quote:
Ik woon in 't regenachtige Nederland.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een buitenlander in spanje toch
Sekstoeristquote:Op maandag 23 mei 2016 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik woon in 't regenachtige Nederland.
En nooit uitgeschreven geweest, dus in principe was ik een vakantieganger.
spetterparadijs? ik kan me niet herinneren dat ik langs ben gekomenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:23 schreef Drug het volgende:
Echt die kanjertegels op de dam,1x regen meteen hele spetterparadijs
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spetterparadijs? ik kan me niet herinneren dat ik langs ben gekomen
je doet alsof ik ooit goeie grappen maakquote:Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
Hoe kun je zo vroeg al in staat zijn op zo'n slechte grap te maken?
hermann is daar altijd toe in staatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
alsof daar een tijd op staatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
Ik vond die van zojuist wel leuk.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je doet alsof ik ooit goeie grappen maak
ben sinds ik actief ben gaan FOK!ken ook in het echt veel vaker flauwe kutgrapjes aan het makenquote:
'Muricaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren aan het zappen en toen kwam Teenmom langs op MTV. Daar zat zo'n wijf te proberen een broodje hotdog te voeren aan haar 10 maanden oude kindhoe?
het is nooit te vroeg om te beginnen met goed voedsel consumerenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren aan het zappen en toen kwam Teenmom langs op MTV. Daar zat zo'n wijf te proberen een broodje hotdog te voeren aan haar 10 maanden oude kindhoe?
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat bij elk gekocht spel dan? dat er af en toe een game bijzit die je heel tof vind ala Uncharted dan snap ik het wel maar om dat bij elke game te doen... kost ook veel tijd toch?
Als je er kleine stukjes van maakt kan een baby dat wel verdragen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
zulke problemen lossen zichzelf wel, op zulke mensen zijn ook dom genoeg een geladen pistool in huis te laten slingeren, die sterven vanzelf wel uit, toch nog een soort van natuurlijke selectiequote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
ja echt sickquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die drankmaten van ze zijn wel een beetje erg
En dan doen ze ook nog aan onbeperkt refillquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kon beter samen met hoink bf4 kopen, meer maps/wapens/spelers/allesquote:Op maandag 23 mei 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?
Hahaha, bijna anderhalve liter cola wegwerken bij je friet en hamburger.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kind had nog geen eens tanden. Daarbij had ze dat ding gewoon door midden gesnedenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je er kleine stukjes van maakt kan een baby dat wel verdragen hoor.
Neemt niet weg dat het ongezond is.
Iddquote:
Ligt aan hoe veel afwisseling je wil. Ben meestal na het uitspelen van het verhaal wel klaar met een game en dan wil ik weer wat nieuws.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kind had nog geen eens tanden. Daarbij had ze dat ding gewoon door midden gesneden![]()
Wow harshquote:Op maandag 23 mei 2016 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulke problemen lossen zichzelf wel, op zulke mensen zijn ook dom genoeg een geladen pistool in huis te laten slingeren, die sterven vanzelf wel uit, toch nog een soort van natuurlijke selectie
Emmer colaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je was toevallig in America?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staat
het vele vretenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow harsh
[..]
Emmer colawaar komt al die diabetes toch vandaan
nee hoor in america zijn de standaard cup sizes 2x zo groot al shier, al jarenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staat
Waarom eet je dit om 11:36 ?quote:
het is nog geen 12:00 dus kan gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Krijg de tering GGD zou tussen 08.00 en 12.00 langskomen en ze zijn er nog niet
Het is ook nog geen 12 uurquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
bitchquote:
ja het is nog geen 12 uur heh en iet suitloop is ook normaal, chill the fuck downquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Het is nog geen 12.00 geweestquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
heb het serieus nog nooit gezien, kun je gvd niet gewoon zeggen wat het isquote:
ja en?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zit al vanaf 08.00 uur braaf te wachten
Denken dat zij uit haar bed kan komenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaan.
Vietnamese ricepaper rolls.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het serieus nog ooit gezien, kun je gvd niet gewoon zeggen wat het is
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien hequote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaan.
Wist niet dat ze lui is.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken dat zij uit haar bed kan komen
Oké, wist niet dat ze dat ook al deden.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien he
Ja, dat wel.quote:
je kan je ook gewoon een keer douchenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien he
Mja hij had het in een impuls al gekocht dus ik kon wel dwars BF4 kopen maar dan konden we helemaal niet samen spelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kon beter samen met hoink bf4 kopen, meer maps/wapens/spelers/alles
het is zo lkkrquote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja natuurlijk doen die aziaten weer eens gek
komt er straks ook zo'n tent over je huis heen net als in breaking bad?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
SOAtest?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
nee binnen 5 min gemaakt.quote:
visboer?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nee binnen 5 min gemaakt.
heb wel voorgegaarde garnalen gekocht, normaal koop ik vers en maak ik ze zelf schoon enzo maar hebben ze niet in de supermarkt
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nee binnen 5 min gemaakt.
heb wel voorgegaarde garnalen gekocht, normaal koop ik vers en maak ik ze zelf schoon enzo maar hebben ze niet in de supermarkt
quote:
quote:
heb je het beddengoed mee naar huis genomen?quote:
alsof jij niks zou jatten uit hotelkamers enzoquote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je het beddengoed mee naar huis genomen?
Handdoeken hoor je toch mee te nemen?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze kruipen ook in spleetjes en zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.
alsof ik in hotelkamers komquote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij niks zou jatten uit hotelkamers enzo
eh, neequote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij niks zou jatten uit kraakpanden enzo
die hotel jwtzquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem aan dat je een hele slechte recensie over die hotel hebt geschreven Aber
je bent echt een kankerkneus als je uit een kraakpand gaat jattenquote:
in australie zijn ze zo groot dat ze gebruikt worden als een soort vliegtuigquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
In Thailand heb ik kakkerlakken gezien van wel 10cm lang die ook nog konden vliegen.
haha madquote:Op maandag 23 mei 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent echt een kankerkneus als je uit een kraakpand gaat jatten
quote:
dit is echt zelfde niveau waarop hzaw gister ofzo bezig wasquote:
dan had je clasie eens moeten zien toen ie werd gebeukt door Toivonenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
In Thailand heb ik kakkerlakken gezien van wel 10cm lang die ook nog konden vliegen.
dat klopt, dus je kunt daar beter mee ophouden en gewoon weer op je eigen niveau gaan zittenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt zelfde niveau waarop hzaw gister ofzo bezig was
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, dus je kunt daar beter mee ophouden en gewoon weer op je eigen niveau gaan zitten
quote:
Niet moeilijk idd als het beter dan hzaw moet. Veel mooie woorden, nog meer onzinquote:
Hebben we niet hier dan moet ik helemaal naar de stad. En kwam net terug van ochtenddienst dus was echt heel moe ;$quote:
Dat hebben alle Marokkanen toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hebben we niet hier dan moet ik helemaal naar de stad. En kwam net terug van ochtenddienst dus was echt heel moe ;$
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan had je clasie eens moeten zien toen ie werd gebeukt door Toivonen
pls, ben veel te moe voor deze shitquote:Op maandag 23 mei 2016 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je snapt dat als je dit soort dingen zegt ik alleen maar meer zin krijg om zo te blijven doen
wat voor opleiding wil je gaan doenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
Ben benieuwd of ik word aangenomen voor mijn nieuwe opleiding, ze namen heel weinig mensen aan dit jaar.
Gaat je nieuwe profielfoto daarbij helpen als ze backgroundcheck gaan doen? Wat als ze geen humor of concept van ironie hebben?!quote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
Ben benieuwd of ik word aangenomen voor mijn nieuwe opleiding, ze namen heel weinig mensen aan dit jaar.
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toequote:
lol ze kunnen mij toch niet vinden, heb nergens mn achternaam.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat je nieuwe profielfoto daarbij helpen als ze backgroundcheck gaan doen? Wat als ze geen humor of concept van ironie hebben?!
#broedersvoorhetlevenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toe
ja hoor, maar heb gwn niet echt de energie om op je kinderachtige shit te blijven reagerenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toe
Aight lkkr systeem omzeilen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
lol ze kunnen mij toch niet vinden, heb nergens mn achternaam.
Oh ja, dat had je al eens gezegd.quote:
Ja maar ik ben geen zure.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks is de helft van de SC een engels docent
Joah.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al eens gezegd.
Is er maar 1 school in de buurt waar je dat kunt doen dan
dus normaal vind je me volwassen?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoor, maar heb gwn niet echt de energie om op je kinderachtige shit te blijven reageren
gwn van racisme beschuldigen als ze je niet aannemenquote:
nee normaal heb ik meer energiequote:
dat doe ik sowieso al dagelijksquote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP gaat straks op een hoekje staan om Crip te spotten
echt he nu weet hij sws waarquote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP gaat straks op een hoekje staan om Crip te spotten
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde met boeit me niet reageren maar straks krijg ik een baksteen door m'n raam
doei
nee niet echt eigenlijkquote:
Was ik. Omscholing gedaan.quote:
mn docente engels zei dt ik me niet zorgen moest maken. Doe ook alles op hoger niveau ook. Teminste het hoogste wat ze me kunnen aanbieden op mn crackschool, dus dan maak ik meer kans.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn van racisme beschuldigen als ze je niet aannemen
ah zal vast wel goed komen dan als je docente er vertrouwen in heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mn docente engels zei dt ik me niet zorgen moest maken. Doe ook alles op hoger niveau ook. Teminste het hoogste wat ze me kunnen aanbieden op mn crackschool, dus dan maak ik meer kans.
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordtquote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vind het echt jammer dat ik nooit de racismekaart kan trekken. Ik heb nu ook sollicitaties lopen en als ik afgewezen word heb ik geen poot om op te staan.
Het leed van de blanke man.
Is wel erg aannemelijk idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordt
Ja doei dan komen ze van het COC langs en moet ik eerst pikzuigen om te bewijzen dat ik hommel ben voordat ze de klacht verwerken.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordt
tsja je moet er wel iets voor overhebben natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja doei dan komen ze van het COC langs en moet ik eerst pikzuigen om te bewijzen dat ik hommel ben voordat ze de klacht verwerken.
Waar uit?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je? Ik vind jou zo ongeveer de meest kinderachtige eruit.
ja hij is zielig kinderachtig he echt wtfquote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je? Ik vind jou zo ongeveer de meest kinderachtige eruit.
Die deed hermann laatst ook al.quote:
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah zal vast wel goed komen dan als je docente er vertrouwen in heeft
ik probeer je ook alleen maar gerust te stellen werk beetje mee danquote:Op maandag 23 mei 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.
Zou best kunnen kloppen, idd. Uit deze website zijn veel kinderachtige mensen maar ik span wel de kroon.quote:
Nee? waarom niet?quote:
Idd, als ze je niet MET hoofddoek willen, dan krijgen ze je helemaal niet. Hun lossquote:Op maandag 23 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
Werd laatst wel afgewezen op een sollicitatie om hoofddoek, alsof je daar alsnog wat tegen kan doen. Niet eens 's zin in.
Op basis waarvan laten ze mensen toe? Is er wel een toelatingsgesprek of iets in die richting?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.
nja je kunt er wel wat tegen doen en bedrijf kan daar volgens mij ook behoorlijk gezeik mee krijgenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
Werd laatst wel afgewezen op een sollicitatie om hoofddoek, alsof je daar alsnog wat tegen kan doen. Niet eens 's zin in.
hjbquote:
Ik snap het van allebei de kanten gezien wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja je kunt er wel wat tegen doen en bedrijf kan daar volgens mij ook behoorlijk gezeik mee krijgen
maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt
Ook zonder veel posts hoor.quote:
ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik snap het van allebei de kanten gezien wel.
Keertje paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan snap je het wel.quote:
Wat, waarom meiden die een hoofddoek dragen geweigerd worden?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keertje paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan snap je het wel.
Hun redeneren waarschijnlijk vanuit het oogpunt "geen hoofddeksels", ongeacht geloof. Maar ik snap ook wel dat je eigenlijk gewoon redelijk moet kunnen zijn en een verschil moet maken tussen een petje en een hoofddoek.quote:
Nou ze kijken eerst naar de kennis van het vak en academische basisvaardigheden. En of je geschikt bent (vooropleiding etc)quote:Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Op basis waarvan laten ze mensen toe? Is er wel een toelatingsgesprek of iets in die richting?
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekendquote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef Catkiller het volgende:
Vrijheid van religie op de werkvloer moeten ze sowieso afschaffen, bewaar het moeten uiten ervan maar voor thuis.
heeft niks met redelijk zijn te maken, is gewoon de wetquote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Hun redeneren waarschijnlijk vanuit het oogpunt "geen hoofddeksels", ongeacht geloof. Maar ik snap ook wel dat je eigenlijk gewoon redelijk moet kunnen zijn en een verschil moet maken tussen een petje en een hoofddoek.
