haha madquote:Op maandag 23 mei 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent echt een kankerkneus als je uit een kraakpand gaat jatten
quote:
dit is echt zelfde niveau waarop hzaw gister ofzo bezig wasquote:
dan had je clasie eens moeten zien toen ie werd gebeukt door Toivonenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
In Thailand heb ik kakkerlakken gezien van wel 10cm lang die ook nog konden vliegen.
dat klopt, dus je kunt daar beter mee ophouden en gewoon weer op je eigen niveau gaan zittenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt zelfde niveau waarop hzaw gister ofzo bezig was
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, dus je kunt daar beter mee ophouden en gewoon weer op je eigen niveau gaan zitten
quote:
Niet moeilijk idd als het beter dan hzaw moet. Veel mooie woorden, nog meer onzinquote:
Hebben we niet hier dan moet ik helemaal naar de stad. En kwam net terug van ochtenddienst dus was echt heel moe ;$quote:
Dat hebben alle Marokkanen toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hebben we niet hier dan moet ik helemaal naar de stad. En kwam net terug van ochtenddienst dus was echt heel moe ;$
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan had je clasie eens moeten zien toen ie werd gebeukt door Toivonen
pls, ben veel te moe voor deze shitquote:Op maandag 23 mei 2016 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je snapt dat als je dit soort dingen zegt ik alleen maar meer zin krijg om zo te blijven doen
wat voor opleiding wil je gaan doenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
Ben benieuwd of ik word aangenomen voor mijn nieuwe opleiding, ze namen heel weinig mensen aan dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |