in nimma paar jaar terug, 2 van die mocro's reden iemand dood tijdens vluchtpoging maar gaven elkaar de schuldquote:
HELEMAAL NIET SUPER DIKKE DOEI TOEDELOE !quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'S
Nee mijn pauze is voorbij doei
oh dat herinner ik me nog jaquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in nimma paar jaar terug, 2 van die mocro's reden iemand dood tijdens vluchtpoging maar gaven elkaar de schuld
Het is kutweerquote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dondersteentje dat je bent !
Ik ga zo heerlijk bij de 3 op het terras zitten.
In Nimma?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'S
Nee mijn pauze is voorbij doei
Wat een temperament ook weer Opsoquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Zonder grapjes he ik haat het vandaag volgens mij ga ik nog iemand slaan help
Kutmaandag
Je capslock staat aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET SUPER DIKKE DOEI TOEDELOE !
nou neuk hem danquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet nog een ontgroening ondergaan.
Dat gaat snel rond. Net als zij zelf.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou neuk hem dan
gister vertelde je dat je slet was
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou neuk hem dan
gister vertelde je dat je slet was
oowhquote:Op maandag 23 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoor
Hopelijk niet, één hermann is wel genoeg.quote:
groningen denk ikquote:
Grunnaquote:
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oowh
Nou allemaal een vijfje lappen voor Gibson
Valt mee.quote:
all in - 10 euroquote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.
...quote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef Vermon het volgende:
[..]
Kom je ook uit Groningen? Dan kunnen we nog gaan vechten vandaag
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een kutgehucht is dat zeg
Ga jij nou eerst maar eens verder dan de sloot in je buurt. Dan mag je praten over rivieren.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik pas vriendelijk. Anders krijg ik ruzie met het vrouwtje thuis.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.
Wat een diss mensen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens verder dan de sloot in je buurt. Dan mag je praten over rivieren.
Ik kom hier elke dag met de hoop dit te lezen.quote:
Ben je een week te laat.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet nog een ontgroening ondergaan.
ik mis die manquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom hier elke dag met de hoop dit te lezen.
Ik smijt je brommer door je raam Gquote:Op maandag 23 mei 2016 13:10 schreef Vermon het volgende:
[..]
Oh nu ga je alles serieus nemen na onze onenigheid? mensen met andere meningen kunnen ook vrienden zijnquote:
Godtering die banner dat je adblock aanstaatquote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ooterhufters___.html
hier linkje voor de luie draken hier
telegraafquote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil niemand over een kam scheren hoor. Maar het zijn nou nooit Henk en Kees.quote:Mohamed el G. en zijn kompaan Mohamed A.
ZE HETEN ALTIJD MOHAMED!!!quote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niemand over een kam scheren hoor. Maar het zijn nou nooit Henk en Kees.
Eeeee gappie ik steek je huis in de fikquote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik smijt je brommer door je raam G
Nee ik vond het gewoon een matige dissquote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu ga je alles serieus nemen na onze onenigheid? mensen met andere meningen kunnen ook vrienden zijn
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef Vermon het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik ga je schedel inslaan met een kettingslot
Haha watquote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, je zit mij dus te DM'en, je komt hier speciaal en je doet stoer omdat ik je in jouw topic zo heb vernederd?
Haha de man is echt geirriteerdquote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, je zit mij dus te DM'en, je komt hier speciaal en je doet stoer omdat ik je in jouw topic zo heb vernederd?
Zoekt hij ruzie? Kan zijn adresgegevens wel online zetten als je wil.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef ruige oermenschquote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef Vermon het volgende:
[..]
Eeeee gappie ik steek je huis in de fik
Adam.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip, als je later een jongetje krijgt hoe ga je hem noemen dan?
Nee jij blijkbaar. Godtering wat kansloosquote:
laat zulke opmerkingen maar aan mij over, meidquote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef Vermon het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik ga je schedel inslaan met een kettingslot
Sommige knullen zijn heel snel op het digitale pikkie getrapt en gaan dan iemand FOK! stalkenquote:
Die komen hier vaker voorbij idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik vond het gewoon een matige diss
Heb je ff DM gestuurdquote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM's bespreken doe je maar via DM.
Vai, vai, vaiquote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM's bespreken doe je maar vai DM.
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Zoekt hij ruzie? Kan zijn adresgegevens wel online zetten als je wil.
Jeetjequote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sommige knullen zijn heel snel op het digitale pikkie getrapt en gaan dan iemand FOK! stalken![]()
al een paar van zulke klunzen tegen gekomen
Dit is een kans om je te bewijzen. Nu hebt je twee opties.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
heb jij ooit een ban gehad op fok?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo slim ben ik ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee, hij zet zich zelf al redelijk voor lul voor zover dat hier kan
Dat maak ik zelf wel uit. Ik plaats hier niet de inhoud. Geen nieuwe regels verzinnen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja of je zegt even tegen je vriendje dat ie niet zo kansloos moet doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee.quote:
Zitten af en toe wel een paar instinkers tussen die je met ja dient in te vullen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 1: Bent u recent opgenomen in een buitenlands ziekenhuis? ja/nee
Vraag 2: Gebruikt u medicijnen? ja/nee
Zo ja, welke?
Vraag 3: Bent u overgevoelig voor:
...
Overal nee op ingevuld dus denk dat ik wel goed zit
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is een kans om je te bewijzen. Nu hebt je twee opties.
1. Ga even weg.
2. Bemoei je er niet me..
Oh.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten af en toe wel een paar instinkers tussen die je met ja dient in te vullen.
En voor jou 1 optie: Niet zo cool doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is een kans om je te bewijzen. Nu hebt je twee opties.
1. Ga even weg.
2. Bemoei je er niet me..
Twee keerquote:Op maandag 23 mei 2016 13:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij ooit een ban gehad op fok?
Misschien moet je even teruglezen wie hier cool kwam doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En voor jou 1 optie: Niet zo cool doen.
Komt door de de drankjes onder nul. Zo zak ik door het ijs.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En voor jou 1 optie: Niet zo cool doen.
stevenmac was ook mod. Die had heel wat meer bans op zijn naamquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stevenmac was ook mod. Die had heel wat meer bans op zijn naam
Mooi dat nog steeds quotes van deze klassieker worden gebruiktquote:
Dat was de kat zijn schuld.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stevenmac was ook mod. Die had heel wat meer bans op zijn naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |