in nimma paar jaar terug, 2 van die mocro's reden iemand dood tijdens vluchtpoging maar gaven elkaar de schuldquote:
HELEMAAL NIET SUPER DIKKE DOEI TOEDELOE !quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'S
Nee mijn pauze is voorbij doei
oh dat herinner ik me nog jaquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in nimma paar jaar terug, 2 van die mocro's reden iemand dood tijdens vluchtpoging maar gaven elkaar de schuld
Het is kutweerquote:Op maandag 23 mei 2016 13:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dondersteentje dat je bent !
Ik ga zo heerlijk bij de 3 op het terras zitten.
In Nimma?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK KOM MEE BEN TOE AAN EEN PAAR TEQUILA'S
Nee mijn pauze is voorbij doei
Wat een temperament ook weer Opsoquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Zonder grapjes he ik haat het vandaag volgens mij ga ik nog iemand slaan help
Kutmaandag
Je capslock staat aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET SUPER DIKKE DOEI TOEDELOE !
nou neuk hem danquote:Op maandag 23 mei 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet nog een ontgroening ondergaan.
Dat gaat snel rond. Net als zij zelf.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou neuk hem dan
gister vertelde je dat je slet was
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou neuk hem dan
gister vertelde je dat je slet was
oowhquote:Op maandag 23 mei 2016 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prostituee. Doe het echt niet gratis hoor
Hopelijk niet, één hermann is wel genoeg.quote:
groningen denk ikquote:
Grunnaquote:
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oowh
Nou allemaal een vijfje lappen voor Gibson
Valt mee.quote:
all in - 10 euroquote:Op maandag 23 mei 2016 13:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij wil en wat ze vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |