Het primaire doel van een strafzaak lijkt mij dat het iemand moet straffen en moet afschrikken zodat ze dezelfde fout niet nog een keer begaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar dat is dan ook niet het primaire doel. Het geeft een signaal af dat het niet toegestaan is.
Dat er dan bedrijven zijn die smoesjes gaan verzinnen om de echte reden niet te hoeven vermelden, tsja, daar doe je verder niet veel tegen helaas.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
Moet gewoon lachen om dat eeuwige slachtoffer gezeur
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
Je doet het immers altijd niet goed als blanke meneer.
Wat zit je nou zielig te doen, jezus zo mad. Slachtofferrol alles.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hypocriet? totaal niet hypocriet. Sterker nog, dat heeft niets met elkaar te maken.
ik ga me hier niet weer inmengen. Je doet het immers altijd niet goed als blanke meneer.
Moet gewoon lachen om dat eeuwige slachtoffer gezeur. Dit was mijn laatste post er over. Have fun
Heb ik begrip voor met jouw standpunt.quote:
Maar wat is volgens jou een goed alternatief dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het primaire doel van een strafzaak lijkt mij dat het iemand moet straffen en moet afschrikken zodat ze dezelfde fout niet nog een keer begaan.
De enige fout die ze nu niet nog een keer zullen begaan is het vertellen van de waarheid.
ja de baas bepaald en niet de boekhouder h. Ik zou niet willen werken onder iemand die mij sowieso als minder ziet omdat ik een bepaald geloof aanhang, hoe leuk de rest van het team dan ook kan zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 12:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof iedereen de mening van die baas deelt. In Crip haar geval in ieder geval duidelijk niet, zoals in de verschillende stukken wordt aangegeven.
Klopt wel iddquote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
2NutZ je bent niet blank met al die swag die je hebt G
Het was toch je laatste post erover?quote:
niets doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een goed alternatief dan?
Ik vroeg het aan catkiller en die zei al dat hij snapt dat niets doen ook geen optie is.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja de baas bepaald en niet de boekhouder h. Ik zou niet willen werken onder iemand die mij sowieso als minder ziet omdat ik een bepaald geloof aanhang, hoe leuk de rest van het team dan ook kan zijn
oh nee dan mag ik die mening idd niet hebbenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan catkiller en die zei al dat hij snapt dat niets doen ook geen optie is.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee dan mag ik die mening idd niet hebben
Krijg je kiespijn van de discussie?quote:
Ik heb gisteren groentesoep met balletjes gemaakt dus dat wordt het. Straks wel even nog een stokbrood erbij halen.quote:
Dat is er niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een goed alternatief dan?
quote:
Nee, ik ga altijd nog een keer paar jaar naar de tandarts voor een controle.quote:
Dat hebben wij ook gisteren gegetenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb gisteren groentesoep met balletjes gemaakt dus dat wordt het. Straks wel even nog een stokbrood erbij halen.
boksquote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ga altijd nog een keer paar jaar naar de tandarts voor een controle.
Heb namelijk een goed gebit en dat wil ik graag zo houden.
nou dan zijn we het met elkaar eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |