'Muricaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren aan het zappen en toen kwam Teenmom langs op MTV. Daar zat zo'n wijf te proberen een broodje hotdog te voeren aan haar 10 maanden oude kindhoe?
het is nooit te vroeg om te beginnen met goed voedsel consumerenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren aan het zappen en toen kwam Teenmom langs op MTV. Daar zat zo'n wijf te proberen een broodje hotdog te voeren aan haar 10 maanden oude kindhoe?
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat bij elk gekocht spel dan? dat er af en toe een game bijzit die je heel tof vind ala Uncharted dan snap ik het wel maar om dat bij elke game te doen... kost ook veel tijd toch?
Als je er kleine stukjes van maakt kan een baby dat wel verdragen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
zulke problemen lossen zichzelf wel, op zulke mensen zijn ook dom genoeg een geladen pistool in huis te laten slingeren, die sterven vanzelf wel uit, toch nog een soort van natuurlijke selectiequote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
ja echt sickquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die drankmaten van ze zijn wel een beetje erg
En dan doen ze ook nog aan onbeperkt refillquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kon beter samen met hoink bf4 kopen, meer maps/wapens/spelers/allesquote:Op maandag 23 mei 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?
Hahaha, bijna anderhalve liter cola wegwerken bij je friet en hamburger.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kind had nog geen eens tanden. Daarbij had ze dat ding gewoon door midden gesnedenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je er kleine stukjes van maakt kan een baby dat wel verdragen hoor.
Neemt niet weg dat het ongezond is.
Iddquote:
Ligt aan hoe veel afwisseling je wil. Ben meestal na het uitspelen van het verhaal wel klaar met een game en dan wil ik weer wat nieuws.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kind had nog geen eens tanden. Daarbij had ze dat ding gewoon door midden gesneden![]()
Wow harshquote:Op maandag 23 mei 2016 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulke problemen lossen zichzelf wel, op zulke mensen zijn ook dom genoeg een geladen pistool in huis te laten slingeren, die sterven vanzelf wel uit, toch nog een soort van natuurlijke selectie
Emmer colaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je was toevallig in America?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staat
het vele vretenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow harsh
[..]
Emmer colawaar komt al die diabetes toch vandaan
nee hoor in america zijn de standaard cup sizes 2x zo groot al shier, al jarenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staat
Waarom eet je dit om 11:36 ?quote:
het is nog geen 12:00 dus kan gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Krijg de tering GGD zou tussen 08.00 en 12.00 langskomen en ze zijn er nog niet
Het is ook nog geen 12 uurquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Krijg de tering GGD zou tussen 08.00 en 12.00 langskomen en ze zijn er nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |