Oh lolquote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n nikes en m'n zomerschoentjes en slippers
Echt nog nooit gehad, trek je ze zo hard aan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Veter van mijn Nike sneakers is geknapt 2 weken terug.
![]()
En heb de andere veter er ook uitgehaald en die is ook bijna kapot. Geen idee hoe. Heb ze nu anderhalf jaar.
Valt best mee volgens mijquote:Op maandag 23 mei 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehad, trek je ze zo hard aan?
Stangataquote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, mijn onderbroeken deed ik daar ook, tot ze heel snel kapot gingen
Oef, ik vind deze wel nice hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://www.tessabit.com/eu/catalog/product/view/id/130139/
Daarom goed de wachtrij bij de paskamers analyseren en dan iets anders pakken. Amateurquote:Op maandag 23 mei 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik iets haat zijn het Sting en Primark wel. Zie je in de stad 10 mensen met hetzelfde shirt lopen.![]()
![]()
.
als alle mensen ze nou eens gewoon als pantoffels gingen dragen ipv als schoenen zou de wereld er een stuk beter uit zien.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook nog een paar nep Uggs trouwens maar die draag ik altijd in huis als pantoffelsLekker warm. Zijn ook te groot/lomp voor buiten.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
als alle mensen ze nou eens gewoon als pantoffels gingen dragen ipv als schoenen zou de wereld er een stuk beter uit zien.
misschien hebben wij wel zelfde shirtjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom goed de wachtrij bij de paskamers analyseren en dan iets anders pakken. Amateur
Nee, ik kom maar bij een paar winkels en de rest bestel ik online.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom goed de wachtrij bij de paskamers analyseren en dan iets anders pakken. Amateur
ik wel, maar dat is dan gewoon een basic t-shirt ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die hetzelfde droeg als ik tbh.
Maar dan niet huilen als iemand toevallig net hetzelfde heeft besteld.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik kom maar bij een paar winkels en de rest bestel ik online.
Weet precies welk merk mij goed zit en welke merk goede stofjes hebben.
Bedankt voor de tip. Zal het onthouden mocht ik ooit in de buurt zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef Kurovski het volgende:
Green Belt Mall in Makati City shop ik het liefst voor kleding en schoeisel. Factory outlets en resto's, goeie prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |