sorryquote:Op maandag 23 mei 2016 13:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mij als ik je begroet
Nee dan verpest ik ms je fantasietjesquote:Op maandag 23 mei 2016 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
(Ik snap m niet 2nutz, wil jij m eens uitleggen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nah, Lego is nooit goedkoop geweest. Het is duurzaam spul en bij Kruidvat is het iets goedkoper dan bij een speelgoedzaak.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat het tegenwoordig hoger zou liggen.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.Chucks altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar? wil nog nieuwe zwarten.quote:
jajoh, als jij 3 kinderen hebt uitgepoept zijn jouw playlisten ook suf.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen suffe muziek in de radio tho, alleen mijn playlist.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
jajoh, als jij 3 kinderen hebt uitgepoept zijn jouw playlisten ook suf.
Eens. Echt veranderd is ie.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
je negeert mij ook al een tijdje, ik vind dat je verandert bent.
Noicequote:
Ja hij is laatste tijd sws nogal een fag.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
verandertquote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
veranderd*quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn smaak is beste.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil wel dat onze kinderen een beetje brede muzikale ontwikkeling mee krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |