LOLquote:
eigenlijk wil ik ook weer vans, maar als ik dan aan de prijs denk betaal ik liever iets meer voor andere schoenenquote:
Hebben ze daar wel verstand van hoe ze een shopping mall moeten neerzetten...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zal het onthouden mocht ik ooit in de buurt zijn.
Ik plaag je maar m'n jongen. Niets aan het handje.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
blabla ik meldt juist alvast dat het mijn mening was aan het eind van de zin voordat er weer een hoop gejank achterweg komt.
Oh....
is dat zo'n Japanse Mall? Bah bahquote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel verstand van hoe ze een shopping mall moeten neerzetten...
[ afbeelding ]
quote:Ben je vaker cynisch ? Zoals je "meid" tegen mij ? En waar haalde je het lef vandaan ? Wie ben je ? Wie denk je dat je bent ? Waar ben je bijvoorbeeld mod van ? Ik ken je niet.
wat ben je ook een fucboiquote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik draag nu trouwens spierwitte sneakers van het bekende merk 'Ashes to Dust'.
Waar is dit van?quote:
met wie dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben nu gebonden en monogaam. Moet ik andere schoenen dragen?
Zuchtquote:
Toe maar. Ik draag nu deze slippers in het donkerblauw met beige sokken.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik draag nu trouwens spierwitte sneakers van het bekende merk 'Ashes to Dust'.
Paxgod komt hier zoquote:Op maandag 23 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
GC / De Grieken schijnen naar Sylvana op zoek te zijn.....
Is het comfortabel? Want dat is het belangrijkst.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Toe maar. Ik draag nu deze slippers in het donkerblauw met beige sokken.
[ afbeelding ]
beste van beide wereldenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik twijfel er een beetje over omdat het tussen nette schoen en sneaker in zit, toch?
Ik snap hier werkelijk even niks van. Bij jou? Hier in de SC?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |