog uitgebreid met de vk over hebben. Maar de vorige keer dat ik een infuus kreeg, heeft "de beste infuusprikker die aanwezig was" die naald zo hard en pijnlijk in mijn hand geramd dat ik nog koude rillingen krijg en misselijk word als ik er aan denk, dus ik moet echt overtuigd worden ipv dat ik het op voorhand al helemaal prima vind.
Oh wat naar zeg!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Burdie het volgende:
Kijk, dat soort dingen weet ik idd niet. En daar ga ik het zeker nog uitgebreid met de vk over hebben. Maar de vorige keer dat ik een infuus kreeg, heeft "de beste infuusprikker die aanwezig was" die naald zo hard en pijnlijk in mijn hand geramd dat ik nog koude rillingen krijg en misselijk word als ik er aan denk, dus ik moet echt overtuigd worden ipv dat ik het op voorhand al helemaal prima vind.
Er bestaan ook kleinere naaldjes dan de standaard, wrs bekend als 'roze naaldje'. Vraag daar anders ook naar in je gesprekquote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 30 mei 2016 13:04 schreef WupWup het volgende:
[..]
Er bestaan ook kleinere naaldjes dan de standaard, wrs bekend als 'roze naaldje'. Vraag daar anders ook naar in je gesprek
Nvm had ergens overheen gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:42 schreef Arja het volgende:
Hup knifty![]()
![]()
![]()
Wil iemand me de naam van Ela's zoontje pmen? Ik heb geen facebook
Oh ik nam aan dat iedereen facebook heeft, behalve ik zo'n beetje.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:54 schreef Piekie81 het volgende:
Ik laat het aan Ela om de naam hier bekend te maken. Ze post hem vast binnenkort ook hier. Sorry, maar het voelt voor mij niet goed om het te pm-en![]()
Sorry
Ik had even gemist dat ze m hier ging delen, benieuwd zijn naar iemand kindje is m.i niet iets slechts... beetje overdreven om het dan gebedel te noemen....quote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Books1 het volgende:
Ela van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje.
Ik vind het een beetje raar staan het gebedel om een naam via pb terwijl Ela aangeeft dat ze het hier binnenkort neerzet.
Iets met goed fatsoen...
Knifty heel veel succes vandaag en misschien heb je je kleintje al inmiddels.
Idd, om die reden.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook ivm fluxus? Ik wil dat dus echt niet. Ze prikken maar op het moment dat het nodig is.
(Bovendien heb ik gelezen dat fluxus juist een bijwerking kan zijn van de oxytocine-spuit die je tegen de fluxus krijgt, daar wil ik ook eerst meer over lezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |