Hij is weer goed.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:21 schreef xcachet het volgende:
https://speld.nl/2016/05/(...)volkssport-nummer-1/
Altijd weer de katten.quote:
Oh.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoor
Haha gvdquote:
oeh me likequote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is een kans om je te bewijzen. Nu hebt je twee opties.
1. Ga even weg.
2. Bemoei je er niet me..
hahaha deze man. lekker hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef Germano het volgende:
Kan iemand even de tekst van "KLB Red White Army" plaatsen? Dat zweept iedereen zo lekker op.
dat krijg je er nou van met je grote mondquote:
3 ;$quote:Op maandag 23 mei 2016 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze zouden zo mooi zijn, onze kindjes.
We nemen er wel twee he?
Of 3 eigenlijk.
Jouw keuring zal ook wel pittig worden. Ik heb met eens in de 2 jaar te maken met offshore-keuring en eens in de 2 jaar zeevaartkeuring, dus elk jaar eentje en elke keer zijn ze uitgebreider.quote:
Hij is al weer weg zo te zien.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
Wat doen allemaal die mods en ex-mods hier? Ik word er ontoepasselijk van. En onberekenbaar.
Volgens mij is Softy er ook eentje.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
ex-mods posten hier toch niet echt op mortie na
oh weeniequote:
Nee, boeit ook niet. Als ze maar niet populair komen doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh weenie
maar zovty is sws chill dus dat maakt niet uit
Hoe noemen we het derde kindje?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind ik ook het mooiste aantal voor een gezin.
Doen wequote:Op maandag 23 mei 2016 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Shigeru als het een jongetje is.
En Zelda als het een meisje is?
Nee, was serieusquote:Op maandag 23 mei 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?
TOCH!?
idd, dat doen wij welquote:Op maandag 23 mei 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, boeit ook niet. Als ze maar niet populair komen doen.
baby legopoppetjes?quote:
Lulquote:
stop pls ik weet niet wrm ik dit echt grappig vindquote:Op maandag 23 mei 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nou eenmaal een Lego-tik.
Deze heb ik vrijdag gekocht:
[ afbeelding ]
Waarom negeer jij mij als ik je begroetquote:
Ik vind het wel leuk staan zo op de voet van m'n beeldscherm.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
stop pls ik weet niet wrm ik dit echt grappig vind
Heb je deze ook, niels?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nou eenmaal een Lego-tik.
Deze heb ik vrijdag gekocht:
[ afbeelding ]
mad?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
en als ik weg ben gaan jullie wel altijd huilie
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelequote:
You love mequote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel waarheid in 1 post. kan niet handlen
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelegeen echte sokken
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel waarheid in 1 post. kan niet handlen
Oh, dacht dat het Zosk was.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelegeen echte sokken
![]()
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.quote:
Nou nou nouquote:
Oh schatje toch, word er helemaal kriebelig van.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.
En als we dan even stoppen voor een plas en een potje voetbal doen we heel even kroelen als de kinderen niet kijken. Heel even maar.
3 euro. Best veel voor 1 poppetje, maar de accessoires zoals zo'n stinkdier maken het de moeite waard.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor zo'n poppetje?
Lekker die ongeknipte vingernagels door haar vleesmouw trekken.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.
En als we dan even stoppen voor een plas en een potje voetbal doen we heel even kroelen als de kinderen niet kijken. Heel even maar.
Damnquote:Op maandag 23 mei 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker die ongeknipte vingernagels door haar vleesmouw trekken.
Had wel verwacht dat het tegenwoordig hoger zou liggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
3 euro. Best veel voor 1 poppetje, maar de accesoires zoals zo'n stinkdier maken het de moeite waard.
Ik kan het me zo levendig voorstellen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh schatje toch, word er helemaal kriebelig van.
Geen suffe muziek in de radio tho, alleen mijn playlist.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan het me zo levendig voorstellen.
Van die suffe muziek op de radio, heerlijke grijze hollandsche luchten, iedereen een beetje dromerig omdat ik de temperatuur in de auto net even te hoog zet.
Zo heerlijk. Allemaal veilig in mijn veilige volvo.
sorryquote:Op maandag 23 mei 2016 13:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mij als ik je begroet
Nee dan verpest ik ms je fantasietjesquote:Op maandag 23 mei 2016 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
(Ik snap m niet 2nutz, wil jij m eens uitleggen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nah, Lego is nooit goedkoop geweest. Het is duurzaam spul en bij Kruidvat is het iets goedkoper dan bij een speelgoedzaak.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat het tegenwoordig hoger zou liggen.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.Chucks altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar? wil nog nieuwe zwarten.quote:
jajoh, als jij 3 kinderen hebt uitgepoept zijn jouw playlisten ook suf.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen suffe muziek in de radio tho, alleen mijn playlist.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
jajoh, als jij 3 kinderen hebt uitgepoept zijn jouw playlisten ook suf.
Eens. Echt veranderd is ie.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
je negeert mij ook al een tijdje, ik vind dat je verandert bent.
Noicequote:
Ja hij is laatste tijd sws nogal een fag.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
verandertquote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
veranderd*quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn smaak is beste.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil wel dat onze kinderen een beetje brede muzikale ontwikkeling mee krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |