SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef elamanilo het volgende:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wordt sowieso met een ambulance met prio 1 naar het ziekenhuis vervoerd, en daar naar de OK. Maar daar moet wel een gyn zijn natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2016 15:22 schreef Miezziej het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een fluxus bij een thuisbevalling? Ik wilde het daar sowieso nog over hebben met mijn verloskundige, want een thuisbevalling lijkt mij ook wel wat, maar ik heb teveel fluxus-horror gelezen dat ik een beetje bang ben
Op 1,5km van mijn huis zit een ziekenhuis, maar ze hebben daar geen verloskamers dus daar kan ik ook niet bevallen. Zou je daar wel heen mogen bij een eventuele fluxus vraag ik mij dan af (dus dat de fluxus thuis is ontstaan he). Het andere ziekenhuis is zo'n 10-15 minuten rijden.
Zal denk ik dan het ziekenhuis verder weg zijn, maar dat zal mijn verloskundige wel weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je wordt sowieso met een ambulance met prio 1 naar het ziekenhuis vervoerd, en daar naar de OK. Maar daar moet wel een gyn zijn natuurlijk.
*noteert blauw + iemand die wel kan prikken + bij veel vocht vasthouden direct in de hand prikken.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoetsik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.
Miezziej hoe is het om het huis weer voor jezelf te hebben?
Ela mooie naam voor een mooi mannetje
Herkenbaarquote:Op maandag 30 mei 2016 15:55 schreef Burdie het volgende:
Meh, ik word helemaal zenuwachtig van het denken aan de bevalling en alle protocollen die voor mij zouden gelden etc. Maar even terug naar struisvogelen.
Niet meer, ik heb het na een paar dagen offline gehaald. Vond het toch wel erg persoonlijk... Maar ik had heel erg op een "hands off" bevalling gehoopt, en het werd een aaneenschakeling van protocollen en (in mijn optiek onnodig) medisch ingrijpen waar ik zelf heel weinig over te zeggen had.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik weet niet hoe je bevalling was vorige keer, sta je in het verhalentopic?
Heerlijk rustigquote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoetsik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.
Miezziej hoe is het om het huis weer voor jezelf te hebben?
Ela mooie naam voor een mooi mannetje
Bij mij lukte het niet om in mijn arm te prikken. Beide armen geprobeerd meerdere keren. Was compleet blauwquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef ikke_84 het volgende:
Direct op de hand prikken bij het vasthouden van veel vocht kan een uitdaging zijn.
Bij mij was er niks te vinden toen terwijl ik hele mooie vaten heb op me handen.
Maar wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij een ander ook niet zal lukken![]()
Suiker leuk naar de dierentuin!
Jammer van je bekken.
Is het wel een beetje droog gebleven bij jullie? Hier komt het steeds met bakken uit de lucht vallen
Haha, V-A, je klinkt zoals ik klonk 2 weken geleden 😉 ik loop twee weken op je voor. Ik heb ook nergens last van, ben zelfs niet misselijk geweest dus ik vergat ook regelmatig dat ik zwanger ben.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoe zou het met knifty zijn? Hoop dat ze aan het babyknuffelen is!
Ela, gefeliciteerd met je, ongetwijfeld práchtige zoon! Fijn dat het de bevalling was die je had gewenst.
Hier bijna 19wk en dit is een rare periode. Ik voel de baby niet echt en voel me verder prima. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Laatst keekik in de spiegel en dacht ik 'holy crap, ik moet wat aan die pens doen!!!' En dan een moment later is het 'oh wait, ik ben zwanger 😂'
Ben ik de enige die de baby met bijna 19wk niet voelt? Dit is saaaaai.
OOOOOOH djieses dat heb je verdomde rap gedaan! Een dochter!quote:Op maandag 30 mei 2016 17:09 schreef kniftyhooker het volgende:
nou dames ik zal jullie niet langet in spanning houden. :-)
Vanmorgen om 11.30 is na een bevalling van 1.5uur (ja echt) onze dochter geboren.
We hebben haar de naam P.hileine gegeven en ze doet t super goed.
Ze voelde na een uur en toen had ik al 6cm, niet snel erna korte heftige weeën en vo. Een echte perswee en ze was er.
Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |