Die Adidas die op die Vans modellen lijkt?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen. Wat dragen de cool kids tegenwoordig?
Ik ben ook niet mijzelf deze laatste paar dagen, moet ongesteld worden. Dan heb ik moodswings.quote:
watquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die Adidas die op die Vans modellen lijkt?
Ja, natuurlijk mooiboy modelquote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het mooiboi modelGeen fan van. Heb liever de classics en dan hoog.
Ze zijn er van 50 eu maar die leren zijn vaak 120 eu al.
Ik wil wel merk schoenen hebben. En met korting.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken naar merken in plaats van leuke schoenen
Loop je een beetje gek dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk mooiboy model. Stof dat gaat bij mij misschien 3 maanden mee, dan kan ik ze weggooien.
Van die brede schoenenquote:
quote:
das niet zo mijn ding vind ze alleen plat leukquote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog:
[ afbeelding ]
Aah, een vraag aan mij gericht.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen. Wat dragen de cool kids tegenwoordig?
Hij zei kids niet middle-aged.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, een vraag aan mij gericht.![]()
kies voor beetje nette sneaker, liefst wit <3
We hebben het gemerktquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
Ben je een beetje emo Ama?
Ik ben ook niet mijzelf deze laatste paar dagen, moet ongesteld worden. Dan heb ik moodswings.
had keer feestje en daar waren ook 2 mensen van jaartje of 40quote:
Nikes lopen wel het fijnste vind ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef Kurovski het volgende:
Op sneakergebied heb ik Nike en KangaROOS.
Ik ook niet. Doe er echt jaren mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar ik onderhoud schoenen niet echt. Dan kunnen ze niet veel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |