Heb ooit één gaatje gehad in een verstandskies, maar daar had ik geen benul van. Wist niet dat ik verstandskiezen had.quote:
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buitenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ga altijd nog een keer paar jaar naar de tandarts voor een controle.
Heb namelijk een goed gebit en dat wil ik graag zo houden.
Ik ook. Heb ook nooit een beugel gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buiten
Top man, sterke kiezen dus!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buiten
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.quote:
Boks. Nice. Ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ook nooit een beugel gehad.
Sowww mooie binnenkomer!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die zich verschuilen achter procedures mogen ze wmb tegen de muur zetten
Gadver. Doe mij maar een normaal stokbroodquote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.
Er zijn groeperingen die het proberenquote:
Klinkt ook prima. Al hou ik niet van olijven.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.
Zit je ook voor de rest van je leven vast aan zo'n stangetje o.i.d.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boks. Nice. Ik ook nietlijkt me ook fakking kut.
Ben jij de nieuwe mod van KLB?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga jij 's effe niet zo soggen jongeman!
Veel plezier.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks naar afdeling Anesthesiologie in ziekenhuis, genot
Sterkte !quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb even moeten opzoeken wat dat is.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stangetje? ligt aan de soort beugel toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook prima. Al hou ik niet van olijven.
[..]
Zit je ook voor de rest van je leven vast aan zo'n stangetje o.i.d.
Sterkte G <333quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stangetje? ligt aan de soort beugel toch?
da's kut ja, sterktequote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwaai even naar TARDIS., die ligt ernaast in anusthesiologie ahaha.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die melvin is in elk geval even weg nu, heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik probeer het team te versterken.
Oké.quote:
Om tot een constatering te komen die je zelf ook wel had kunnen maken?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank u wel, zal wel binnen 10 minuten gedaan zijnWat een onzin weer
Oké.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik probeer het team te versterken.
hahahahquote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwaai even naar TARDIS., die ligt ernaast in anusthesiologie ahaha.
Dat staat er toch.quote:
Bestaat er ook een 2D buitenboord beugel dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
geen 3D buitenboord beugel gehad hebben
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt toch wel mee denk? Beetje vragen beantwoorden of zoquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt, gewicht/lengte/rook je/sport je /drink je/ andere klachtenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Valt toch wel mee denk? Beetje vragen beantwoorden of zo
Nja, soort lichamelijk onderzoek, moest vragenformulier invullen. Maar zoveel is er verder niet aan de hand. Wellicht dat het nodig is voor mensen met long of hartproblemen...quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om tot een constatering te komen die je zelf ook wel had kunnen maken?
Dat zijn altijd de fijnste bezoekjes.
die was heel platquote:Op maandag 23 mei 2016 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bestaat er ook een 2D buitenboord beugel dan?
Nope, wasn't me.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die melvin is in elk geval even weg nu, heb jij dat gedaan?
herkenbaarquote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 1: Bent u recent opgenomen in een buitenlands ziekenhuis? ja/nee
Vraag 2: Gebruikt u medicijnen? ja/nee
Zo ja, welke?
Vraag 3: Bent u overgevoelig voor:
...
Overal nee op ingevuld dus denk dat ik wel goed zit
Ah, de vraag speciaal voor braddiequote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen een ja bij vraag:
Kunt u twee trappen achter elkaar oplopen zonder benauwd te worden?
Overal nee op zeggen dan ben je er het snelst vanaf.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, welke?
...
ben je overgevoelig voor nee?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, welke?
...
Dat was een mooie 1e daad geweest. Jammer.quote:
Is dit wel naar waarheid ingevuld?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen een ja bij vraag:
Kunt u twee trappen achter elkaar oplopen zonder benauwd te worden?
dat lijkt me wel handig om aan te geven jaquote:Op maandag 23 mei 2016 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
oh en die medicijnen, bedoelen ze dan ook recreatieve medicijnen?
Wat is soggen?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga jij 's effe niet zo soggen jongeman!
Ja. Ja. Ja. Nee.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 4:
Gebruikt u alcohol?
Gebruikt u drugs?
Gebit: heeft u uw eigen tanden (wtf)
Bent u zwanger?
vraag 3 is weer voor bobquote:Op maandag 23 mei 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 4:
Gebruikt u alcohol?
Gebruikt u drugs?
Bent u zwanger?
Zijn antwoord: Ja, 3.quote:
de derde vraag van vraag van vraag 4 bedoelt hijquote:
Kan toch kunstgebitquote:Op maandag 23 mei 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 4:
Gebruikt u alcohol?
Gebruikt u drugs?
Bent u zwanger?
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan toch kunstgebit
jemig zeg
dacht dat je slim was
Is dat zo belangrijk? mjaquote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan toch kunstgebit
jemig zeg
dacht dat je slim was
quote:
ik doel meer op dat Bob zo van de wereld is dat hij waarschijnlijk denkt dat hij zwanger is van een lintworm ofzo...quote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
de derde vraag van vraag van vraag 4 bedoelt hij
was ik maar vrouw, dan kon ik dat ook doen en was ik nu al loaded afquote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga op zoek naar sugardaddy the strong independent woman leven staat mij niet aan
Dondersteentje dat je bent !quote:
welk scooterongeluk?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
om eist 8 jaar tegen die 2 mocro´s van dat scooterongeluk
welk ongeluk?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Welk? Linkje?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'Squote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dondersteentje dat je bent !
Ik ga zo heerlijk bij de 3 op het terras zitten.
Stormloopquote.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga op zoek naar sugardaddy the strong independent woman leven staat mij niet aan
Geld is er niet. Koop een abo.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Germano het volgende:
Geef eens door dat ze de servers een upgrade geven. De laatste dagen is het hier vaak enorm traag allemaal.
Hij moet nog een ontgroening ondergaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh komt die blauwe weer rondneuzen
Link?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is wel een eis om ook knap te zijn, Noel.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was ik maar vrouw, dan kon ik dat ook doen en was ik nu al loaded af
in nimma paar jaar terug, 2 van die mocro's reden iemand dood tijdens vluchtpoging maar gaven elkaar de schuldquote:
HELEMAAL NIET SUPER DIKKE DOEI TOEDELOE !quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'S
Nee mijn pauze is voorbij doei
oh dat herinner ik me nog jaquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in nimma paar jaar terug, 2 van die mocro's reden iemand dood tijdens vluchtpoging maar gaven elkaar de schuld
Het is kutweerquote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dondersteentje dat je bent !
Ik ga zo heerlijk bij de 3 op het terras zitten.
In Nimma?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'S
Nee mijn pauze is voorbij doei
Wat een temperament ook weer Opsoquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Zonder grapjes he ik haat het vandaag volgens mij ga ik nog iemand slaan help
Kutmaandag
Je capslock staat aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET SUPER DIKKE DOEI TOEDELOE !
nou neuk hem danquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet nog een ontgroening ondergaan.
Dat gaat snel rond. Net als zij zelf.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou neuk hem dan
gister vertelde je dat je slet was
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou neuk hem dan
gister vertelde je dat je slet was
oowhquote:Op maandag 23 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoor
Hopelijk niet, één hermann is wel genoeg.quote:
groningen denk ikquote:
Grunnaquote:
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oowh
Nou allemaal een vijfje lappen voor Gibson
Valt mee.quote:
all in - 10 euroquote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.
...quote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef Vermon het volgende:
[..]
Kom je ook uit Groningen? Dan kunnen we nog gaan vechten vandaag
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een kutgehucht is dat zeg
Ga jij nou eerst maar eens verder dan de sloot in je buurt. Dan mag je praten over rivieren.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik pas vriendelijk. Anders krijg ik ruzie met het vrouwtje thuis.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.
Wat een diss mensen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens verder dan de sloot in je buurt. Dan mag je praten over rivieren.
Ik kom hier elke dag met de hoop dit te lezen.quote:
Ben je een week te laat.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet nog een ontgroening ondergaan.
ik mis die manquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom hier elke dag met de hoop dit te lezen.
Ik smijt je brommer door je raam Gquote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef Vermon het volgende:
[..]
Oh nu ga je alles serieus nemen na onze onenigheid? mensen met andere meningen kunnen ook vrienden zijnquote:
Godtering die banner dat je adblock aanstaatquote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ooterhufters___.html
hier linkje voor de luie draken hier
telegraafquote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil niemand over een kam scheren hoor. Maar het zijn nou nooit Henk en Kees.quote:Mohamed el G. en zijn kompaan Mohamed A.
ZE HETEN ALTIJD MOHAMED!!!quote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niemand over een kam scheren hoor. Maar het zijn nou nooit Henk en Kees.
Eeeee gappie ik steek je huis in de fikquote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik smijt je brommer door je raam G
Nee ik vond het gewoon een matige dissquote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu ga je alles serieus nemen na onze onenigheid? mensen met andere meningen kunnen ook vrienden zijn
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef Vermon het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik ga je schedel inslaan met een kettingslot
Haha watquote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, je zit mij dus te DM'en, je komt hier speciaal en je doet stoer omdat ik je in jouw topic zo heb vernederd?
Haha de man is echt geirriteerdquote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, je zit mij dus te DM'en, je komt hier speciaal en je doet stoer omdat ik je in jouw topic zo heb vernederd?
Zoekt hij ruzie? Kan zijn adresgegevens wel online zetten als je wil.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef ruige oermenschquote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef Vermon het volgende:
[..]
Eeeee gappie ik steek je huis in de fik
Adam.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip, als je later een jongetje krijgt hoe ga je hem noemen dan?
Nee jij blijkbaar. Godtering wat kansloosquote:
laat zulke opmerkingen maar aan mij over, meidquote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef Vermon het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik ga je schedel inslaan met een kettingslot
Sommige knullen zijn heel snel op het digitale pikkie getrapt en gaan dan iemand FOK! stalkenquote:
Die komen hier vaker voorbij idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik vond het gewoon een matige diss
Heb je ff DM gestuurdquote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM's bespreken doe je maar via DM.
Vai, vai, vaiquote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM's bespreken doe je maar vai DM.
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Zoekt hij ruzie? Kan zijn adresgegevens wel online zetten als je wil.
Jeetjequote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sommige knullen zijn heel snel op het digitale pikkie getrapt en gaan dan iemand FOK! stalken![]()
al een paar van zulke klunzen tegen gekomen
Dit is een kans om je te bewijzen. Nu hebt je twee opties.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
heb jij ooit een ban gehad op fok?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo slim ben ik ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee, hij zet zich zelf al redelijk voor lul voor zover dat hier kan
Dat maak ik zelf wel uit. Ik plaats hier niet de inhoud. Geen nieuwe regels verzinnen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja of je zegt even tegen je vriendje dat ie niet zo kansloos moet doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee.quote:
Zitten af en toe wel een paar instinkers tussen die je met ja dient in te vullen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, welke?
...
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is een kans om je te bewijzen. Nu hebt je twee opties.
1. Ga even weg.
2. Bemoei je er niet me..
Oh.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten af en toe wel een paar instinkers tussen die je met ja dient in te vullen.
En voor jou 1 optie: Niet zo cool doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
1. Ga even weg.
Twee keerquote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij ooit een ban gehad op fok?
Misschien moet je even teruglezen wie hier cool kwam doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En voor jou 1 optie: Niet zo cool doen.
Komt door de de drankjes onder nul. Zo zak ik door het ijs.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En voor jou 1 optie: Niet zo cool doen.
stevenmac was ook mod. Die had heel wat meer bans op zijn naamquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stevenmac was ook mod. Die had heel wat meer bans op zijn naam
Mooi dat nog steeds quotes van deze klassieker worden gebruiktquote:
Dat was de kat zijn schuld.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stevenmac was ook mod. Die had heel wat meer bans op zijn naam
Hij is weer goed.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:21 schreef xcachet het volgende:
https://speld.nl/2016/05/(...)volkssport-nummer-1/
Altijd weer de katten.quote:
Oh.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoor
Haha gvdquote:
oeh me likequote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
1. Ga even weg.
hahaha deze man. lekker hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef Germano het volgende:
Kan iemand even de tekst van "KLB Red White Army" plaatsen? Dat zweept iedereen zo lekker op.
dat krijg je er nou van met je grote mondquote:
3 ;$quote:Op maandag 23 mei 2016 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze zouden zo mooi zijn, onze kindjes.
We nemen er wel twee he?
Of 3 eigenlijk.
Jouw keuring zal ook wel pittig worden. Ik heb met eens in de 2 jaar te maken met offshore-keuring en eens in de 2 jaar zeevaartkeuring, dus elk jaar eentje en elke keer zijn ze uitgebreider.quote:
Hij is al weer weg zo te zien.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
Wat doen allemaal die mods en ex-mods hier? Ik word er ontoepasselijk van. En onberekenbaar.
Volgens mij is Softy er ook eentje.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
ex-mods posten hier toch niet echt op mortie na
oh weeniequote:
Nee, boeit ook niet. Als ze maar niet populair komen doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh weenie
maar zovty is sws chill dus dat maakt niet uit
Hoe noemen we het derde kindje?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind ik ook het mooiste aantal voor een gezin.
Doen wequote:Op maandag 23 mei 2016 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Shigeru als het een jongetje is.
En Zelda als het een meisje is?
Nee, was serieusquote:Op maandag 23 mei 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha geeft niet joh is maar een grapje toch?
TOCH!?
idd, dat doen wij welquote:Op maandag 23 mei 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, boeit ook niet. Als ze maar niet populair komen doen.
baby legopoppetjes?quote:
Lulquote:
stop pls ik weet niet wrm ik dit echt grappig vindquote:Op maandag 23 mei 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nou eenmaal een Lego-tik.
Deze heb ik vrijdag gekocht:
[ afbeelding ]
Waarom negeer jij mij als ik je begroetquote:
Ik vind het wel leuk staan zo op de voet van m'n beeldscherm.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
stop pls ik weet niet wrm ik dit echt grappig vind
Heb je deze ook, niels?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nou eenmaal een Lego-tik.
Deze heb ik vrijdag gekocht:
[ afbeelding ]
mad?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
en als ik weg ben gaan jullie wel altijd huilie
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelequote:
You love mequote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel waarheid in 1 post. kan niet handlen
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelegeen echte sokken
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel waarheid in 1 post. kan niet handlen
Oh, dacht dat het Zosk was.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelegeen echte sokken
![]()
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.quote:
Nou nou nouquote:
Oh schatje toch, word er helemaal kriebelig van.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.
En als we dan even stoppen voor een plas en een potje voetbal doen we heel even kroelen als de kinderen niet kijken. Heel even maar.
3 euro. Best veel voor 1 poppetje, maar de accessoires zoals zo'n stinkdier maken het de moeite waard.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor zo'n poppetje?
Lekker die ongeknipte vingernagels door haar vleesmouw trekken.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.
En als we dan even stoppen voor een plas en een potje voetbal doen we heel even kroelen als de kinderen niet kijken. Heel even maar.
Damnquote:Op maandag 23 mei 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker die ongeknipte vingernagels door haar vleesmouw trekken.
Had wel verwacht dat het tegenwoordig hoger zou liggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
3 euro. Best veel voor 1 poppetje, maar de accesoires zoals zo'n stinkdier maken het de moeite waard.
Ik kan het me zo levendig voorstellen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh schatje toch, word er helemaal kriebelig van.
Geen suffe muziek in de radio tho, alleen mijn playlist.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan het me zo levendig voorstellen.
Van die suffe muziek op de radio, heerlijke grijze hollandsche luchten, iedereen een beetje dromerig omdat ik de temperatuur in de auto net even te hoog zet.
Zo heerlijk. Allemaal veilig in mijn veilige volvo.
sorryquote:Op maandag 23 mei 2016 13:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mij als ik je begroet
Nee dan verpest ik ms je fantasietjesquote:Op maandag 23 mei 2016 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
(Ik snap m niet 2nutz, wil jij m eens uitleggen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nah, Lego is nooit goedkoop geweest. Het is duurzaam spul en bij Kruidvat is het iets goedkoper dan bij een speelgoedzaak.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat het tegenwoordig hoger zou liggen.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.Chucks altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar? wil nog nieuwe zwarten.quote:
jajoh, als jij 3 kinderen hebt uitgepoept zijn jouw playlisten ook suf.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen suffe muziek in de radio tho, alleen mijn playlist.
Zo, ik ben geslaagd in mijn missie: Nieuwe schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
jajoh, als jij 3 kinderen hebt uitgepoept zijn jouw playlisten ook suf.
Eens. Echt veranderd is ie.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
je negeert mij ook al een tijdje, ik vind dat je verandert bent.
Noicequote:
Ja hij is laatste tijd sws nogal een fag.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
verandertquote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
veranderd*quote:Op maandag 23 mei 2016 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn smaak is beste.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil wel dat onze kinderen een beetje brede muzikale ontwikkeling mee krijgen.
Breed? braddiemusicquote:Op maandag 23 mei 2016 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik wil wel dat onze kinderen een beetje brede muzikale ontwikkeling mee krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |