Heb ooit één gaatje gehad in een verstandskies, maar daar had ik geen benul van. Wist niet dat ik verstandskiezen had.quote:
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buitenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ga altijd nog een keer paar jaar naar de tandarts voor een controle.
Heb namelijk een goed gebit en dat wil ik graag zo houden.
Ik ook. Heb ook nooit een beugel gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buiten
Top man, sterke kiezen dus!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer tijd voor controle, altijd leuk. Elk jaar sta ik weer met 2 minuten buiten
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.quote:
Boks. Nice. Ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ook nooit een beugel gehad.
Sowww mooie binnenkomer!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die zich verschuilen achter procedures mogen ze wmb tegen de muur zetten
Gadver. Doe mij maar een normaal stokbroodquote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.
Er zijn groeperingen die het proberenquote:
Klinkt ook prima. Al hou ik niet van olijven.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij Lidl hebben ze stokbrood met stukjes olijf er in. Ga ik er eentje van scoren.
Zit je ook voor de rest van je leven vast aan zo'n stangetje o.i.d.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boks. Nice. Ik ook nietlijkt me ook fakking kut.
Ben jij de nieuwe mod van KLB?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga jij 's effe niet zo soggen jongeman!
Veel plezier.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks naar afdeling Anesthesiologie in ziekenhuis, genot
Sterkte !quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb even moeten opzoeken wat dat is.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stangetje? ligt aan de soort beugel toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook prima. Al hou ik niet van olijven.
[..]
Zit je ook voor de rest van je leven vast aan zo'n stangetje o.i.d.
Sterkte G <333quote:Op maandag 23 mei 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |