Ik weet niet wie Alecia isquote:Op maandag 23 mei 2016 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, pff, echt zo breed.
Van Alecia Keys tot Skrillex.
goeie festival beaters tochquote:Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook.. 10 jaar terug haha. Toen had ik de hoge, nu 10 jaar later heb ik de lage maar gekocht.
Je typte te snel waardoor 'wo' boven de quote uit kwam. Je wou er snel bij zijn he hahahaquote:
Dat is wel een goede dealquote:
quote:
Ja i knowquote:Op maandag 23 mei 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een goede dealMaar ik wil zelf liefst zwart. Al mijn schoenen zijn zwart of met een beetje kleur erbij (mijn Adidas zwart/roze, mijn winter Nike schoenen zijn zwart/paars).
Damn, zit er zo veel verschil in tussen modellen? Deze heb ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. normaal koop ik ze ook voor 50 dacht ik. Wel die classics, hoge. Sommigen zijn zo 70 eu maar dat zijn toch andere kleuren?
Oh nou ik ga nooit naar festivals haha. Ik moest gewoon nieuwe sneakers hebben die niet dik zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goeie festival beaters toch
heb nu am1, paar new balance die ik kwijt ben, en paul smiths al zijn die vooral voor net
Nee. Ik wil gewoon dat mijn sneakers onder vrijwel iedere outfit passen.quote:
Ah het mooiboi modelquote:Op maandag 23 mei 2016 14:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, zit er zo veel verschil in tussen modellen? Deze heb ik.
https://www.zalando.nl/co(...)e-co415b0aa-a11.html
sandalenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen. Wat dragen de cool kids tegenwoordig?
Jij lijkt me iemand die alleen vans draagt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
ik had ook allstars
toen ging ik er een keer op skateboarden en waren ze kapot
Adidas Superstar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen. Wat dragen de cool kids tegenwoordig?
ook wel gehad ja, nu adidasquote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die alleen vans draagt.
oh nicequote:Op maandag 23 mei 2016 14:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n aziatisch kloon van Alicia.
Als skater moet je ook Airwalks hebben he.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
ik had ook allstars
toen ging ik er een keer op skateboarden en waren ze kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |