Je kan evt zoiets (laten) maken voor thuis?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
Haha svane met je epische juni club.
Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.
Thanks voor de tip. Ik ben niet zo van de kussentjes in bed. Heb al van alles geprobeerd.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan evt zoiets (laten) maken voor thuis?
[ afbeelding ]
Gelderse worst op broodquote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nogal van de kokos. Drinkyoghurt met kokosSultana met kokos
En Gelderse worst op brood, schnitzels, brinta, koffie... Waar is de fijnproever in mij gebleven?
Intussen lig ik plat en beweegt er al een uur een rug of bilpartij van links naar rechts en van boven naar onder. Speelt kiekeboe spelletjes met z'n vader
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:16 schreef Svane het volgende:
Hier als enige verslaving ijsklontjes kauwen. Veel. Echt ziekelijk veel per dag.
+1 op gelderse worstquote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nogal van de kokos. Drinkyoghurt met kokosSultana met kokos
En Gelderse worst op brood, schnitzels, brinta, koffie... Waar is de fijnproever in mij gebleven?
Intussen lig ik plat en beweegt er al een uur een rug of bilpartij van links naar rechts en van boven naar onder. Speelt kiekeboe spelletjes met z'n vader
Dit!quote:Op maandag 30 mei 2016 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1 op gelderse worstals ik zwanger ben ga ik in een soort smaak regressie en wil ik de dingen uit mijn jeugd. Boterham gelderse worst en een glas melk erbij standaard onderdeel van de lunch vorige keer! Nu niet want dan mag ik al mijn worst inleveren aan dreumes
.
Jup. Eerste trimester cornflakes jonguhquote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Dit!
Heel erg vooral in eerste trimester. Echt alles wat ik al 10+ jaar niet meer at wilde ik weer eten.
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Quoi het volgende:
Wow, veel Gelderse worst adepten!
Luna, tot in het volgende hoofdstuk idd![]()
Hopelijk wordt het nu even genieten voor jullie. Wat is je precies zwaar gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.Meh, wat een rottige start idd. Is er door de lk nog naar zijn tong gekeken verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook altijd in het bv topic terecht he.
Ja, volgens de lk zag de binnenkant van zijn mondje er heel normaal uitquote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meh, wat een rottige start idd. Is er door de lk nog naar zijn tong gekeken verder?
Je kunt ook altijd in het bv topic terecht he.
Nee van die andere zoete "ontbijtgranen" troep met honing. En Snickers, poffertjes, macaroni op 1 bepaalde manier bereid met 1 bepaalde saus erbij anders hoefde ik het niet, Nibbits... (Waarvan alleen de poffertjes en macaroni gehad).quote:Op maandag 30 mei 2016 23:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jup. Eerste trimester cornflakes jonguh
Haiquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:47 schreef nectarientje het volgende:
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
Wat voor dingen mis jij uit Nederland?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Oooh dat je ineens trek heb in dingen die je al jaaaren niet op hebt, dat herken ik! Supertof als dat alles niet hier te koop is![]()
Gelukkig gaan we al bijna naar NL
Whaha Nectarientje
Kaas! Oude kaasquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor dingen mis jij uit Nederland?
En kom je voor gezellige dingen naar Nederland toe?
Sssssstttt, anders lijkt het net of ik al verder ben dan jijquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:08 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Kaas! Oude kaasKaasmaken kunnen ze hier echt niet. En witte bolletjes met hagelslag. Dropjes. Allerlei yoghurtdrankjes. Patat met mayo. Bananenschuimpjes. Hema
, zure Napoleonballen, salmiaklollies.
Nu moet ik stoppen, want anders duren de 30 dagen wel erg lang
We gaan op vakantie in NL dit jaar! Lekker fietsen met mijn dochter en zwangere buik(ohja, en mijn man ook
)
We gaan met de autoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Fijn wel dat je man ook mee mag
Aantal dingen kun je wel mooi in je koffer mee terug stoppen gelukkig![]()
En vast ook wel mensen in je familie (of hiero op Fok) die pakketje kunnen opsturen toch?
Ik heb gelukkig net buikje vol gegeten met gezond spul (en uiteraard groot glas houdbare melk erbij weer), scheelt weer cravings
) en het was fantastisch
) en het was fantastisch
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:17 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
We gaan met de auto![]()
![]()
En genoeg mogelijkheden hoorIk kom niks tekort, maar soms wil je het NUUU.
Chanty meldplicht, wtf?
En ik vind het nog steeds zo tof dat Judith daar zo plots als een verrassing in jouw buik kwam
Wel een beetje herkenbaar. Sowieso vond ik het super pijnlijk, de bv in het begin. Ik had een kraamhulp die me op zich heel goed hielp, maar zij en de vk waren het niet helemaal met elkaar eens, juist op het punt van de bv en teveel afvallen en kolven. Ik vond het ook stressvol allemaal en gedoe. Dat hebben veel vrouwen, volgens mij. Hopelijk gaat het vanaf nu goed en komen er nog heel veel momenten dat je wel kunt genieten.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.
) en het was fantastisch
) en het was fantastisch
Dat vind ik dan ook wel weer kort door de bocht, want nu lijkt het alsof bv onder begeleiding van een kraamhulp bijna gedoemd is te mislukken. Ik heb ook geen lk ingeschakeld, omdat ik vertrouwde op mijn kraamhulp en dat is prima gegaan. Nu had ik er eentje die heel ervaren was, ook op het gebied van bv. (Daar had ik overigens ook wel om gevraagd, maar ja, dan is het altijd nog afwachten natuurlijk wie je krijgt.)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:23 schreef Unihipili het volgende:
Ja ik hoorde laatst nog... kersverse moeder die wel bv wilde geven maar geen zin had in lk inschakelen en gedoe. Dus maar van de kraamzorg uitging. Ja bv mislukt dus...
Klopt. Mede door de kraamzorg die zei dat ik genoeg melk had, na 20 minuten moest loskoppelen en het niet signaleren van een PND is het hier mis gelopen. Na een paar weken geprobeerd te relacteren (met PND) ism de lactatiekundige, maar dat was dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:50 schreef Moppert het volgende:
Ik vroeg ook om een kraamhulp met veel ervaring met borstvoeding.
En toch vond ze dat ik teveel melk gaf en minder moest voeden en dat soort dingen.
En allemaal advies die echt precies niet zijn wat je moet doen. Nu wist ik beter want het was mijn tweede, maar als het je eerste is dan is het toch jammer.
gentiaan violetquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat is ook alweer dat spul waar ze paarse mondjes bij krijgen? Misschien dat ik dat vast in huis haal voor bij spruw. Bij mijn zoon twee keer spruw gehad, was ook zo heftig om doorheen te bikkelen. En die nistatine (of hoe heette dat spul) was zo'n gedoe.
Dat was voor mij ook de oplossing. Al heb ik geen kraamhulp gevolgd maar heel bewust een lactatiekundige ingeschakeld, haar adviezen gevolgd en de rest duidelijk gemaakt dat ik alleen advies van de lactatiekundige wenste.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:01 schreef Amsel het volgende:
Oh en je idd niet af laten leiden door alle tegenstrijdige adviezen. Ik heb ervoor gekozen om alles wat die ene lk zei aan te nemen en de rest naast me neer te leggen, anders werd ik gek.
En het na de misselijkheid ook ineens niet meer lustenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:27 schreef Burdie het volgende:
Radi: het enige wat ik echt kon verdragen waren de pepparkakkor van de IKEA (gemberkoekjes).
Heb toen meteen twee dozen ingeslagen, maar één doos staat nog ongeopend in de kast omdat de misselijkheid na een paar weken ineens weer over was. Inmiddels heb ik Rennies ingeslagen voor de tweede helft van de dracht
.
Oh, en ik heb het poezenpakje gekocht bij de HEMA. Happy hormones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |