Ah dus dat is meer de reden van je afwezigheidquote:
Juist prachtig als mensen zo beginnen op internetquote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Vooral dat: Waar haal je het lef vandaan.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel paar schoenen (die je ook echt aantrekt) hebben jullie?
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 1 paar sleehakken *die Dr. Martens*
- 3 paar sneakers3 paar All starsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 paar laarsjes
100 paar slippers
Bij mij.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap hier werkelijk even niks van. Bij jou? Hier in de SC?
Ja, ik doe alleen zo'n nette schoenen aan naar gelegenheden en zakelijke afspraken m.b.t. werk.quote:
quote:
Ik zat echt af te tellen tot deze kwam. Ik zat er 20 seconden naast, dat was wel jammer.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus dat is meer de reden van je afwezigheidaandacht kan je daar nu halen.
Maar nee, ik FOK! sowieso voornamelijk tijdens kantooruren, die zijn niet veranderd.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus dat is meer de reden van je afwezigheidaandacht kan je daar nu halen.
Rustig aan joh zat je maar wat te plagenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat echt af te tellen tot deze kwam. Ik zat er 20 seconden naast, dat was wel jammer.
Geeft niet vriendelijke vriend.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig aan joh zat je maar wat te plagen
Ga je nu ook burgerlijke foto's plaatsen op fb en naar kringverjaardagen en hebben jullie binnen een jaar een huis gekocht en zijn verloofd en gaan jullie op vakantie naar Alanya en Marmarisquote:Op maandag 23 mei 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blijft wel altijd de belangrijkste vrouw in m'n leven. Is ook een vorm van monogamie.
ik dacht dat jij het wasquote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je nu ook burgerlijke foto's plaatsen op fb en naar kringverjaardagen en hebben jullie binnen een jaar een huis gekocht en zijn verloofd en gaan jullie op vakantie naar Alanya en Marmaris
Helemaal mooi.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je nu ook burgerlijke foto's plaatsen op fb en naar kringverjaardagen en hebben jullie binnen een jaar een huis gekocht en zijn verloofd en gaan jullie op vakantie naar Alanya en Marmaris
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel paar schoenen (die je ook echt aantrekt) hebben jullie?
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 1 paar sleehakken *die Dr. Martens*
- 3 paar sneakers2 paar zomerschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 paar winterschoenen
1 paar fietsschoenen
1 paar hardloopschoenen
1 paar oude hardloopschoenen
1 paar slippers
1 paar werkschoenen
1 paar (berg)wandelschoenen
Nog wel ergens een paar waterschoenen, maar die draag ik nooit. Mijn teenslippers waren na 10 jaar vergaan, moet nog even nieuwe halen voor de zomer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Is dit srs?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal mooi.
https://www.facebook.com/fotoshootsinturkijemetsgatje/?fref=ts
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal mooi.
Bedankt voor de oogebolaquote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal mooi.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, over irritant aanwezig te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |