Gaat je nieuwe profielfoto daarbij helpen als ze backgroundcheck gaan doen? Wat als ze geen humor of concept van ironie hebben?!quote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
Ben benieuwd of ik word aangenomen voor mijn nieuwe opleiding, ze namen heel weinig mensen aan dit jaar.
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toequote:
lol ze kunnen mij toch niet vinden, heb nergens mn achternaam.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat je nieuwe profielfoto daarbij helpen als ze backgroundcheck gaan doen? Wat als ze geen humor of concept van ironie hebben?!
#broedersvoorhetlevenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toe
ja hoor, maar heb gwn niet echt de energie om op je kinderachtige shit te blijven reagerenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga weg, kun je even zeggen dat je me weer aardig vindt anders ga ik daar de hele dag aan denken en kom ik niet maar aan rust toe
Aight lkkr systeem omzeilen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
lol ze kunnen mij toch niet vinden, heb nergens mn achternaam.
Oh ja, dat had je al eens gezegd.quote:
Ja maar ik ben geen zure.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks is de helft van de SC een engels docent
Joah.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al eens gezegd.
Is er maar 1 school in de buurt waar je dat kunt doen dan
dus normaal vind je me volwassen?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoor, maar heb gwn niet echt de energie om op je kinderachtige shit te blijven reageren
gwn van racisme beschuldigen als ze je niet aannemenquote:
nee normaal heb ik meer energiequote:
dat doe ik sowieso al dagelijksquote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP gaat straks op een hoekje staan om Crip te spotten
echt he nu weet hij sws waarquote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP gaat straks op een hoekje staan om Crip te spotten
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde met boeit me niet reageren maar straks krijg ik een baksteen door m'n raam
doei
nee niet echt eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |