abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:07:35 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162643739
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef Arja het volgende:
Ik moet zo weer naar de vk. Zou Emmy ingedaald zijn? Ik hoop het zo, want daarna ga ik fietsend naar de stad om oa een proefdruk van de geboortekaartjes te doen en ik heb nu toch steeds in mijn hoofd dat als de vliezen breken ik onmiddelijk moet gaan liggen
Mijn mental image ziet nou een beeld waarin jij met fiets en al in de berm naast de straat ligt omdat je vliezen gebroken zijn :'). Tussen de madeliefjes en boterbloemetjes O+. En intussen braaf liggen wachten op hulp :P.
KuikenGuppy
pi_162643949
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn mental image ziet nou een beeld waarin jij met fiets en al in de berm naast de straat ligt omdat je vliezen gebroken zijn :'). Tussen de madeliefjes en boterbloemetjes O+. En intussen braaf liggen wachten op hulp :P.
Dat klinkt wel lief.

Ik zie mezelf op de Neude liggen met een hele grote kring mensen er omheen aan wie ik steeds moet uitleggen wat er is.
En er piest nog een zwerver over me heen.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:20:56 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162644009
Oh je bent ook een Utrechter? Nou, maar daar komt er vast een student vragen of je een biertje wilt ;).
KuikenGuppy
pi_162644048
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:17 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat klinkt wel lief.

Ik zie mezelf op de Neude liggen met een hele grote kring mensen er omheen aan wie ik steeds moet uitleggen wat er is.
En er piest nog een zwerver over me heen.
Dan kun je wel naar mijn huis tijgeren, zie je zo! :W
pi_162644064
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:20 schreef Burdie het volgende:
Oh je bent ook een Utrechter? Nou, maar daar komt er vast een student vragen of je een biertje wilt ;).
Ja. Oh dat lijkt me best wel weer eens lekker.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:25:04 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162644080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:23 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dan kun je wel naar mijn huis tijgeren, zie je zo! :W
Kom je niet even met een brancard? :P
KuikenGuppy
pi_162644102
Haha nou dat hoop ik niet voor je arja. Het beeld van burdie klinkt beter. Maar hopelijk heeft emmy besloten om in te dalen.

Vraagje voor de mensen die de kinkhoest vaccinatie hebben gehad. Zijn jullie nou ook van plan om een ander vaccinatie schema aan te houden bij jullie kindjes?
Ik twijfel of ik het schema van die miki studie aan wil gaan houden, maar weet niet zo goed waar ik advies kan vragen hierover omdat er nog maar zo weinig mensen op de hoogte zijn. Duurt nog even voor het zover is maar ik heb nu alle tijd om daar over na te denken.

Small gefeliciteerd!

Piekie fijn dat er een plan ligt hopelijk is inleiden niet nodig.
pi_162644104
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kom je niet even met een brancard? :P
Of bakfiets :D
pi_162644145
Geen idee ikke, daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik denk dat ik het reguliere schema aanhoudt, zodat er niks vergeten wordt. Tenzij wijzere personen op fok me iets anders aanraden :P

Vivi bv
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:33:42 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162644229
Als je alternatieve info over vaccineren wilt, zou ik dat niet aan medici vragen, Arja ;).
Er zijn geloof ik wel topics over (maar ook veel mensen die er niet op een openbaar forum iets over willen vertellen; je mag me een DM sturen als je info wilt tzt).

Edit: of bedoel je puur nav die miki studie?

[ Bericht 4% gewijzigd door Burdie op 31-05-2016 14:40:10 ]
KuikenGuppy
pi_162644590
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef Burdie het volgende:
Als je alternatieve info over vaccineren wilt, zou ik dat niet aan medici vragen, Arja ;).
Er zijn geloof ik wel topics over (maar ook veel mensen die er niet op een openbaar forum iets over willen vertellen; je mag me een DM sturen als je info wilt tzt).

Edit: of bedoel je puur nav die miki studie?
Dat laatste
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:53:14 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162644634
Oja, die vaccinatie. Toen die discussie hier werd gevoerd boeide dat me nog niet zo - te ver van mijn bed. Nu komt de 30 wkn dichtbij. Ik sta er gevoelsmatig nog wat sceptisch tegenover, maar ga eens rondneuzen.
pi_162644944
Ik ben wel benieuwd wat je mening er uiteindelijk over is quoi :)

Ik vind zelf met 2 maanden vaccineren zo vroeg. Vooral omdat de baby nu eigenlijk zijn eerste vaccinatie via mij heeft gekregen zou ik zeggen sla er 1 over en hanteer het schema van die miki studie (maar ja het is niet voor niets nog een studie)
Ik ben ook wel benieuwd wat vivi hier van denkt/weet.
pi_162645222
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Selvaria het volgende:

Oh jongens ik ben zo moehoe. :') Mijn klas maakt een proefwerk nu, dus ik zit hier ongegeneerd mee te lezen, maar het liefst zou ik mijn hoofd op tafel leggen en even een uurtje bijslapen. Vorige keer duurde dit tot 18 weken, nog 12,5 te gaan. :')
*boks*

Ik doe nu standaard in de middag het slaapje met F mee.
En gisteren voor mijn late dienst heb ik hem zelfs eerder in bed gekiept dan normaal om zelf nog te kunnen slapen ook :')
En dagdiensten zit ik uit.
Ben blij dat ik morgen nog moet en dan anderhalve week vrij ben.
Bijtanken, vriend is er ook niet dus legaal om 20u naar bed *O*
En dan als hij terug is ga ik het eindelijk op m'n werk vertellen en hoef ik ook geen excuses meer te verzinnen voor mijn gaarheid :@
pi_162645653
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:20 schreef BlueEyes het volgende:

En dan als hij terug is ga ik het eindelijk op m'n werk vertellen en hoef ik ook geen excuses meer te verzinnen voor mijn gaarheid :@
Ik zit ook illegaal mee te lezen en vroeg me af wat je wilde gaan vertellen over je geaardheid..

Dutjes doe ik in het weekend graag. Na mn werk ben ik eigenlijk te laat thuis om nog een dutje te doen zonder 's nachts weer wakker te liggen hoe gezellig dat ook is voor Molo ;)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162645713
Moe, check. Mijn vriend is op zijn laatste werktrip voor de baby komt, *O* die komt morgenochtend terug. Maar gisteren had ik echt last van mijn maag/darmen en W is ook al een tijdje slecht aan het eten - dus ik dacht, ik heb nu wat hem scheelt, maar dat terzijde - en toen lag ik met buikpijn in bed savonds en was me ineens bewust van hoe kwetsbaar dat is. Dat ik dan een nacht alleen ben met W, 30 weken zwanger. Wat nou als het níet mijn maag is -O- . Maargoed, eind goed al goed, vandaag is mijn moeder er, die is nu met W naar buiten O+. Kan ik heel even plat. Ze blijft vanavond ook slapen, en daarna is R terug.

:* voor de gaarheid Blue en Selv en Rady ;( die misselijkheid klinkt echt niet tof.
pi_162645975
Owhja... meld... uitgerekende datum vandaag... niet dat ik daar nu echt naar toe leefde. Ben meer benieuwd wat de verloskundige in t ziekenhuis donderdag te vertellen heeft met de controle. Vorige keer melde ze al dat hoge bloeddruk wat haar betreft geen reden tot inleiden was. En dat een natuurlijke start meer haar ding was. (geloof alleen niet dat mijn lijf dat idee van spontaan beginnen snapt :') )
pi_162646072
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:36 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik zit ook illegaal mee te lezen en vroeg me af wat je wilde gaan vertellen over je geaardheid..

Dutjes doe ik in het weekend graag. Na mn werk ben ik eigenlijk te laat thuis om nog een dutje te doen zonder 's nachts weer wakker te liggen hoe gezellig dat ook is voor Molo ;)
Mijn geaardheid kennen ze wel :D
pi_162646097
UD! Mijlpaal! *O*
pi_162646156
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef sprotje het volgende:
Owhja... meld... uitgerekende datum vandaag... niet dat ik daar nu echt naar toe leefde. Ben meer benieuwd wat de verloskundige in t ziekenhuis donderdag te vertellen heeft met de controle. Vorige keer melde ze al dat hoge bloeddruk wat haar betreft geen reden tot inleiden was. En dat een natuurlijke start meer haar ding was. (geloof alleen niet dat mijn lijf dat idee van spontaan beginnen snapt :') )
Klinkt mij heel fijn in de oren zo'n vk O+
Ik ga dit keer ook niet mee in de termen van je kindje is groot genoeg en je bent over de 40 weken en je bloeddruk is aan de hoge kant maar ctg/lab liet nog niets verontrustends zien.
Gewoon tempo van het kindje dit keer (sprak ik nu dapper :') )
pi_162646229
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:53 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Mijn geaardheid kennen ze wel :D
Panseksueel toch?

pi_162646387
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Klinkt mij heel fijn in de oren zo'n vk O+
Ik ga dit keer ook niet mee in de termen van je kindje is groot genoeg en je bent over de 40 weken en je bloeddruk is aan de hoge kant maar ctg/lab liet nog niets verontrustends zien.
Gewoon tempo van het kindje dit keer (sprak ik nu dapper :') )
Het is zeker een heel lief mens! Ik vind er zoveel verschil in zitten hier in t ziekenhuis, paar keer geleden had ik nog een co assistent die heel laconiek zei dat als ik t met 40 weken zat was ze me de volgende liet inleiden... vraag me dan toch af of er geen vast protocol is?!

Maar primauitgangspunt toch, het tempo van je kindje volgen!! Jij bent de mama, de vk en dokters kunnen niet alles voor jou bepalen!
pi_162646427
Enne crumpette, lekker dat je moeder er is!! Geniet ervan!!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 17:06:35 #274
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162647869
Dank jullie voor de felicitaties!:-)
Zus was heel blij en niet weg te slaan bij baby. Zo mooi om te zien joh!
Eerste nacht was brak maar we genieten met volle teugen van de kleine meid.
Bv gaat voorspoedig en er komt al behoorlijk wat melk.
Ik luister wel naar de adviezen van de kraam, maar ik doe waar wij gelukkig van worden en dat is prima.
Gelukkig een leuke klik met de kraam, dat scheelt echt al de helft. :-)

Veel dames die meldplicht hebben hier! Spannend hoor!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 17:06:57 #275
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_162647879
ik hoop dat ik niets vergeet, heb even moeten bijlezen:
ik zag een mooie naam van Ela :D
en Knifty! Super snel zeg, en wat een mooie naam ook, gefeliciteerd!
Miss_Congeniality ik deel je in koolhydraten en lekkers haha
sprotje je UD! wat spannend :)
crumpette gelukkig is je man er weer morgen, ik merk dat mijn hormonen nachtdiensten en uitstapjes van mijn man ook steeds minder leuk beginnen te vinden :') gelukkig hij zelf ook haha, hij gaat in elk geval geen uitstapjes waarbij geslapen wordt meer maken zonder mij zei ie
en melkplicht voor Chanty! *O*

ik vergeet vast een hoop, sorry daarvoor!
Hier gaat mijn rug na een bezoek aan de osteopaat ietsje beter, wat wel een opluchting is, helaas ligt mijn werk nog steeds een beetje dwars waardoor ik nu al thuis zit -O-...
Gelukkig zaterdag lekker 10 dagen naar de zon, en donderdag nog even baby luisteren/spieken. Vond 4 weken zonder ineens toch wel lang en heb een beetje een niemandsland gevoel nu ik nog niks voel van de baby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')