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, waarom meiden die een hoofddoek dragen geweigerd worden?
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekend
Leg eens uit dan.quote:
Komt wel weer als je er vaker bent en meer aandacht krijgt denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik haal er met de dag minder plezier uit.
Dat uitloten wantrouw ik. Net zoals bij geneeskunde en dat soort opleidingen. Heb altijd het idee dat het meer aan je connecties ligt dan aan iets anders.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou ze kijken eerst naar de kennis van het vak en academische basisvaardigheden. En of je geschikt bent (vooropleiding etc)
Vanuit dat gaan ze loten, 60 mensen. En wat daarna gebeurt weet ik niet, dat lieten ze nog weten. Kan zijn dat ik op gesprek moet of een toets moet afnemen.
Ik zeg niet dat het mag, alleen dat ik het vanuit beide perspectieven gezien wel enigszins begrijp.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft niks met redelijk zijn te maken, is gewoon de wet
Dat is met alles in je leven zo, daarom ook vroeg beginnen met connecties makenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat uitloten wantrouw ik. Net zoals bij geneeskunde en dat soort opleidingen. Heb altijd het idee dat het meer aan je connecties ligt dan aan iets anders.
Er zijn gewoon regels toch over hoofddeksels op werk? niet bij elke tak maar bij veel wel. Helemaal als je representatief moet zijn bijv.quote:
Ja het ging het hele gesprek goed, gelachen enzo. Ze was enthousiast, want moest van te voren ook een test afnemen en had goed gescoord.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja je kunt er wel wat tegen doen en bedrijf kan daar volgens mij ook behoorlijk gezeik mee krijgen
maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt
Zo werkt het niet. Hoogstens in gevallen waar de veiligheid in het geding komt.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn gewoon regels toch over hoofddeksels op werk? niet bij elke tak maar bij veel wel. Helemaal als je representatief moet zijn bijv.
Dan is een keppel, hoofddoek, pet, muts etc gewoon not done.
Niet mijn mening hoor, maar ik snap het heel goed.
Al vind ik bij sommige banen moet het gewoon kunnen. Helemaal als je niet in contact met klanten bijv. komt.
Dat snap jij niet? wel gek opzich.
Het bedrijf waar ik enkele jaren geleden mijn afstudeerstage heb gelopen, daar hoefde ik niet eens op gesprek te komen. Kreeg nadat ik een sollicitatie had gestuurd naar het secretariaat een mailtje van de directeur zelf terug met de vraag of *insert random naam* mijn vader was. Ik dit bevestigd in een mailtje terug en ik was aangenomenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is met alles in je leven zo, daarom ook vroeg beginnen met connecties maken
Zou dan gewoon die persoon van hoofdkantoor sturen dat het niet gelukt is bla blaquote:Op maandag 23 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het ging het hele gesprek goed, gelachen enzo. Ze was enthousiast, want moest van te voren ook een test afnemen en had goed gescoord.
En toen stelde ze de vraag over mn hoofddoek ''Ja hecht je daar veel waarde aan?'' Ik zeg gewoon zo van ja het is een onderdeel van mij. ''dus ja je wilt hem niet afdoen op werk?'' Ik zo ''nee''
''oke dan weet ik genoeg, ik bel je over een paar dagen en laat je wat weten''
Naja paar dagen later ''ja het is toch niet nodig alsnog bedankt voor het solliciteren''
Dag erna zag ik opeens dezelfde functie weer online bij vacatures
en ik had zelfs nog van te voren een sollicitatie met iemand van het hoofdkantoor en hij was ook heel enthousiast en zei van ja ik vind je goed binnen het bedrijf passen en ga er maar vanuit dat het goed is.
Maar de manager dacht daar opeens anders over. Ook toen ik daar aan kwam keek ze nogal van ''oh''
nogal ene verschil tussen ene nette hoofddoek, keppel en een petquote:Op maandag 23 mei 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn gewoon regels toch over hoofddeksels op werk? niet bij elke tak maar bij veel wel. Helemaal als je representatief moet zijn bijv.
Dan is een keppel, hoofddoek, pet, muts etc gewoon not done.
Niet mijn mening hoor, maar ik snap het heel goed.
Al vind ik bij sommige banen moet het gewoon kunnen. Helemaal als je niet in contact met klanten bijv. komt.
Dat snap jij niet? wel gek opzich.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het ging het hele gesprek goed, gelachen enzo. Ze was enthousiast, want moest van te voren ook een test afnemen en had goed gescoord.
En toen stelde ze de vraag over mn hoofddoek ''Ja hecht je daar veel waarde aan?'' Ik zeg gewoon zo van ja het is een onderdeel van mij. ''dus ja je wilt hem niet afdoen op werk?'' Ik zo ''nee''
''oke dan weet ik genoeg, ik bel je over een paar dagen en laat je wat weten''
Naja paar dagen later ''ja het is toch niet nodig alsnog bedankt voor het solliciteren''
Dag erna zag ik opeens dezelfde functie weer online bij vacatures
en ik had zelfs nog van te voren een sollicitatie met iemand van het hoofdkantoor en hij was ook heel enthousiast en zei van ja ik vind je goed binnen het bedrijf passen en ga er maar vanuit dat het goed is.
Maar de manager dacht daar opeens anders over. Ook toen ik daar aan kwam keek ze nogal van ''oh''
Nee joh je moet gewoon een paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan begrijp je dat wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nogal ene verschil tussen ene nette hoofddoek, keppel en een pet
keppels en hooddoeken zijn meer kleddingstukken en een pet/hoed meet een hoofddeksel, die je simpel kan verwijderen
Dan nietquote:Op maandag 23 mei 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Hoogstens in gevallen waar de veiligheid in het geding komt.
We hebben hier vrijheid van godsdienst, daar hebben bedrijven zich ook aan te houden.
Ja dan moet je bij de overheid zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan niet
Maar ik snap die bedrijven zeer zeker wel. Godsdienst hoeft niet alle regels etc. te negeren omdat het godsdienst is.
Haha die passieve agressiviteit omdat iemand anders denktquote:Op maandag 23 mei 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh je moet gewoon een paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan begrijp je dat wel.
ik heb genoeg gezien van onze sommige zo genaamde beschaafde maatschappijquote:Op maandag 23 mei 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh je moet gewoon een paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan begrijp je dat wel.
Het heeft in dit geval weinig met meningen te maken.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha die passieve agressiviteit omdat iemand anders denkt
Ik hoef nergens te zijn. Geef gewoon mijn mening. Die kan je respecteren of belachelijk maken.quote:
Okéquote:Op maandag 23 mei 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoef nergens te zijn. Geef gewoon mijn mening. Die kan je respecteren of belachelijk maken.
Jij kiest het laatste. Prima toch
Het is wel discriminatie op grond van godsdienst en dat is verboden. Weten ze zelf ook wel, daarom vaak een smoesje.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan niet
Maar ik snap die bedrijven zeer zeker wel. Godsdienst hoeft niet alle regels etc. te negeren omdat het godsdienst is.
Ik snap het welquote:Op maandag 23 mei 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is wel discriminatie op grond van godsdienst en dat is verboden. Weten ze zelf ook wel, daarom vaak een smoesje.
Ik heb dan op zich wel weer meer respect voor bedrijven die er gewoon eerlijk over zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is wel discriminatie op grond van godsdienst en dat is verboden. Weten ze zelf ook wel, daarom vaak een smoesje.
Maar je kunt je toch ook wel voorstellen dat het in bepaalde functies alleen maar tegen je werkt als je met een boerka verschijnt?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb dan op zich wel weer meer respect voor bedrijven die er gewoon eerlijk over zijn.
Ja, dat valt daar dan ook buiten geloof ik. We hadden het over een hoofddoekquote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar je kunt je toch ook wel voorstellen dat het in bepaalde functies alleen maar tegen je werkt als je met een boerka verschijnt?
Ik niet. Het is schending van artikel 1 van de Nederlandse grondwet. Horen bedrijven op geen enkele manier mee weg te komen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb dan op zich wel weer meer respect voor bedrijven die er gewoon eerlijk over zijn.
Ik wilde gewoon even een voorbeeld noemen zodat iedereen zich er wel iets bij kan voorstellen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat valt daar dan ook buiten geloof ik. We hadden het over een hoofddoek
Nee, dat bedoel ik niet, ze moeten er ook niet mee wegkomen maar ik heb liever dat men gewoon eerlijk zegt wat de reden is dan dat ze allerlei smoesjes verzinnen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Het is schending van artikel 1 van de Nederlandse grondwet. Horen bedrijven op geen enkele manier mee weg te komen.
lol zoek media op gquote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
Ik zeg niet welk bedrijf het is maar voor een bedrijf die duidelijk bij de visie aangeeft dat ze voor diversiteit zijn en streven naar een bedrijf die de multiculturele samenleving weerspiegelt vind ik het wel vreemd. Ik weet dat als ik bij een andere locatie had gesolliciteerd in het noorden ik sws was aangenomen.
Maar in mijn stad/dorp is dat niet het geval.
Jammer dat dat het geval is, maar eerlijk gezegd wil ik ook niet samenwerken met iemand die mij niet ziet als de rest ook al ben ik gekwalificeerd genoeg om goed mee te draaien en een waardevolle bijdrage te hebben in het bedrijf. En mijn hoofddoek ook niet zou belemmeren in het juist uitvoeren van mijn taken.
Ik zoek dan gwn liever door naar iets waar die acceptatie wel is.
Terecht.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
Jammer dat dat het geval is, maar eerlijk gezegd wil ik ook niet samenwerken met iemand die mij niet ziet als de rest ook al ben ik gekwalificeerd genoeg om goed mee te draaien en een waardevolle bijdrage te hebben in het bedrijf. En mijn hoofddoek ook niet zou belemmeren in het juist uitvoeren van mijn taken.
Ik zoek dan gwn liever door naar iets waar die acceptatie wel is.
ja maar ik mag ook geen pet dragen hurdurdur huilhuilhuilquote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
los van deze discussie nu: hoe gefrustreerd in je wezen moet je wel niet zijn, als je iemand zijn keppel of hoofddoek wil afpakken op het werk omdat je vind dat het niet netjes staat?
Niet generaliseren alsjeblieft.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terecht.
En over het eerste stuk van je post; tsja, limburg hè
PVV krijgt hier verreweg de meeste stemmen van het land.quote:
Oh zo, ja liever eerlijkheid, maar ze weten dondersgoed dat ze fout zitten, vandaar smoesjes.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, ze moeten er ook niet mee wegkomen maar ik heb liever dat men gewoon eerlijk zegt wat de reden is dan dat ze allerlei smoesjes verzinnen.
keesje is nog boos omdat mo vroeger wel air maxhjes hadquote:Op maandag 23 mei 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik mag ook geen pet dragen hurdurdur huilhuilhuil
Ik ben niet gelovig en stem niet. Doe niets met dingen waar ik mij niet voor interesseer.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
PVV krijgt hier verreweg de meeste stemmen van het land.
Grote boze bedrijven idd, bah. Zijn er op uit om mensen hun plezier en dingetjes af te pakkenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
los van deze discussie nu: hoe gefrustreerd in je wezen moet je wel niet zijn, als je iemand zijn keppel of hoofddoek wil afpakken op het werk omdat je vind dat het niet netjes staat?
Ja oké, dan hoef jij je niet aangesproken te voelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig en stem niet. Doe niets met dingen waar ik mij niet voor interesseer.
Gelukkig niet overal, in Maastricht zou ik bijvoorbeeld sneller werk kunnen vinden. Maar dat is niet ideaal qua afstand voor mij tenzij er vergoedingen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terecht.
dat is zo ongeveer het credo van elk bedrijfquote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grote boze bedrijven idd, bah. Zijn er op uit om mensen hun plezier en dingetjes af te pakkenecht walgelijk
Ben jij een Limbolander?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig niet overal, in Maastricht zou ik bijvoorbeeld sneller werk kunnen vinden. Maar dat is niet ideaal qua afstand voor mij tenzij er vergoedingen zijn.
In mijn stad vind ik letterlijk niets. Dat je hier een meisje met hoofddoek of sws met een buitenlandse afkomst op een openbare plek ziet werken is echt schaars. Zie het bijna nooit.
normen en waardenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat we de Nederlandse normen en waarden verkwanselen
Het is een belangrijke taak van de overheid om discriminatie tegen te gaan en te zorgen dat elke burger gelijkwaardig behandeld wordt.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:28 schreef Catkiller het volgende:
Ergens is het wel belachelijk dat je oneerlijk moet zijn omdat je iemand niet aan zou willen nemen om redenen waar je volgens de wet niet moeilijk over mag doen.
Als iemand zover gaat zoals bijvoorbeeld die refo die geen homo als stagiar wilde dan helpt het straffen met een boete niks. Mensen veranderen niet van gedachte omdat de overheid van mening is dat het moet en wat ze zeggen het juiste is.
Dat er dan een zaak van komt en een straf is ook enkel en alleen om het publiek wat er een probleem mee heeft te plezieren. Het doet verder geen fuck.
Awwwww slachtoffers zijn jullie allemaal, zo zielig hoe durven zequote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is zo ongeveer het credo van elk bedrijf
Het is wat jongen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt wel weer als je er vaker bent en meer aandacht krijgt denk ik.
Ja, Maastricht is sowieso wel een beetje een geval apart in Limburg, op een positieve manier.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig niet overal, in Maastricht zou ik bijvoorbeeld sneller werk kunnen vinden. Maar dat is niet ideaal qua afstand voor mij tenzij er vergoedingen zijn.
In mijn stad vind ik letterlijk niets. Dat je hier een meisje met hoofddoek of sws met een buitenlandse afkomst op een openbare plek ziet werken is echt schaars. Zie het bijna nooit.
gelukkig heb jij wel respect voor een andere meningquote:Op maandag 23 mei 2016 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww slachtoffers zijn jullie allemaal, zo zielig hoe durven ze
wordt het er leuker van dat ze er wel wat aan doen dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een belangrijke taak van de overheid om discriminatie tegen te gaan en te zorgen dat elke burger gelijkwaardig behandeld wordt.
De overheid kan er ook wel helemaal niets meer tegen doen, maar denk je dat het land daar leuker van wordt?
Sittard.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke stad of dorp? Kan ook in dm of zo.
Dat hoef je mij niet te vertellen, dat wist ik alquote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig heb jij wel respect voor een andere mening
nee niet per se, maar ik vind dit beter dan het alternatiefquote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wordt het er leuker van dat ze er wel wat aan doen dan?
Eens.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben sws van mening dat een werkgever volledig zelf moet mogen beslissen wie hij wil, hoe krom of vaag zijn gedachten ook zijn
Valt wel mee, je hebt wel sommige buurten die echt kampercentral zijn. Maar daar ben ik n ooit geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar heb ik niets mee. Komen vooral veel kampers vandaan toch?
Dit, dus als een ander het toch anders wil moet dat ook niet zo'n probleem zijn toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Kurovski het volgende:
Om een voorbeeld te geven dat het ook anders kan...
India is een land met zeer uiteenlopende culturen en godsdiensten. Vlieg ik met Austrian Airlines terug naar Europa. Airlinepersoneel loopt in uniform. Nou, het ene personeelslid draagt een tulband en de ander een hoofddoekje en ook gewoon met het bedrijfslogo erop. Het is echt no fucking big deal.
tofquote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Kurovski het volgende:
India is een land met zeer uiteenlopende culturen en godsdiensten. Vlieg ik met Austrian Airlines terug naar Europa. Airlinepersoneel loopt in uniform. Nou, het ene personeelslid draagt een tulband en de ander een hoofddoekje en ook gewoon met het bedrijfslogo erop. Het is echt no fucking big deal.
PVV-bolwerk ja, niet echt ideale plaats om te wonen voor Cripquote:Op maandag 23 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terecht.
dat is hier ook wel, net als dat daar ook iemand ook wel eens iemand geweigerd is voor het hebben van een bepaald geloof. Maar jij krijgt niet mee vanuit Nederland he...quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Kurovski het volgende:
Dat ze iets moeten snap ik maar ik geloof niet dat er mensen zijn die aangeklaagd zijn om dit soort discriminatie die vervolgens ineens 180 graden zijn veranderd in hun opvattingen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een belangrijke taak van de overheid om discriminatie tegen te gaan en te zorgen dat elke burger gelijkwaardig behandeld wordt.
De overheid kan er ook wel helemaal niets meer tegen doen, maar denk je dat het land daar leuker van wordt?
Voor de meeste mensen op een stel oude conservatieve boeren na niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV-bolwerk ja, niet echt ideale plaats om te wonen voor Crip
Pls stahpquote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef Crip het volgende:
Nutz, hoe kan discriminatie in welke vorm dan ook ''geen probleem'' zijn?
De steden zijn erger dan de dorpen. Althans, zo'n idee heb ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV-bolwerk ja, niet echt ideale plaats om te wonen voor Crip
Nee maar dat is dan ook niet het primaire doel. Het geeft een signaal af dat het niet toegestaan is.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze iets moeten snap ik maar ik geloof niet dat er mensen zijn die aangeklaagd zijn om dit soort discriminatie die vervolgens ineens 180 graden zijn veranderd in hun opvattingen.
tuurlijk niet. Hele proces is gewoon voor de bühnequote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze iets moeten snap ik maar ik geloof niet dat er mensen zijn die aangeklaagd zijn om dit soort discriminatie die vervolgens ineens 180 graden zijn veranderd in hun opvattingen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:37 schreef Germano het volgende:
[..]
De steden zijn erger dan de dorpen. Althans, zo'n idee heb ik.
Oh, dit dus.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen op een stel oude conservatieve boeren na niet.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha die passieve agressiviteit omdat iemand anders denkt
Waarom doe je zo hypocriet?quote:
Alsof iedereen de mening van die baas deeltquote:Op maandag 23 mei 2016 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom zou je ook mensen met elkaar samen laten werken die elkaar toch niet als gelijkwaardig zien
Hypocriet? totaal niet hypocriet. Sterker nog, dat heeft niets met elkaar te maken.quote:
Het primaire doel van een strafzaak lijkt mij dat het iemand moet straffen en moet afschrikken zodat ze dezelfde fout niet nog een keer begaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar dat is dan ook niet het primaire doel. Het geeft een signaal af dat het niet toegestaan is.
Dat er dan bedrijven zijn die smoesjes gaan verzinnen om de echte reden niet te hoeven vermelden, tsja, daar doe je verder niet veel tegen helaas.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
Moet gewoon lachen om dat eeuwige slachtoffer gezeur
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
Je doet het immers altijd niet goed als blanke meneer.
Wat zit je nou zielig te doen, jezus zo mad. Slachtofferrol alles.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hypocriet? totaal niet hypocriet. Sterker nog, dat heeft niets met elkaar te maken.
ik ga me hier niet weer inmengen. Je doet het immers altijd niet goed als blanke meneer.
Moet gewoon lachen om dat eeuwige slachtoffer gezeur. Dit was mijn laatste post er over. Have fun
Heb ik begrip voor met jouw standpunt.quote:
Maar wat is volgens jou een goed alternatief dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het primaire doel van een strafzaak lijkt mij dat het iemand moet straffen en moet afschrikken zodat ze dezelfde fout niet nog een keer begaan.
De enige fout die ze nu niet nog een keer zullen begaan is het vertellen van de waarheid.
ja de baas bepaald en niet de boekhouder h. Ik zou niet willen werken onder iemand die mij sowieso als minder ziet omdat ik een bepaald geloof aanhang, hoe leuk de rest van het team dan ook kan zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof iedereen de mening van die baas deelt. In Crip haar geval in ieder geval duidelijk niet, zoals in de verschillende stukken wordt aangegeven.
Klopt wel iddquote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
2NutZ je bent niet blank met al die swag die je hebt G
Het was toch je laatste post erover?quote:
niets doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een goed alternatief dan?
Ik vroeg het aan catkiller en die zei al dat hij snapt dat niets doen ook geen optie is.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja de baas bepaald en niet de boekhouder h. Ik zou niet willen werken onder iemand die mij sowieso als minder ziet omdat ik een bepaald geloof aanhang, hoe leuk de rest van het team dan ook kan zijn
oh nee dan mag ik die mening idd niet hebbenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan catkiller en die zei al dat hij snapt dat niets doen ook geen optie is.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee dan mag ik die mening idd niet hebben
Krijg je kiespijn van de discussie?quote:
Ik heb gisteren groentesoep met balletjes gemaakt dus dat wordt het. Straks wel even nog een stokbrood erbij halen.quote:
Dat is er niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een goed alternatief dan?
quote:
Nee, ik ga altijd nog een keer paar jaar naar de tandarts voor een controle.quote:
Dat hebben wij ook gisteren gegetenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb gisteren groentesoep met balletjes gemaakt dus dat wordt het. Straks wel even nog een stokbrood erbij halen.
boksquote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ga altijd nog een keer paar jaar naar de tandarts voor een controle.
Heb namelijk een goed gebit en dat wil ik graag zo houden.
nou dan zijn we het met elkaar eensquote:
Haal dan een kruidenstokbrood.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb gisteren groentesoep met balletjes gemaakt dus dat wordt het. Straks wel even nog een stokbrood erbij halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |