mn docente engels zei dt ik me niet zorgen moest maken. Doe ook alles op hoger niveau ook. Teminste het hoogste wat ze me kunnen aanbieden op mn crackschool, dus dan maak ik meer kans.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn van racisme beschuldigen als ze je niet aannemen
ah zal vast wel goed komen dan als je docente er vertrouwen in heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mn docente engels zei dt ik me niet zorgen moest maken. Doe ook alles op hoger niveau ook. Teminste het hoogste wat ze me kunnen aanbieden op mn crackschool, dus dan maak ik meer kans.
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordtquote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vind het echt jammer dat ik nooit de racismekaart kan trekken. Ik heb nu ook sollicitaties lopen en als ik afgewezen word heb ik geen poot om op te staan.
Het leed van de blanke man.
Is wel erg aannemelijk idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordt
Ja doei dan komen ze van het COC langs en moet ik eerst pikzuigen om te bewijzen dat ik hommel ben voordat ze de klacht verwerken.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt zeggen dat je homo bent en daarom gediscrimineerd wordt
tsja je moet er wel iets voor overhebben natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja doei dan komen ze van het COC langs en moet ik eerst pikzuigen om te bewijzen dat ik hommel ben voordat ze de klacht verwerken.
Waar uit?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je? Ik vind jou zo ongeveer de meest kinderachtige eruit.
ja hij is zielig kinderachtig he echt wtfquote:Op maandag 23 mei 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Meen je? Ik vind jou zo ongeveer de meest kinderachtige eruit.
Die deed hermann laatst ook al.quote:
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah zal vast wel goed komen dan als je docente er vertrouwen in heeft
ik probeer je ook alleen maar gerust te stellen werk beetje mee danquote:Op maandag 23 mei 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.
Zou best kunnen kloppen, idd. Uit deze website zijn veel kinderachtige mensen maar ik span wel de kroon.quote:
Nee? waarom niet?quote:
Idd, als ze je niet MET hoofddoek willen, dan krijgen ze je helemaal niet. Hun lossquote:Op maandag 23 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
Werd laatst wel afgewezen op een sollicitatie om hoofddoek, alsof je daar alsnog wat tegen kan doen. Niet eens 's zin in.
Op basis waarvan laten ze mensen toe? Is er wel een toelatingsgesprek of iets in die richting?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, uiteindelijk beslissen hun.
nja je kunt er wel wat tegen doen en bedrijf kan daar volgens mij ook behoorlijk gezeik mee krijgenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:07 schreef Crip het volgende:
Werd laatst wel afgewezen op een sollicitatie om hoofddoek, alsof je daar alsnog wat tegen kan doen. Niet eens 's zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |