Door jouw reactie bedenk ik nu dat ik net als deze zwangerschap bij de 90 gestopt ben met wegen. Dus vermoedelijk woog ik 90 toen ik thuis kwamquote:Op zondag 29 mei 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Baby weegt bij mij al 4 kilo, kilo vruchtwater, kilo placenta, meer bloed, al het vocht dat ik vasthoud etc? Dat moet toch schelen.
En dat hardlopen is al een poosje geleden. Toen ik in de medische molen zat, voelde ik me vaak al te belabberd door de hormonen en sinds ik zwanger ben, wandel ik alleen nog maar
quote:Op zondag 29 mei 2016 23:22 schreef Svane het volgende:
[..]
In ruil daarvoor een katheter en kreupele vagijn MAAR JE MOET ER WAT VOOR OVER HEBBEN.
Idemquote:Op maandag 30 mei 2016 08:07 schreef Amsel het volgende:
Ik ben ook van plan om weer in dezelfde outfit te bevallen als vorige keer
AH, 25% korting, Ecoverr en Method.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 08:55 schreef Molo het volgende:
[..]
AH, 25% korting, Ecoverr en Method.
De lavendelspray allesreiniger van die laatste vind ik altijd zulk fijn spul
Bedenk dan wel even dat in het geval je een infuus krijgt, je je kleding daarna dus niet meer uit kunt doenquote:Op maandag 30 mei 2016 08:28 schreef Burdie het volgende:
Have fun, knifty!![]()
![]()
.
[..]
Idem.
In mah birthdaysuit.
Nee snap ik, maar bij mij kon dat dus niet meer omdat de vpk er een infuus in priktequote:Op maandag 30 mei 2016 09:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Birthdaysuit uitdoen lijkt me sowieso niet zo'n goed plan Dot!
Hup Knifty!!
Whehe, mental imagequote:Op maandag 30 mei 2016 09:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Birthdaysuit uitdoen lijkt me sowieso niet zo'n goed plan Dot!
Officieel moet ik sowieso een infuus (maar daar is het laatste woord nog niet over gezegdquote:Op maandag 30 mei 2016 09:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar bij mij kon dat dus niet meer omdat de vpk er een infuus in prikte
Jaa! Zie Facebook! Ik zal het plaatje later ook hier even delenquote:Op maandag 30 mei 2016 09:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Knifty, hoe spannend!![]()
![]()
![]()
Ela, weten jullie de naam al?
Oehoeh gaat snel kijken!quote:Op maandag 30 mei 2016 09:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Jaa! Zie Facebook! Ik zal het plaatje later ook hier even delen
Nopequote:
Oh mooi zeg! Heel bijzonder.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Jaa! Zie Facebook! Ik zal het plaatje later ook hier even delen
Voor de totale anticlimax: je groeit gewoon een nieuwe slak als het echt nog even gaat durenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope![]()
Zelfs minder menstruatie achtige krampen dan daarvoorMaar ik ben nu toch echt volledig ontslakt, heeft wel heel de dag geduurd
![]()
Maar ik heb het ook veel te druk om te bevallen deze week, elke avond een afspraak, heel handig. Al start vanavond met kraamvisite bij een vriendin die vorige week is bevallen, dus wie weet rammelt dat mijn baby zo naar buiten
OUD, voor al uw desillusies!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef Crumpette het volgende:
Voor de totale anticlimax: je groeit gewoon een nieuwe slak als het echt nog even gaat duren
Ja dat had ik al begrepen. Fijn vooruitzichtquote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Voor de totale anticlimax: je groeit gewoon een nieuwe slak als het echt nog even gaat duren
Fijn, een sticker! En apart om te zien he, een kant van je buik vol en de ander leegquote:Op maandag 30 mei 2016 09:46 schreef Quoi het volgende:
Dikke sticker gehad bij vk. Bloeddruk goed, ijzer goed, baby goedUitslag rhesus-c nog niet binnen.
Grappig, want je ziet sinds een paar dagen aan de linkerkant van mijn buik duidelijk iets uitsteken. Dat is dus - zoals ik al dacht - zijn ruggetje/billetjes. Rechts helemaal leegVerder head down, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Hartslag knalde eruit.
Vond het wel weer bijzonder hoor. Onze kleine man doet het zo goed! En mijn bekkenmalaise is nu ook goed te doen
Grappig dat het bij jou andersom is! Ik voel het ook heel duidelijk bij op mijn linkerzij slapen. Niet heel comfortabelquote:Op maandag 30 mei 2016 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn, een sticker! En apart om te zien he, een kant van je buik vol en de ander leegBij mij is het precies andersom, baby ligt rechts en de linkerkant van mijn buik is leeg. Als ik op mijn rug lig, helt ze ook helemaal naar rechts, dan voelt het alsof ze in mijn zij ligt
Ja, anders ziet de schoonmaakster/mams misschien wel wat voor viespeuk ik benquote:Op maandag 30 mei 2016 11:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Grappig dat het bij jou andersom is! Ik voel het ook heel duidelijk bij op mijn linkerzij slapen. Niet heel comfortabelMaar as we speak lijkt het alsof meneer migratieplannen heeft
![]()
Mijn pa komt straks de lambrisering in onze slaapkamer aflakken. Mams komt ook mee om me te helpen. Al voel ik mezelf 200% fitter dan vorige week, dat is toch wel fijnAlleen nog even bedenken waarmee
Liefst ga ik zelf in Het Kamertje bezig, maar dat wil ik alleen doen.
En ken je dat? Het huis schoonmaken/opruimen voor als de schoonmaakster komt?Dat dus, maar dan met je moeder.
Gewoon zeggen dat ze er al uit isquote:Op maandag 30 mei 2016 11:49 schreef sprotje het volgende:
Haha heel herkenbaar, mijn moeder komt donderdag weer, dus dan moet ik wel de boel schoon hebben en gestreken hebben. Ze wil graag helpen maar is fysiek zelf vrij ziek. Dus ik zit liever op de bank samen te kletsen met een koppie thee dan dat ze zich heel druk maakt. Nu bewaar ik alle opvouw was gewoon voor haar dat kan ze zittend doen.
Pff vanmorgen boodschappen gedaan en beneden en boven gezogen, wasje ophangen... ben nu alweer op. Ach ja zo eerst de meiden maar weer uit school halen en weer 10 keer bevestigend zeggen... ja nog steeds zwanger... nee nog steeds niets geboren...
Terwijl je er dan in levende lijve staat?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:49 schreef sprotje het volgende:
Haha heel herkenbaar, mijn moeder komt donderdag weer, dus dan moet ik wel de boel schoon hebben en gestreken hebben. Ze wil graag helpen maar is fysiek zelf vrij ziek. Dus ik zit liever op de bank samen te kletsen met een koppie thee dan dat ze zich heel druk maakt. Nu bewaar ik alle opvouw was gewoon voor haar dat kan ze zittend doen.
Pff vanmorgen boodschappen gedaan en beneden en boven gezogen, wasje ophangen... ben nu alweer op. Ach ja zo eerst de meiden maar weer uit school halen en weer 10 keer bevestigend zeggen... ja nog steeds zwanger... nee nog steeds niets geboren...
Wat het dus nog dommer maakt, want ook dan is het onlogisch dat je kind er al uit is.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:57 schreef Moppert het volgende:
Zo dom is het niet hoor, de eerste periode na de bevalling kan je prima nog zwanger lijken.![]()
Ik kreeg na de eerste keer dat de schoonmaakster kwam op m'n kop van mijn moeder omdat ik niet had opgeruimd. De keer daarna had ik wel even van te voren opgeruimd en toen was ze veel sneller klaar, dus dat doe ik tegenwoordig standaard. Zo gek is het dus nietquote:Op maandag 30 mei 2016 11:11 schreef Quoi het volgende:
En ken je dat? Het huis schoonmaken/opruimen voor als de schoonmaakster komt?Dat dus, maar dan met je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |