Is goed m'n jongen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien hebben wij wel zelfde shirtjelaten we daarin keertje dansvloertje murderen in danzig
Dan ben je een basic bitch volgens Germano.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
maar wat is precies het probleem als je wel iemand tegenkomt die hetzelfde draagt?
Badboy.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er ook redelijk snel op uitgekeken. Dan ben ik ook minder zuinig erop en zijn ze eerder kapot.
Klinkt erg fout, jaquote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Roze kostuum met tijgerprint voering is toch wel het foutste dat ik ken.
quote:
Net zo breed als een beetje Vans. Zijn vaak wat bredere stijl van schoen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, gewoon normaal denk ik
weet ook niet zo goed wat ik me voor moet stellen bij bredere adidasmodellen
Nee, heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dan niet huilen als iemand toevallig net hetzelfde heeft besteld.
Ik vind ze gewoon tering lelijk sorryquote:
Ben wel zuinig op mijn spullen altijd.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dat eerder andersomHoewel ik nooit wacht tot er gaten in de zolen zitten maar nieuw zien ze er zeker niet meer uit.
Niets op zich, maar ik vind die shirts maar saai. Elk seizoen staat er hetzelfde op.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
maar wat is precies het probleem als je wel iemand tegenkomt die hetzelfde draagt?
daarom net als hakuna e eigen kleding maken van gordijnstofquote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je een basic bitch volgens Germano.
Verdraai niet alles joh, kasthomo. Ik zeg alleen dat ik het niet zal dragen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je een basic bitch volgens Germano.
ja, dacht ik eerst ook maar maakt het beetje classy tochquote:Op maandag 23 mei 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Oef, ik vind deze wel nice hoor. Alleen dat patroontje op de neus ben ik geen fan van.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Voor echte totale coolheid loop je natuurlijk op Sketchers.
same herequote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik had vroeger altijd skateschoenen![]()
[ afbeelding ]
bla bla iets met Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon tering lelijk sorrytegen het lachwekkende aan zelfs. Mijn mening
Op zich wel, maar ik twijfel er een beetje over omdat het tussen nette schoen en sneaker in zit, toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, dacht ik eerst ook maar maakt het beetje classy toch
Was een geintje ik wilde lekker stoken.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Verdraai niet alles joh, kasthomo. Ik zeg alleen dat ik het niet zal dragen.
Wat is dit?quote:
Niet doen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een geintje ik wilde lekker stoken.
mijn nieuwe skechersquote:
Hoog badtripbobgehalte deze les.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom net als hakuna e eigen kleding maken van gordijnstof
blabla ik meldt juist alvast dat het mijn mening was aan het eind van de zin voordat er weer een hoop gejank achterweg komt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bla bla iets met Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |