Godtering die banner dat je adblock aanstaatquote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ooterhufters___.html
hier linkje voor de luie draken hier
telegraafquote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil niemand over een kam scheren hoor. Maar het zijn nou nooit Henk en Kees.quote:Mohamed el G. en zijn kompaan Mohamed A.
ZE HETEN ALTIJD MOHAMED!!!quote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niemand over een kam scheren hoor. Maar het zijn nou nooit Henk en Kees.
Eeeee gappie ik steek je huis in de fikquote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik smijt je brommer door je raam G
Nee ik vond het gewoon een matige dissquote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu ga je alles serieus nemen na onze onenigheid? mensen met andere meningen kunnen ook vrienden zijn
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef Vermon het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik ga je schedel inslaan met een kettingslot
Haha watquote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, je zit mij dus te DM'en, je komt hier speciaal en je doet stoer omdat ik je in jouw topic zo heb vernederd?
Haha de man is echt geirriteerdquote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, je zit mij dus te DM'en, je komt hier speciaal en je doet stoer omdat ik je in jouw topic zo heb vernederd?
Zoekt hij ruzie? Kan zijn adresgegevens wel online zetten als je wil.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef ruige oermenschquote:Op maandag 23 mei 2016 13:13 schreef Vermon het volgende:
[..]
Eeeee gappie ik steek je huis in de fik
Adam.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip, als je later een jongetje krijgt hoe ga je hem noemen dan?
Nee jij blijkbaar. Godtering wat kansloosquote:
laat zulke opmerkingen maar aan mij over, meidquote:Op maandag 23 mei 2016 13:12 schreef Vermon het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik ga je schedel inslaan met een kettingslot
Sommige knullen zijn heel snel op het digitale pikkie getrapt en gaan dan iemand FOK! stalkenquote:
Die komen hier vaker voorbij idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik vond het gewoon een matige diss
Heb je ff DM gestuurdquote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM's bespreken doe je maar via DM.
Vai, vai, vaiquote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
DM's bespreken doe je maar vai DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |