wordt het er leuker van dat ze er wel wat aan doen dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een belangrijke taak van de overheid om discriminatie tegen te gaan en te zorgen dat elke burger gelijkwaardig behandeld wordt.
De overheid kan er ook wel helemaal niets meer tegen doen, maar denk je dat het land daar leuker van wordt?
Sittard.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke stad of dorp? Kan ook in dm of zo.
Dat hoef je mij niet te vertellen, dat wist ik alquote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig heb jij wel respect voor een andere mening
nee niet per se, maar ik vind dit beter dan het alternatiefquote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wordt het er leuker van dat ze er wel wat aan doen dan?
Eens.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben sws van mening dat een werkgever volledig zelf moet mogen beslissen wie hij wil, hoe krom of vaag zijn gedachten ook zijn
Valt wel mee, je hebt wel sommige buurten die echt kampercentral zijn. Maar daar ben ik n ooit geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar heb ik niets mee. Komen vooral veel kampers vandaan toch?
Dit, dus als een ander het toch anders wil moet dat ook niet zo'n probleem zijn toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Kurovski het volgende:
Om een voorbeeld te geven dat het ook anders kan...
India is een land met zeer uiteenlopende culturen en godsdiensten. Vlieg ik met Austrian Airlines terug naar Europa. Airlinepersoneel loopt in uniform. Nou, het ene personeelslid draagt een tulband en de ander een hoofddoekje en ook gewoon met het bedrijfslogo erop. Het is echt no fucking big deal.
tofquote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Kurovski het volgende:
India is een land met zeer uiteenlopende culturen en godsdiensten. Vlieg ik met Austrian Airlines terug naar Europa. Airlinepersoneel loopt in uniform. Nou, het ene personeelslid draagt een tulband en de ander een hoofddoekje en ook gewoon met het bedrijfslogo erop. Het is echt no fucking big deal.
PVV-bolwerk ja, niet echt ideale plaats om te wonen voor Cripquote:Op maandag 23 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terecht.
En over het eerste stuk van je post; tsja, limburg hè
dat is hier ook wel, net als dat daar ook iemand ook wel eens iemand geweigerd is voor het hebben van een bepaald geloof. Maar jij krijgt niet mee vanuit Nederland he...quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Kurovski het volgende:
Dat ze iets moeten snap ik maar ik geloof niet dat er mensen zijn die aangeklaagd zijn om dit soort discriminatie die vervolgens ineens 180 graden zijn veranderd in hun opvattingen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een belangrijke taak van de overheid om discriminatie tegen te gaan en te zorgen dat elke burger gelijkwaardig behandeld wordt.
De overheid kan er ook wel helemaal niets meer tegen doen, maar denk je dat het land daar leuker van wordt?
Voor de meeste mensen op een stel oude conservatieve boeren na niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV-bolwerk ja, niet echt ideale plaats om te wonen voor Crip
Pls stahpquote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef Crip het volgende:
Nutz, hoe kan discriminatie in welke vorm dan ook ''geen probleem'' zijn?
De steden zijn erger dan de dorpen. Althans, zo'n idee heb ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV-bolwerk ja, niet echt ideale plaats om te wonen voor Crip
Nee maar dat is dan ook niet het primaire doel. Het geeft een signaal af dat het niet toegestaan is.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze iets moeten snap ik maar ik geloof niet dat er mensen zijn die aangeklaagd zijn om dit soort discriminatie die vervolgens ineens 180 graden zijn veranderd in hun opvattingen.
tuurlijk niet. Hele proces is gewoon voor de bühnequote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze iets moeten snap ik maar ik geloof niet dat er mensen zijn die aangeklaagd zijn om dit soort discriminatie die vervolgens ineens 180 graden zijn veranderd in hun opvattingen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:37 schreef Germano het volgende:
[..]
De steden zijn erger dan de dorpen. Althans, zo'n idee heb ik.
Oh, dit dus.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen op een stel oude conservatieve boeren na niet.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha die passieve agressiviteit omdat iemand anders denkt
Waarom doe je zo hypocriet?quote:
Alsof iedereen de mening van die baas deeltquote:Op maandag 23 mei 2016 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom zou je ook mensen met elkaar samen laten werken die elkaar toch niet als gelijkwaardig zien
Hypocriet? totaal niet hypocriet. Sterker nog, dat heeft niets met elkaar te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |