Heb je deze ook, niels?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nou eenmaal een Lego-tik.
Deze heb ik vrijdag gekocht:
[ afbeelding ]
mad?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
en als ik weg ben gaan jullie wel altijd huilie
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelequote:
You love mequote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel waarheid in 1 post. kan niet handlen
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelegeen echte sokken
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoveel waarheid in 1 post. kan niet handlen
Oh, dacht dat het Zosk was.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psst. Zijn zwarte legoblokjes en gelegeen echte sokken
![]()
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.quote:
Nou nou nouquote:
Oh schatje toch, word er helemaal kriebelig van.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.
En als we dan even stoppen voor een plas en een potje voetbal doen we heel even kroelen als de kinderen niet kijken. Heel even maar.
3 euro. Best veel voor 1 poppetje, maar de accessoires zoals zo'n stinkdier maken het de moeite waard.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor zo'n poppetje?
Lekker die ongeknipte vingernagels door haar vleesmouw trekken.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Als we dan in het weekendje ergens gaan rond rijden hou jij de kinderen achterin in bedwang en maak je lekkere krekkers met humus voor me tijdens het rijden.
En als we dan even stoppen voor een plas en een potje voetbal doen we heel even kroelen als de kinderen niet kijken. Heel even maar.
Damnquote:Op maandag 23 mei 2016 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker die ongeknipte vingernagels door haar vleesmouw trekken.
Had wel verwacht dat het tegenwoordig hoger zou liggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
3 euro. Best veel voor 1 poppetje, maar de accesoires zoals zo'n stinkdier maken het de moeite waard.
Ik kan het me zo levendig voorstellen.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh schatje toch, word er helemaal kriebelig van.
Geen suffe muziek in de radio tho, alleen mijn playlist.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan het me zo levendig voorstellen.
Van die suffe muziek op de radio, heerlijke grijze hollandsche luchten, iedereen een beetje dromerig omdat ik de temperatuur in de auto net even te hoog zet.
Zo heerlijk. Allemaal veilig in mijn veilige volvo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |