lol zoek media op gquote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
Ik zeg niet welk bedrijf het is maar voor een bedrijf die duidelijk bij de visie aangeeft dat ze voor diversiteit zijn en streven naar een bedrijf die de multiculturele samenleving weerspiegelt vind ik het wel vreemd. Ik weet dat als ik bij een andere locatie had gesolliciteerd in het noorden ik sws was aangenomen.
Maar in mijn stad/dorp is dat niet het geval.
Jammer dat dat het geval is, maar eerlijk gezegd wil ik ook niet samenwerken met iemand die mij niet ziet als de rest ook al ben ik gekwalificeerd genoeg om goed mee te draaien en een waardevolle bijdrage te hebben in het bedrijf. En mijn hoofddoek ook niet zou belemmeren in het juist uitvoeren van mijn taken.
Ik zoek dan gwn liever door naar iets waar die acceptatie wel is.
Terecht.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
Jammer dat dat het geval is, maar eerlijk gezegd wil ik ook niet samenwerken met iemand die mij niet ziet als de rest ook al ben ik gekwalificeerd genoeg om goed mee te draaien en een waardevolle bijdrage te hebben in het bedrijf. En mijn hoofddoek ook niet zou belemmeren in het juist uitvoeren van mijn taken.
Ik zoek dan gwn liever door naar iets waar die acceptatie wel is.
ja maar ik mag ook geen pet dragen hurdurdur huilhuilhuilquote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
los van deze discussie nu: hoe gefrustreerd in je wezen moet je wel niet zijn, als je iemand zijn keppel of hoofddoek wil afpakken op het werk omdat je vind dat het niet netjes staat?
Niet generaliseren alsjeblieft.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terecht.
En over het eerste stuk van je post; tsja, limburg hè
PVV krijgt hier verreweg de meeste stemmen van het land.quote:
Oh zo, ja liever eerlijkheid, maar ze weten dondersgoed dat ze fout zitten, vandaar smoesjes.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, ze moeten er ook niet mee wegkomen maar ik heb liever dat men gewoon eerlijk zegt wat de reden is dan dat ze allerlei smoesjes verzinnen.
keesje is nog boos omdat mo vroeger wel air maxhjes hadquote:Op maandag 23 mei 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik mag ook geen pet dragen hurdurdur huilhuilhuil
Ik ben niet gelovig en stem niet. Doe niets met dingen waar ik mij niet voor interesseer.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
PVV krijgt hier verreweg de meeste stemmen van het land.
Grote boze bedrijven idd, bah. Zijn er op uit om mensen hun plezier en dingetjes af te pakkenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
los van deze discussie nu: hoe gefrustreerd in je wezen moet je wel niet zijn, als je iemand zijn keppel of hoofddoek wil afpakken op het werk omdat je vind dat het niet netjes staat?
Ja oké, dan hoef jij je niet aangesproken te voelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig en stem niet. Doe niets met dingen waar ik mij niet voor interesseer.
Gelukkig niet overal, in Maastricht zou ik bijvoorbeeld sneller werk kunnen vinden. Maar dat is niet ideaal qua afstand voor mij tenzij er vergoedingen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Terecht.
En over het eerste stuk van je post; tsja, limburg hè
dat is zo ongeveer het credo van elk bedrijfquote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grote boze bedrijven idd, bah. Zijn er op uit om mensen hun plezier en dingetjes af te pakkenecht walgelijk
Ben jij een Limbolander?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig niet overal, in Maastricht zou ik bijvoorbeeld sneller werk kunnen vinden. Maar dat is niet ideaal qua afstand voor mij tenzij er vergoedingen zijn.
In mijn stad vind ik letterlijk niets. Dat je hier een meisje met hoofddoek of sws met een buitenlandse afkomst op een openbare plek ziet werken is echt schaars. Zie het bijna nooit.
normen en waardenquote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat we de Nederlandse normen en waarden verkwanselen
Het is een belangrijke taak van de overheid om discriminatie tegen te gaan en te zorgen dat elke burger gelijkwaardig behandeld wordt.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:28 schreef Catkiller het volgende:
Ergens is het wel belachelijk dat je oneerlijk moet zijn omdat je iemand niet aan zou willen nemen om redenen waar je volgens de wet niet moeilijk over mag doen.
Als iemand zover gaat zoals bijvoorbeeld die refo die geen homo als stagiar wilde dan helpt het straffen met een boete niks. Mensen veranderen niet van gedachte omdat de overheid van mening is dat het moet en wat ze zeggen het juiste is.
Dat er dan een zaak van komt en een straf is ook enkel en alleen om het publiek wat er een probleem mee heeft te plezieren. Het doet verder geen fuck.
Awwwww slachtoffers zijn jullie allemaal, zo zielig hoe durven zequote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is zo ongeveer het credo van elk bedrijf
Het is wat jongen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt wel weer als je er vaker bent en meer aandacht krijgt denk ik.
Ja, Maastricht is sowieso wel een beetje een geval apart in Limburg, op een positieve manier.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig niet overal, in Maastricht zou ik bijvoorbeeld sneller werk kunnen vinden. Maar dat is niet ideaal qua afstand voor mij tenzij er vergoedingen zijn.
In mijn stad vind ik letterlijk niets. Dat je hier een meisje met hoofddoek of sws met een buitenlandse afkomst op een openbare plek ziet werken is echt schaars. Zie het bijna nooit.
gelukkig heb jij wel respect voor een andere meningquote:Op maandag 23 mei 2016 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww slachtoffers zijn jullie allemaal, zo zielig hoe durven ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |