bitchquote:
ja het is nog geen 12 uur heh en iet suitloop is ook normaal, chill the fuck downquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Krijg de tering GGD zou tussen 08.00 en 12.00 langskomen en ze zijn er nog niet
Het is nog geen 12.00 geweestquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
heb het serieus nog nooit gezien, kun je gvd niet gewoon zeggen wat het isquote:
ja en?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zit al vanaf 08.00 uur braaf te wachten
Denken dat zij uit haar bed kan komenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaan.
Vietnamese ricepaper rolls.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het serieus nog ooit gezien, kun je gvd niet gewoon zeggen wat het is
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien hequote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom moeten ze langskomen? Je kunt toch ook naar zo'n vestiging van hun gaan.
Wist niet dat ze lui is.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken dat zij uit haar bed kan komen
Oké, wist niet dat ze dat ook al deden.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien he
Ja, dat wel.quote:
je kan je ook gewoon een keer douchenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vanaf hun vestiging is het een beetje moeilijk om bedwantsen in mijn huis uit te roeien he
Mja hij had het in een impuls al gekocht dus ik kon wel dwars BF4 kopen maar dan konden we helemaal niet samen spelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kon beter samen met hoink bf4 kopen, meer maps/wapens/spelers/alles
het is zo lkkrquote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja natuurlijk doen die aziaten weer eens gek
komt er straks ook zo'n tent over je huis heen net als in breaking bad?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
SOAtest?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
nee binnen 5 min gemaakt.quote:
visboer?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nee binnen 5 min gemaakt.
heb wel voorgegaarde garnalen gekocht, normaal koop ik vers en maak ik ze zelf schoon enzo maar hebben ze niet in de supermarkt
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
nee binnen 5 min gemaakt.
heb wel voorgegaarde garnalen gekocht, normaal koop ik vers en maak ik ze zelf schoon enzo maar hebben ze niet in de supermarkt
quote:
quote:
heb je het beddengoed mee naar huis genomen?quote:
alsof jij niks zou jatten uit hotelkamers enzoquote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je het beddengoed mee naar huis genomen?
Handdoeken hoor je toch mee te nemen?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze kruipen ook in spleetjes en zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké, naja die zijn ook wel te doen idd. Ben beetje jelly op je toekomstige man wat betreft eten.
alsof ik in hotelkamers komquote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij niks zou jatten uit hotelkamers enzo
eh, neequote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij niks zou jatten uit kraakpanden enzo
die hotel jwtzquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem aan dat je een hele slechte recensie over die hotel hebt geschreven Aber
je bent echt een kankerkneus als je uit een kraakpand gaat jattenquote:
in australie zijn ze zo groot dat ze gebruikt worden als een soort vliegtuigquote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
In Thailand heb ik kakkerlakken gezien van wel 10cm lang die ook nog konden vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |