Heb ooit één gaatje gehad in een verstandskies, maar daar had ik geen benul van. Wist niet dat ik verstandskiezen had.quote:
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buitenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ga altijd nog een keer paar jaar naar de tandarts voor een controle.
Heb namelijk een goed gebit en dat wil ik graag zo houden.
Ik ook. Heb ook nooit een beugel gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buiten
Top man, sterke kiezen dus!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buiten
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.quote:
Boks. Nice. Ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ook nooit een beugel gehad.
Sowww mooie binnenkomer!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die zich verschuilen achter procedures mogen ze wmb tegen de muur zetten
Gadver. Doe mij maar een normaal stokbroodquote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.
Er zijn groeperingen die het proberenquote:
Klinkt ook prima. Al hou ik niet van olijven.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.
Zit je ook voor de rest van je leven vast aan zo'n stangetje o.i.d.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boks. Nice. Ik ook nietlijkt me ook fakking kut.
Ben jij de nieuwe mod van KLB?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga jij 's effe niet zo soggen jongeman!
Veel plezier.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks naar afdeling Anesthesiologie in ziekenhuis, genot
Sterkte !quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb even moeten opzoeken wat dat is.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stangetje? ligt aan de soort beugel toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook prima. Al hou ik niet van olijven.
[..]
Zit je ook voor de rest van je leven vast aan zo'n stangetje o.i.d.
Sterkte G <333quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stangetje? ligt aan de soort beugel toch?
da's kut ja, sterktequote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwaai even naar TARDIS., die ligt ernaast in anusthesiologie ahaha.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die melvin is in elk geval even weg nu, heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik probeer het team te versterken.
Oké.quote:
Om tot een constatering te komen die je zelf ook wel had kunnen maken?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank u wel, zal wel binnen 10 minuten gedaan zijnWat een onzin weer
Oké.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik probeer het team te versterken.
hahahahquote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwaai even naar TARDIS., die ligt ernaast in anusthesiologie ahaha.
Dat staat er toch.quote:
Bestaat er ook een 2D buitenboord beugel dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
geen 3D buitenboord beugel gehad hebben
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt toch wel mee denk? Beetje vragen beantwoorden of zoquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt, gewicht/lengte/rook je/sport je /drink je/ andere klachtenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Valt toch wel mee denk? Beetje vragen beantwoorden of zo
Nja, soort lichamelijk onderzoek, moest vragenformulier invullen. Maar zoveel is er verder niet aan de hand. Wellicht dat het nodig is voor mensen met long of hartproblemen...quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om tot een constatering te komen die je zelf ook wel had kunnen maken?
Dat zijn altijd de fijnste bezoekjes.
die was heel platquote:Op maandag 23 mei 2016 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bestaat er ook een 2D buitenboord beugel dan?
Nope, wasn't me.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die melvin is in elk geval even weg nu, heb jij dat gedaan?
herkenbaarquote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 1: Bent u recent opgenomen in een buitenlands ziekenhuis? ja/nee
Vraag 2: Gebruikt u medicijnen? ja/nee
Zo ja, welke?
Vraag 3: Bent u overgevoelig voor:
...
Overal nee op ingevuld dus denk dat ik wel goed zit
Ah, de vraag speciaal voor braddiequote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen een ja bij vraag:
Kunt u twee trappen achter elkaar oplopen zonder benauwd te worden?
Overal nee op zeggen dan ben je er het snelst vanaf.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, welke?
...
ben je overgevoelig voor nee?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ja, welke?
...
Dat was een mooie 1e daad geweest. Jammer.quote:
Is dit wel naar waarheid ingevuld?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen een ja bij vraag:
Kunt u twee trappen achter elkaar oplopen zonder benauwd te worden?
dat lijkt me wel handig om aan te geven jaquote:Op maandag 23 mei 2016 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
oh en die medicijnen, bedoelen ze dan ook recreatieve medicijnen?
Wat is soggen?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga jij 's effe niet zo soggen jongeman!
Ja. Ja. Ja. Nee.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 4:
Gebruikt u alcohol?
Gebruikt u drugs?
Gebit: heeft u uw eigen tanden (wtf)
Bent u zwanger?
vraag 3 is weer voor bobquote:Op maandag 23 mei 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 4:
Gebruikt u alcohol?
Gebruikt u drugs?
Bent u zwanger?
Zijn antwoord: Ja, 3.quote:
de derde vraag van vraag van vraag 4 bedoelt hijquote:
Kan toch kunstgebitquote:Op maandag 23 mei 2016 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag 4:
Gebruikt u alcohol?
Gebruikt u drugs?
Bent u zwanger?
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan toch kunstgebit
jemig zeg
dacht dat je slim was
Is dat zo belangrijk? mjaquote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan toch kunstgebit
jemig zeg
dacht dat je slim was
quote:
ik doel meer op dat Bob zo van de wereld is dat hij waarschijnlijk denkt dat hij zwanger is van een lintworm ofzo...quote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
de derde vraag van vraag van vraag 4 bedoelt hij
was ik maar vrouw, dan kon ik dat ook doen en was ik nu al loaded afquote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga op zoek naar sugardaddy the strong independent woman leven staat mij niet aan
Dondersteentje dat je bent !quote:
welk scooterongeluk?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
om eist 8 jaar tegen die 2 mocro´s van dat scooterongeluk
welk ongeluk?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Welk? Linkje?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'Squote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dondersteentje dat je bent !
Ik ga zo heerlijk bij de 3 op het terras zitten.
Stormloopquote.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga op zoek naar sugardaddy the strong independent woman leven staat mij niet aan
Geld is er niet. Koop een abo.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Germano het volgende:
Geef eens door dat ze de servers een upgrade geven. De laatste dagen is het hier vaak enorm traag allemaal.
Hij moet nog een ontgroening ondergaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh komt die blauwe weer rondneuzen
Link?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is wel een eis om ook knap te zijn, Noel.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was ik maar vrouw, dan kon ik dat ook doen en was ik nu al loaded af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |