quote:
Ik woon in 't regenachtige Nederland.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een buitenlander in spanje toch
Sekstoeristquote:Op maandag 23 mei 2016 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik woon in 't regenachtige Nederland.
En nooit uitgeschreven geweest, dus in principe was ik een vakantieganger.
spetterparadijs? ik kan me niet herinneren dat ik langs ben gekomenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:23 schreef Drug het volgende:
Echt die kanjertegels op de dam,1x regen meteen hele spetterparadijs
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spetterparadijs? ik kan me niet herinneren dat ik langs ben gekomen
je doet alsof ik ooit goeie grappen maakquote:Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
Hoe kun je zo vroeg al in staat zijn op zo'n slechte grap te maken?
hermann is daar altijd toe in staatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
alsof daar een tijd op staatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
Ik vond die van zojuist wel leuk.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je doet alsof ik ooit goeie grappen maak
ben sinds ik actief ben gaan FOK!ken ook in het echt veel vaker flauwe kutgrapjes aan het makenquote:
'Muricaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren aan het zappen en toen kwam Teenmom langs op MTV. Daar zat zo'n wijf te proberen een broodje hotdog te voeren aan haar 10 maanden oude kindhoe?
het is nooit te vroeg om te beginnen met goed voedsel consumerenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren aan het zappen en toen kwam Teenmom langs op MTV. Daar zat zo'n wijf te proberen een broodje hotdog te voeren aan haar 10 maanden oude kindhoe?
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat bij elk gekocht spel dan? dat er af en toe een game bijzit die je heel tof vind ala Uncharted dan snap ik het wel maar om dat bij elke game te doen... kost ook veel tijd toch?
Als je er kleine stukjes van maakt kan een baby dat wel verdragen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
zulke problemen lossen zichzelf wel, op zulke mensen zijn ook dom genoeg een geladen pistool in huis te laten slingeren, die sterven vanzelf wel uit, toch nog een soort van natuurlijke selectiequote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
ja echt sickquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die drankmaten van ze zijn wel een beetje erg
En dan doen ze ook nog aan onbeperkt refillquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kon beter samen met hoink bf4 kopen, meer maps/wapens/spelers/allesquote:Op maandag 23 mei 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?
Hahaha, bijna anderhalve liter cola wegwerken bij je friet en hamburger.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kind had nog geen eens tanden. Daarbij had ze dat ding gewoon door midden gesnedenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je er kleine stukjes van maakt kan een baby dat wel verdragen hoor.
Neemt niet weg dat het ongezond is.
Iddquote:
Ligt aan hoe veel afwisseling je wil. Ben meestal na het uitspelen van het verhaal wel klaar met een game en dan wil ik weer wat nieuws.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen geld uit aan spellen die ik niet heel tof vind. Tenzij het echt zo'n aanbieding tussendoor is zoals nu BF Hardline zodat ik dat online kon spelen met Hoink. En ja kost wel extra tijd maar dat is beter dan in no time weer geld uitgeven aan een nieuwe game toch?
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kind had nog geen eens tanden. Daarbij had ze dat ding gewoon door midden gesneden![]()
Wow harshquote:Op maandag 23 mei 2016 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulke problemen lossen zichzelf wel, op zulke mensen zijn ook dom genoeg een geladen pistool in huis te laten slingeren, die sterven vanzelf wel uit, toch nog een soort van natuurlijke selectie
Emmer colaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je was toevallig in America?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staat
het vele vretenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow harsh
[..]
Emmer colawaar komt al die diabetes toch vandaan
nee hoor in america zijn de standaard cup sizes 2x zo groot al shier, al jarenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb dit niet gezien hoor maar verschilt misschien per staat
Waarom eet je dit om 11:36 ?quote:
het is nog geen 12:00 dus kan gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Krijg de tering GGD zou tussen 08.00 en 12.00 langskomen en ze zijn er nog niet
Het is ook nog geen 12 uurquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
bitchquote:
ja het is nog geen 12 uur heh en iet suitloop is ook normaal, chill the fuck downquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Het is nog geen 12.00 geweestquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
heb het serieus nog nooit gezien, kun je gvd niet gewoon zeggen wat het isquote:
ja en?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zit al vanaf 08.00 uur braaf te wachten
Denken dat zij uit haar bed kan komenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaan.
Vietnamese ricepaper rolls.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het serieus nog ooit gezien, kun je gvd niet gewoon zeggen wat het is
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien hequote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaan.
Wist niet dat ze lui is.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken dat zij uit haar bed kan komen
Oké, wist niet dat ze dat ook al deden.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien he
Ja, dat wel.quote:
je kan je ook gewoon een keer douchenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien he
Mja hij had het in een impuls al gekocht dus ik kon wel dwars BF4 kopen maar dan konden we helemaal niet samen spelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kon beter samen met hoink bf4 kopen, meer maps/wapens/spelers/alles
het is zo lkkrquote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja natuurlijk doen die aziaten weer eens gek
komt er straks ook zo'n tent over je huis heen net als in breaking bad?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
SOAtest?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
nee binnen 5 min gemaakt.quote:
visboer?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nee binnen 5 min gemaakt.
heb wel voorgegaarde garnalen gekocht, normaal koop ik vers en maak ik ze zelf schoon enzo maar hebben ze niet in de supermarkt
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nee binnen 5 min gemaakt.
heb wel voorgegaarde garnalen gekocht, normaal koop ik vers en maak ik ze zelf schoon enzo maar hebben ze niet in de supermarkt
quote:
quote:
heb je het beddengoed mee naar huis genomen?quote:
alsof jij niks zou jatten uit hotelkamers enzoquote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je het beddengoed mee naar huis genomen?
Handdoeken hoor je toch mee te nemen?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze kruipen ook in spleetjes en zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.
alsof ik in hotelkamers komquote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij niks zou jatten uit hotelkamers enzo
eh, neequote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij niks zou jatten uit kraakpanden enzo
die hotel jwtzquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem aan dat je een hele slechte recensie over die hotel hebt geschreven Aber
je bent echt een kankerkneus als je uit een kraakpand gaat jattenquote:
in australie zijn ze zo groot dat ze gebruikt worden als een soort vliegtuigquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
In Thailand heb ik kakkerlakken gezien van wel 10cm lang die ook nog konden vliegen.
haha madquote:Op maandag 23 mei 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent echt een kankerkneus als je uit een kraakpand gaat jatten
quote:
dit is echt zelfde niveau waarop hzaw gister ofzo bezig wasquote:
dan had je clasie eens moeten zien toen ie werd gebeukt door Toivonenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
In Thailand heb ik kakkerlakken gezien van wel 10cm lang die ook nog konden vliegen.
dat klopt, dus je kunt daar beter mee ophouden en gewoon weer op je eigen niveau gaan zittenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt zelfde niveau waarop hzaw gister ofzo bezig was
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, dus je kunt daar beter mee ophouden en gewoon weer op je eigen niveau gaan zitten
quote:
Niet moeilijk idd als het beter dan hzaw moet. Veel mooie woorden, nog meer onzinquote:
Hebben we niet hier dan moet ik helemaal naar de stad. En kwam net terug van ochtenddienst dus was echt heel moe ;$quote:
Dat hebben alle Marokkanen toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hebben we niet hier dan moet ik helemaal naar de stad. En kwam net terug van ochtenddienst dus was echt heel moe ;$
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan had je clasie eens moeten zien toen ie werd gebeukt door Toivonen
pls, ben veel te moe voor deze shitquote:Op maandag 23 mei 2016 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je snapt dat als je dit soort dingen zegt ik alleen maar meer zin krijg om zo te blijven doen
wat voor opleiding wil je gaan doenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
Ben benieuwd of ik word aangenomen voor mijn nieuwe opleiding, ze namen heel weinig mensen aan dit jaar.
Gaat je nieuwe profielfoto daarbij helpen als ze backgroundcheck gaan doen? Wat als ze geen humor of concept van ironie hebben?!quote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
Ben benieuwd of ik word aangenomen voor mijn nieuwe opleiding, ze namen heel weinig mensen aan dit jaar.
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toequote:
lol ze kunnen mij toch niet vinden, heb nergens mn achternaam.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat je nieuwe profielfoto daarbij helpen als ze backgroundcheck gaan doen? Wat als ze geen humor of concept van ironie hebben?!
#broedersvoorhetlevenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toe
ja hoor, maar heb gwn niet echt de energie om op je kinderachtige shit te blijven reagerenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toe
Aight lkkr systeem omzeilen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
lol ze kunnen mij toch niet vinden, heb nergens mn achternaam.
Oh ja, dat had je al eens gezegd.quote:
Ja maar ik ben geen zure.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks is de helft van de SC een engels docent
Joah.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al eens gezegd.
Is er maar 1 school in de buurt waar je dat kunt doen dan
dus normaal vind je me volwassen?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoor, maar heb gwn niet echt de energie om op je kinderachtige shit te blijven reageren
gwn van racisme beschuldigen als ze je niet aannemenquote:
nee normaal heb ik meer energiequote:
dat doe ik sowieso al dagelijksquote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP gaat straks op een hoekje staan om Crip te spotten
echt he nu weet hij sws waarquote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP gaat straks op een hoekje staan om Crip te spotten
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde met boeit me niet reageren maar straks krijg ik een baksteen door m'n raam
doei
nee niet echt eigenlijkquote:
Was ik. Omscholing gedaan.quote:
mn docente engels zei dt ik me niet zorgen moest maken. Doe ook alles op hoger niveau ook. Teminste het hoogste wat ze me kunnen aanbieden op mn crackschool, dus dan maak ik meer kans.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn van racisme beschuldigen als ze je niet aannemen
ah zal vast wel goed komen dan als je docente er vertrouwen in heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mn docente engels zei dt ik me niet zorgen moest maken. Doe ook alles op hoger niveau ook. Teminste het hoogste wat ze me kunnen aanbieden op mn crackschool, dus dan maak ik meer kans.
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordtquote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vind het echt jammer dat ik nooit de racismekaart kan trekken. Ik heb nu ook sollicitaties lopen en als ik afgewezen word heb ik geen poot om op te staan.
Het leed van de blanke man.
Is wel erg aannemelijk idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordt
Ja doei dan komen ze van het COC langs en moet ik eerst pikzuigen om te bewijzen dat ik hommel ben voordat ze de klacht verwerken.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordt
tsja je moet er wel iets voor overhebben natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja doei dan komen ze van het COC langs en moet ik eerst pikzuigen om te bewijzen dat ik hommel ben voordat ze de klacht verwerken.
Waar uit?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je? Ik vind jou zo ongeveer de meest kinderachtige eruit.
ja hij is zielig kinderachtig he echt wtfquote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je? Ik vind jou zo ongeveer de meest kinderachtige eruit.
Die deed hermann laatst ook al.quote:
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah zal vast wel goed komen dan als je docente er vertrouwen in heeft
ik probeer je ook alleen maar gerust te stellen werk beetje mee danquote:Op maandag 23 mei 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.
Zou best kunnen kloppen, idd. Uit deze website zijn veel kinderachtige mensen maar ik span wel de kroon.quote:
Nee? waarom niet?quote:
Idd, als ze je niet MET hoofddoek willen, dan krijgen ze je helemaal niet. Hun lossquote:Op maandag 23 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
Werd laatst wel afgewezen op een sollicitatie om hoofddoek, alsof je daar alsnog wat tegen kan doen. Niet eens 's zin in.
Op basis waarvan laten ze mensen toe? Is er wel een toelatingsgesprek of iets in die richting?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.
nja je kunt er wel wat tegen doen en bedrijf kan daar volgens mij ook behoorlijk gezeik mee krijgenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
Werd laatst wel afgewezen op een sollicitatie om hoofddoek, alsof je daar alsnog wat tegen kan doen. Niet eens 's zin in.
hjbquote:
Ik snap het van allebei de kanten gezien wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja je kunt er wel wat tegen doen en bedrijf kan daar volgens mij ook behoorlijk gezeik mee krijgen
maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt
Ook zonder veel posts hoor.quote:
ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik snap het van allebei de kanten gezien wel.
Keertje paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan snap je het wel.quote:
Wat, waarom meiden die een hoofddoek dragen geweigerd worden?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keertje paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan snap je het wel.
Hun redeneren waarschijnlijk vanuit het oogpunt "geen hoofddeksels", ongeacht geloof. Maar ik snap ook wel dat je eigenlijk gewoon redelijk moet kunnen zijn en een verschil moet maken tussen een petje en een hoofddoek.quote:
Nou ze kijken eerst naar de kennis van het vak en academische basisvaardigheden. En of je geschikt bent (vooropleiding etc)quote:Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Op basis waarvan laten ze mensen toe? Is er wel een toelatingsgesprek of iets in die richting?
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekendquote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef Catkiller het volgende:
Vrijheid van religie op de werkvloer moeten ze sowieso afschaffen, bewaar het moeten uiten ervan maar voor thuis.
heeft niks met redelijk zijn te maken, is gewoon de wetquote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Hun redeneren waarschijnlijk vanuit het oogpunt "geen hoofddeksels", ongeacht geloof. Maar ik snap ook wel dat je eigenlijk gewoon redelijk moet kunnen zijn en een verschil moet maken tussen een petje en een hoofddoek.
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, waarom meiden die een hoofddoek dragen geweigerd worden?
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekend
Leg eens uit dan.quote:
Komt wel weer als je er vaker bent en meer aandacht krijgt denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik haal er met de dag minder plezier uit.
Dat uitloten wantrouw ik. Net zoals bij geneeskunde en dat soort opleidingen. Heb altijd het idee dat het meer aan je connecties ligt dan aan iets anders.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou ze kijken eerst naar de kennis van het vak en academische basisvaardigheden. En of je geschikt bent (vooropleiding etc)
Vanuit dat gaan ze loten, 60 mensen. En wat daarna gebeurt weet ik niet, dat lieten ze nog weten. Kan zijn dat ik op gesprek moet of een toets moet afnemen.
Ik zeg niet dat het mag, alleen dat ik het vanuit beide perspectieven gezien wel enigszins begrijp.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft niks met redelijk zijn te maken, is gewoon de wet
Dat is met alles in je leven zo, daarom ook vroeg beginnen met connecties makenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat uitloten wantrouw ik. Net zoals bij geneeskunde en dat soort opleidingen. Heb altijd het idee dat het meer aan je connecties ligt dan aan iets anders.
Er zijn gewoon regels toch over hoofddeksels op werk? niet bij elke tak maar bij veel wel. Helemaal als je representatief moet zijn bijv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |