Die Adidas die op die Vans modellen lijkt?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen. Wat dragen de cool kids tegenwoordig?
Ik ben ook niet mijzelf deze laatste paar dagen, moet ongesteld worden. Dan heb ik moodswings.quote:
watquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die Adidas die op die Vans modellen lijkt?
Ja, natuurlijk mooiboy modelquote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het mooiboi modelGeen fan van. Heb liever de classics en dan hoog.
Ze zijn er van 50 eu maar die leren zijn vaak 120 eu al.
Ik wil wel merk schoenen hebben. En met korting.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken naar merken in plaats van leuke schoenen
Loop je een beetje gek dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk mooiboy model. Stof dat gaat bij mij misschien 3 maanden mee, dan kan ik ze weggooien.
Van die brede schoenenquote:
quote:
das niet zo mijn ding vind ze alleen plat leukquote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog:
[ afbeelding ]
Aah, een vraag aan mij gericht.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen. Wat dragen de cool kids tegenwoordig?
Hij zei kids niet middle-aged.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, een vraag aan mij gericht.![]()
kies voor beetje nette sneaker, liefst wit <3
We hebben het gemerktquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
Ben je een beetje emo Ama?
Ik ben ook niet mijzelf deze laatste paar dagen, moet ongesteld worden. Dan heb ik moodswings.
had keer feestje en daar waren ook 2 mensen van jaartje of 40quote:
Nikes lopen wel het fijnste vind ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef Kurovski het volgende:
Op sneakergebied heb ik Nike en KangaROOS.
Ik ook niet. Doe er echt jaren mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar ik onderhoud schoenen niet echt. Dan kunnen ze niet veel hebben.
Niks mis mee, doe ik ookquote:Op maandag 23 mei 2016 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken naar merken in plaats van leuke schoenen
Schaamteloosquote:Op maandag 23 mei 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had keer feestje en daar waren ook 2 mensen van jaartje of 40droegen die schoenen ook. sadness la royale
Hier kan hij wel de blits mee maken. Heeft een maat van mij gekocht. Machtige schoenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel paar schoenen (die je ook echt aantrekt) hebben jullie?
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 1 paar sleehakken *die Dr. Martens*
- 3 paar sneakers5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewone schoenen
veldvoetbalschoenen
3 paar zaalvoetbalschoenen
doe eens plantjesquote:Op maandag 23 mei 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 3 paar sneakers7 paar ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oh grappig. Je hebt serieus 1 paar gewone sneakers?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5
gewone schoenen
veldvoetbalschoenen
3 paar zaalvoetbalschoenen
Ik ook. Voor de rest blijft het hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens willen. Koop elk jaar minstens 2 paar schoenen.
zijn die er ook met extra dikke zolen?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier kan hij wel de blits mee maken. Heeft een maat van mij gekocht. Machtige schoen.
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni112b05v-a15.html
Ja, ik geef bakken met geld uit voor voetbalquote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh grappig. Je hebt serieus 1 paar gewone sneakers?En 4 voor voetbal?
Heb je hele fancy voetbal schoenen?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik geef bakken met geld uit voor voetbal
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 3 paar sneakers- 4 paar sneakers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- 2 paar nette schoenen.
- 2 paar oude schoenen.
- 1 paar werkschoenen.
- 2 paar slippers.
- 1 paar klompen.
quote:
Spinningquote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef HPLC het volgende:
- Gewone schoenen
- Hardloopschoenen
- Spinningschoenen
nee, gewoon normaal denk ikquote:Op maandag 23 mei 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Van die brede schoenenbredere Adidas modellen dan standaard. Maar nee dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |