wil je erover pratenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:01 schreef HPLC het volgende:
Hardheid van deze SC heeft van mij een zure piemel gemaakt
Klopt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Nutz heeft geen verstandkiezen
noem eens opquote:Op maandag 23 mei 2016 14:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou.... mijn muzieksmaak is erg gevarieerd en onderbouwd....
Oh.. normaal koop ik ze ook voor 50 dacht ik. Wel die classics, hoge. Sommigen zijn zo 70 eu maar dat zijn toch andere kleuren?quote:
Alles laag niveau hoor, niet alleen postenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom ook jouw lage niveau van posten
Black roses is leuk.quote:
Oh geen idee, zie de lage voor 50 alleen in kindermaat staan.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. normaal koop ik ze ook voor 50 dacht ik. Wel die classics, hoge. Sommigen zijn zo 70 eu maar dat zijn toch andere kleuren?
Ik heb maat 36.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh geen idee, zie de lage voor 50 alleen in kindermaat staan.
wooooooooooooooooooow hard ditquote:Op maandag 23 mei 2016 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom ook jouw lage niveau van posten
Ik ook.. 10 jaar terug haha. Toen had ik de hoge, nu 10 jaar later heb ik de lage maar gekocht.quote:
nee nogal gejat van herman zou dt zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 14:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik een grapje met typen maken, maar ik doe het niet
Ik weet niet wie Alecia isquote:Op maandag 23 mei 2016 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, pff, echt zo breed.
Van Alecia Keys tot Skrillex.
goeie festival beaters tochquote:Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook.. 10 jaar terug haha. Toen had ik de hoge, nu 10 jaar later heb ik de lage maar gekocht.
Je typte te snel waardoor 'wo' boven de quote uit kwam. Je wou er snel bij zijn he hahahaquote:
Dat is wel een goede dealquote:
quote:
Ja i knowquote:Op maandag 23 mei 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een goede dealMaar ik wil zelf liefst zwart. Al mijn schoenen zijn zwart of met een beetje kleur erbij (mijn Adidas zwart/roze, mijn winter Nike schoenen zijn zwart/paars).
Damn, zit er zo veel verschil in tussen modellen? Deze heb ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. normaal koop ik ze ook voor 50 dacht ik. Wel die classics, hoge. Sommigen zijn zo 70 eu maar dat zijn toch andere kleuren?
Oh nou ik ga nooit naar festivals haha. Ik moest gewoon nieuwe sneakers hebben die niet dik zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goeie festival beaters toch
heb nu am1, paar new balance die ik kwijt ben, en paul smiths al zijn die vooral voor net
Nee. Ik wil gewoon dat mijn sneakers onder vrijwel iedere outfit passen.quote:
Ah het mooiboi modelquote:Op maandag 23 mei 2016 14:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, zit er zo veel verschil in tussen modellen? Deze heb ik.
https://www.zalando.nl/co(...)e-co415b0aa-a11.html
sandalenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen. Wat dragen de cool kids tegenwoordig?
Jij lijkt me iemand die alleen vans draagt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
ik had ook allstars
toen ging ik er een keer op skateboarden en waren ze kapot
Adidas Superstar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
ook wel gehad ja, nu adidasquote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die alleen vans draagt.
oh nicequote:Op maandag 23 mei 2016 14:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n aziatisch kloon van Alicia.
Als skater moet je ook Airwalks hebben he.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
ik had ook allstars
toen ging ik er een keer op skateboarden en waren ze kapot
Die Adidas die op die Vans modellen lijkt?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ook niet mijzelf deze laatste paar dagen, moet ongesteld worden. Dan heb ik moodswings.quote:
watquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die Adidas die op die Vans modellen lijkt?
Ja, natuurlijk mooiboy modelquote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het mooiboi modelGeen fan van. Heb liever de classics en dan hoog.
Ze zijn er van 50 eu maar die leren zijn vaak 120 eu al.
Ik wil wel merk schoenen hebben. En met korting.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken naar merken in plaats van leuke schoenen
Loop je een beetje gek dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk mooiboy model. Stof dat gaat bij mij misschien 3 maanden mee, dan kan ik ze weggooien.
Van die brede schoenenquote:
quote:
das niet zo mijn ding vind ze alleen plat leukquote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog:
[ afbeelding ]
Aah, een vraag aan mij gericht.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Hij zei kids niet middle-aged.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, een vraag aan mij gericht.![]()
kies voor beetje nette sneaker, liefst wit <3
We hebben het gemerktquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
Ben je een beetje emo Ama?
Ik ben ook niet mijzelf deze laatste paar dagen, moet ongesteld worden. Dan heb ik moodswings.
had keer feestje en daar waren ook 2 mensen van jaartje of 40quote:
Nikes lopen wel het fijnste vind ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef Kurovski het volgende:
Op sneakergebied heb ik Nike en KangaROOS.
Ik ook niet. Doe er echt jaren mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar ik onderhoud schoenen niet echt. Dan kunnen ze niet veel hebben.
Niks mis mee, doe ik ookquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken naar merken in plaats van leuke schoenen
Schaamteloosquote:Op maandag 23 mei 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had keer feestje en daar waren ook 2 mensen van jaartje of 40droegen die schoenen ook. sadness la royale
Hier kan hij wel de blits mee maken. Heeft een maat van mij gekocht. Machtige schoenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel paar schoenen (die je ook echt aantrekt) hebben jullie?
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 1 paar sleehakken *die Dr. Martens*
- 3 paar sneakers5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewone schoenen
veldvoetbalschoenen
3 paar zaalvoetbalschoenen
doe eens plantjesquote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 3 paar sneakers7 paar ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oh grappig. Je hebt serieus 1 paar gewone sneakers?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5
gewone schoenen
veldvoetbalschoenen
3 paar zaalvoetbalschoenen
Ik ook. Voor de rest blijft het hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens willen. Koop elk jaar minstens 2 paar schoenen.
zijn die er ook met extra dikke zolen?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier kan hij wel de blits mee maken. Heeft een maat van mij gekocht. Machtige schoen.
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni112b05v-a15.html
Ja, ik geef bakken met geld uit voor voetbalquote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh grappig. Je hebt serieus 1 paar gewone sneakers?En 4 voor voetbal?
Heb je hele fancy voetbal schoenen?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik geef bakken met geld uit voor voetbal
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 3 paar sneakers- 4 paar sneakers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- 2 paar nette schoenen.
- 2 paar oude schoenen.
- 1 paar werkschoenen.
- 2 paar slippers.
- 1 paar klompen.
quote:
Spinningquote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef HPLC het volgende:
- Gewone schoenen
- Hardloopschoenen
- Spinningschoenen
nee, gewoon normaal denk ikquote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Van die brede schoenenbredere Adidas modellen dan standaard. Maar nee dus
Roze kostuum met tijgerprint voering is toch wel het foutste dat ik ken.quote:
Ik ben er ook redelijk snel op uitgekeken. Dan ben ik ook minder zuinig erop en zijn ze eerder kapot.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Voor de rest blijft het hetzelfdeheb schoenen fetisj. Koop heel vaak nieuwe schoenen en loop ze nooit af.
Ik heb dat eerder andersomquote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Koop heel vaak nieuwe schoenen en loop ze nooit af.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn die er ook met extra dikke zolen?
Nooit meer Dr. Martens verder voor mij. Mijn sleehakken lopen heerlijk maar wat een ellende met deze modellen.. Heleboel blaren en bloed verder voordat ze eindelijk eens een beetje oké lopen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef Crip het volgende:
1 hoge hak enkellaarsje
1 lage hak enkellaarsje
2 sneakers
1 doc marten
4 ballerina's
2 pumps voor speciale dingen
Wow veelquote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef Germano het volgende:
[..]
- 4 paar sneakers.
- 2 paar nette schoenen.
- 2 paar oude schoenen.
- 1 paar werkschoenen.
- 2 paar slippers.
- 1 paar klompen.
Ja maar zodra ze eenmaal lekker lopen is het wel echt ondersteuning en comfort waar je U tegen zegtquote:Op maandag 23 mei 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit meer Dr. Martens verder voor mij. Mijn sleehakken lopen heerlijk maar wat een ellende met deze modellen.. Heleboel blaren en bloed verder voordat ze eindelijk eens een beetje oké lopen.
sleehakken vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 23 mei 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit meer Dr. Martens verder voor mij. Mijn sleehakken lopen heerlijk maar wat een ellende met deze modellen.. Heleboel blaren en bloed verder voordat ze eindelijk eens een beetje oké lopen.
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 3 paar sneakersVeiligheidsschoenen 3 paar (1 voor netjes, paar lage en laarzen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 paar sneakers (Nike en ROOS), 2 paar Clarks, combatboots (Magnum), 1 paar turkenschuiten, lage bergschoenen (Ecco), sandalen (Ecco).Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Ja, maar draag eigenlijk alleen 3 paar sneakers en 1 paar nette schoenen geregeld.quote:
Uit je hoofd weten welke merken je draagt en waar je de schoenen hebt gekochtquote:Op maandag 23 mei 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veiligheidsschoenen 3 paar (1 voor netjes, paar lage en laarzen)
2 paar sneakers (Nike en ROOS), 2 paar Clarks, combatboots (Magnum), 1 paar turkenschuiten, lage bergschoenen (Ecco), sandalen (Ecco).
Ik vond ze eerst wel wat mooier dan nu.. dat moet ik wel toegeven. Maar heb ze ook al een paar jaar (blijven er goed uit zienquote:
Wat zijn turkenschuiten?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veiligheidsschoenen 3 paar (1 voor netjes, paar lage en laarzen)
2 paar sneakers (Nike en ROOS), 2 paar Clarks, combatboots (Magnum), 1 paar turkenschuiten, lage bergschoenen (Ecco), sandalen (Ecco).
Ik heb ze niet want ze zijn al maanden nergens in mijn maat verkrijgbaarquote:
God heeft het zo gewild (en terecht)quote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet want ze zijn al maanden nergens in mijn maat verkrijgbaarik ga binnenkort naar Antwerpen naar de Doc Martens store om te kijken naar een ander model.
neequote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je dan niet last van stinkvoeten?
Ik ben ineens wel heel erg nieuwsgierig naar je kledingstijl.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet want ze zijn al maanden nergens in mijn maat verkrijgbaarik ga binnenkort naar Antwerpen naar de Doc Martens store om te kijken naar een ander model.
Maar sowieso.. 1 paar is toch kut? Als dan je veters kapot knappen of wat dan ook dan heb je niks om aan te doenquote:
gaat prima hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar sowieso.. 1 paar is toch kut? Als dan je veters kapot knappen of wat dan ook dan heb je niks om aan te doen
Die varieert van netjes naar Sting-achtig casual naar sloeber met een vieze trui en een broek die niet matcht.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ineens wel heel erg nieuwsgierig naar je kledingstijl.
Hahaquote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die varieert van netjes naar Sting-achtig casual naar sloeber met een vieze trui en een broek die niet matcht.
Maar het gaat nu ook om schoenen die je wel draagt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb kanjerveel hakken die ik nooit draag lekker decoratiestukjes
Als ik iets haat zijn het Sting en Primark wel. Zie je in de stad 10 mensen met hetzelfde shirt lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die varieert van netjes naar Sting-achtig casual naar sloeber met een vieze trui en een broek die niet matcht.
heb ik ook echt nog nooit gehad tbhquote:
mehh vind ze beetje saai manquote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier kan hij wel de blits mee maken. Heeft een maat van mij gekocht. Machtige schoen.
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni112b05v-a15.html
ik haal ook vaak shirtjes bij de Sting. En m'n onderbroekenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jezus christusquote:
M'n nikes en m'n zomerschoentjes en slippersquote:Op maandag 23 mei 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het gaat nu ook om schoenen die je wel draagt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je veters niet knappen toch.
Veter van mijn Nike sneakers is geknapt 2 weken terug.quote:
Ja, dat mag hè. Ik vind het zelf juist fijn als schoenen clean zijn zeg maar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mehh vind ze beetje saai man![]()
heb van die kekke sneakers met zo'n patroontje op de neus
wow, mijn onderbroeken deed ik daar ook, tot ze heel snel kapot gingenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik haal ook vaak shirtjes bij de Sting. En m'n onderbroeken
Oh lolquote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n nikes en m'n zomerschoentjes en slippers
Echt nog nooit gehad, trek je ze zo hard aan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Veter van mijn Nike sneakers is geknapt 2 weken terug.
![]()
En heb de andere veter er ook uitgehaald en die is ook bijna kapot. Geen idee hoe. Heb ze nu anderhalf jaar.
Valt best mee volgens mijquote:Op maandag 23 mei 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehad, trek je ze zo hard aan?
Stangataquote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, mijn onderbroeken deed ik daar ook, tot ze heel snel kapot gingen
Oef, ik vind deze wel nice hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://www.tessabit.com/eu/catalog/product/view/id/130139/
Daarom goed de wachtrij bij de paskamers analyseren en dan iets anders pakken. Amateurquote:Op maandag 23 mei 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik iets haat zijn het Sting en Primark wel. Zie je in de stad 10 mensen met hetzelfde shirt lopen.![]()
![]()
.
als alle mensen ze nou eens gewoon als pantoffels gingen dragen ipv als schoenen zou de wereld er een stuk beter uit zien.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook nog een paar nep Uggs trouwens maar die draag ik altijd in huis als pantoffelsLekker warm. Zijn ook te groot/lomp voor buiten.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
als alle mensen ze nou eens gewoon als pantoffels gingen dragen ipv als schoenen zou de wereld er een stuk beter uit zien.
misschien hebben wij wel zelfde shirtjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom goed de wachtrij bij de paskamers analyseren en dan iets anders pakken. Amateur
Nee, ik kom maar bij een paar winkels en de rest bestel ik online.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom goed de wachtrij bij de paskamers analyseren en dan iets anders pakken. Amateur
ik wel, maar dat is dan gewoon een basic t-shirt ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die hetzelfde droeg als ik tbh.
Maar dan niet huilen als iemand toevallig net hetzelfde heeft besteld.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik kom maar bij een paar winkels en de rest bestel ik online.
Weet precies welk merk mij goed zit en welke merk goede stofjes hebben.
Bedankt voor de tip. Zal het onthouden mocht ik ooit in de buurt zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef Kurovski het volgende:
Green Belt Mall in Makati City shop ik het liefst voor kleding en schoeisel. Factory outlets en resto's, goeie prijzen.
Is goed m'n jongen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien hebben wij wel zelfde shirtjelaten we daarin keertje dansvloertje murderen in danzig
Dan ben je een basic bitch volgens Germano.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
maar wat is precies het probleem als je wel iemand tegenkomt die hetzelfde draagt?
Badboy.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er ook redelijk snel op uitgekeken. Dan ben ik ook minder zuinig erop en zijn ze eerder kapot.
Klinkt erg fout, jaquote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Roze kostuum met tijgerprint voering is toch wel het foutste dat ik ken.
quote:
Net zo breed als een beetje Vans. Zijn vaak wat bredere stijl van schoen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, gewoon normaal denk ik
weet ook niet zo goed wat ik me voor moet stellen bij bredere adidasmodellen
Nee, heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dan niet huilen als iemand toevallig net hetzelfde heeft besteld.
Ik vind ze gewoon tering lelijk sorryquote:
Ben wel zuinig op mijn spullen altijd.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dat eerder andersomHoewel ik nooit wacht tot er gaten in de zolen zitten maar nieuw zien ze er zeker niet meer uit.
Niets op zich, maar ik vind die shirts maar saai. Elk seizoen staat er hetzelfde op.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
maar wat is precies het probleem als je wel iemand tegenkomt die hetzelfde draagt?
daarom net als hakuna e eigen kleding maken van gordijnstofquote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je een basic bitch volgens Germano.
Verdraai niet alles joh, kasthomo. Ik zeg alleen dat ik het niet zal dragen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je een basic bitch volgens Germano.
ja, dacht ik eerst ook maar maakt het beetje classy tochquote:Op maandag 23 mei 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Oef, ik vind deze wel nice hoor. Alleen dat patroontje op de neus ben ik geen fan van.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Voor echte totale coolheid loop je natuurlijk op Sketchers.
same herequote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik had vroeger altijd skateschoenen![]()
[ afbeelding ]
bla bla iets met Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon tering lelijk sorrytegen het lachwekkende aan zelfs. Mijn mening
Op zich wel, maar ik twijfel er een beetje over omdat het tussen nette schoen en sneaker in zit, toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, dacht ik eerst ook maar maakt het beetje classy toch
Was een geintje ik wilde lekker stoken.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Verdraai niet alles joh, kasthomo. Ik zeg alleen dat ik het niet zal dragen.
Wat is dit?quote:
Niet doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een geintje ik wilde lekker stoken.
mijn nieuwe skechersquote:
Hoog badtripbobgehalte deze les.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom net als hakuna e eigen kleding maken van gordijnstof
blabla ik meldt juist alvast dat het mijn mening was aan het eind van de zin voordat er weer een hoop gejank achterweg komt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bla bla iets met Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
LOLquote:
eigenlijk wil ik ook weer vans, maar als ik dan aan de prijs denk betaal ik liever iets meer voor andere schoenenquote:
Hebben ze daar wel verstand van hoe ze een shopping mall moeten neerzetten...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zal het onthouden mocht ik ooit in de buurt zijn.
Ik plaag je maar m'n jongen. Niets aan het handje.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
blabla ik meldt juist alvast dat het mijn mening was aan het eind van de zin voordat er weer een hoop gejank achterweg komt.
Oh....
is dat zo'n Japanse Mall? Bah bahquote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel verstand van hoe ze een shopping mall moeten neerzetten...
[ afbeelding ]
quote:Ben je vaker cynisch ? Zoals je "meid" tegen mij ? En waar haalde je het lef vandaan ? Wie ben je ? Wie denk je dat je bent ? Waar ben je bijvoorbeeld mod van ? Ik ken je niet.
wat ben je ook een fucboiquote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik draag nu trouwens spierwitte sneakers van het bekende merk 'Ashes to Dust'.
Waar is dit van?quote:
met wie dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben nu gebonden en monogaam. Moet ik andere schoenen dragen?
Zuchtquote:
Toe maar. Ik draag nu deze slippers in het donkerblauw met beige sokken.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik draag nu trouwens spierwitte sneakers van het bekende merk 'Ashes to Dust'.
Paxgod komt hier zoquote:Op maandag 23 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
GC / De Grieken schijnen naar Sylvana op zoek te zijn.....
Is het comfortabel? Want dat is het belangrijkst.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Toe maar. Ik draag nu deze slippers in het donkerblauw met beige sokken.
[ afbeelding ]
beste van beide wereldenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik twijfel er een beetje over omdat het tussen nette schoen en sneaker in zit, toch?
Ik snap hier werkelijk even niks van. Bij jou? Hier in de SC?quote:
Ah dus dat is meer de reden van je afwezigheidquote:
Juist prachtig als mensen zo beginnen op internetquote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Vooral dat: Waar haal je het lef vandaan.![]()
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 3 paar sneakers3 paar All starsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 paar laarsjes
100 paar slippers
Bij mij.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap hier werkelijk even niks van. Bij jou? Hier in de SC?
Ja, ik doe alleen zo'n nette schoenen aan naar gelegenheden en zakelijke afspraken m.b.t. werk.quote:
quote:
Ik zat echt af te tellen tot deze kwam. Ik zat er 20 seconden naast, dat was wel jammer.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus dat is meer de reden van je afwezigheidaandacht kan je daar nu halen.
Maar nee, ik FOK! sowieso voornamelijk tijdens kantooruren, die zijn niet veranderd.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus dat is meer de reden van je afwezigheidaandacht kan je daar nu halen.
Rustig aan joh zat je maar wat te plagenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat echt af te tellen tot deze kwam. Ik zat er 20 seconden naast, dat was wel jammer.
Geeft niet vriendelijke vriend.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig aan joh zat je maar wat te plagen
Ga je nu ook burgerlijke foto's plaatsen op fb en naar kringverjaardagen en hebben jullie binnen een jaar een huis gekocht en zijn verloofd en gaan jullie op vakantie naar Alanya en Marmarisquote:Op maandag 23 mei 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blijft wel altijd de belangrijkste vrouw in m'n leven. Is ook een vorm van monogamie.
ik dacht dat jij het wasquote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je nu ook burgerlijke foto's plaatsen op fb en naar kringverjaardagen en hebben jullie binnen een jaar een huis gekocht en zijn verloofd en gaan jullie op vakantie naar Alanya en Marmaris
Helemaal mooi.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je nu ook burgerlijke foto's plaatsen op fb en naar kringverjaardagen en hebben jullie binnen een jaar een huis gekocht en zijn verloofd en gaan jullie op vakantie naar Alanya en Marmaris
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 3 paar sneakers2 paar zomerschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 paar winterschoenen
1 paar fietsschoenen
1 paar hardloopschoenen
1 paar oude hardloopschoenen
1 paar slippers
1 paar werkschoenen
1 paar (berg)wandelschoenen
Nog wel ergens een paar waterschoenen, maar die draag ik nooit. Mijn teenslippers waren na 10 jaar vergaan, moet nog even nieuwe halen voor de zomer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Is dit srs?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal mooi.
https://www.facebook.com/fotoshootsinturkijemetsgatje/?fref=ts
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal mooi.
Bedankt voor de oogebolaquote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal mooi.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, over irritant aanwezig te spreken.
Doe dit niet plsquote:
Alle goden aantoe zeg.quote:
Mooie samenloop van omstandigheden op die foto.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahahahahha moest zo hard lachen
wat de kkquote:
Maar ik vind het een prachtige foto! Het laat fantastisch zien wie jij echt bent, de uitstraling. Buitengewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik dacht dat wij het goed konden vinden
whehehequote:Op maandag 23 mei 2016 14:59 schreef Germano het volgende:
Heerlijk, krijg net een appje dat we 11 juni weer een feest hebben. Volgens mij de organisator vergeten dat hij zelf dat weekend op Pinkpop is.
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
meer van dit. lekker akward enzo
Ja, iddquote:Op maandag 23 mei 2016 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door zijn ogen gezien klopt het precies
Ik wil zulke foto's met mn vriendquote:Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
aaah kerel toch maar niet zit op m'n werk![]()
![]()
wtf moeten mensen denken hahaha
denk dat er wel wat meer mis is als ik dat zo ziequote:Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ze de verkeerde opleiding hebben gekozen.
ja man, drugs are bad mmmkayquote:Op maandag 23 mei 2016 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat er wel wat meer mis is als ik dat zo zie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriend hequote:Op maandag 23 mei 2016 15:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Die laatste is gewoon humoristisch denk ik.
ze is de hoofdpiet.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:13 schreef Germano het volgende:
Kun je hem zeggen dat hij in ruil voor die fotoshoot eenmalig hoofd krijgt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze is de hoofdpiet.
snap je want ze geeft hoofd haha ajpsf
deze had je al eens gepost volgens mij en toen vond ik er niks aan, maar is best chill eiglkquote:
Ik weet het, maar ik geef niet zo snel op.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze had je al eens gepost volgens mij en toen vond ik er niks aan, maar is best chill eiglk
vroegah nog geweest lolquote:
iddquote:
banquote:Op maandag 23 mei 2016 15:19 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft Braddie een ban of doet hij een Braddie
Zelf aangevraagd zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |