hjbquote:
Ik snap het van allebei de kanten gezien wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja je kunt er wel wat tegen doen en bedrijf kan daar volgens mij ook behoorlijk gezeik mee krijgen
maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt
Ook zonder veel posts hoor.quote:
ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik snap het van allebei de kanten gezien wel.
Keertje paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan snap je het wel.quote:
Wat, waarom meiden die een hoofddoek dragen geweigerd worden?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keertje paar jaar meedraaien in de maatschappij, dan snap je het wel.
Hun redeneren waarschijnlijk vanuit het oogpunt "geen hoofddeksels", ongeacht geloof. Maar ik snap ook wel dat je eigenlijk gewoon redelijk moet kunnen zijn en een verschil moet maken tussen een petje en een hoofddoek.quote:
Nou ze kijken eerst naar de kennis van het vak en academische basisvaardigheden. En of je geschikt bent (vooropleiding etc)quote:Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Op basis waarvan laten ze mensen toe? Is er wel een toelatingsgesprek of iets in die richting?
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekendquote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef Catkiller het volgende:
Vrijheid van religie op de werkvloer moeten ze sowieso afschaffen, bewaar het moeten uiten ervan maar voor thuis.
heeft niks met redelijk zijn te maken, is gewoon de wetquote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Hun redeneren waarschijnlijk vanuit het oogpunt "geen hoofddeksels", ongeacht geloof. Maar ik snap ook wel dat je eigenlijk gewoon redelijk moet kunnen zijn en een verschil moet maken tussen een petje en een hoofddoek.
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, waarom meiden die een hoofddoek dragen geweigerd worden?
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekend
Leg eens uit dan.quote:
Komt wel weer als je er vaker bent en meer aandacht krijgt denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik haal er met de dag minder plezier uit.
Dat uitloten wantrouw ik. Net zoals bij geneeskunde en dat soort opleidingen. Heb altijd het idee dat het meer aan je connecties ligt dan aan iets anders.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou ze kijken eerst naar de kennis van het vak en academische basisvaardigheden. En of je geschikt bent (vooropleiding etc)
Vanuit dat gaan ze loten, 60 mensen. En wat daarna gebeurt weet ik niet, dat lieten ze nog weten. Kan zijn dat ik op gesprek moet of een toets moet afnemen.
Ik zeg niet dat het mag, alleen dat ik het vanuit beide perspectieven gezien wel enigszins begrijp.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft niks met redelijk zijn te maken, is gewoon de wet
Dat is met alles in je leven zo, daarom ook vroeg beginnen met connecties makenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat uitloten wantrouw ik. Net zoals bij geneeskunde en dat soort opleidingen. Heb altijd het idee dat het meer aan je connecties ligt dan aan iets anders.
Er zijn gewoon regels toch over hoofddeksels op werk? niet bij elke tak maar bij veel wel. Helemaal als je representatief moet zijn bijv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |