neequote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je dan niet last van stinkvoeten?
Ik ben ineens wel heel erg nieuwsgierig naar je kledingstijl.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet want ze zijn al maanden nergens in mijn maat verkrijgbaarik ga binnenkort naar Antwerpen naar de Doc Martens store om te kijken naar een ander model.
Maar sowieso.. 1 paar is toch kut? Als dan je veters kapot knappen of wat dan ook dan heb je niks om aan te doenquote:
gaat prima hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar sowieso.. 1 paar is toch kut? Als dan je veters kapot knappen of wat dan ook dan heb je niks om aan te doen
Die varieert van netjes naar Sting-achtig casual naar sloeber met een vieze trui en een broek die niet matcht.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ineens wel heel erg nieuwsgierig naar je kledingstijl.
Hahaquote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die varieert van netjes naar Sting-achtig casual naar sloeber met een vieze trui en een broek die niet matcht.
Maar het gaat nu ook om schoenen die je wel draagt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb kanjerveel hakken die ik nooit draag lekker decoratiestukjes
Als ik iets haat zijn het Sting en Primark wel. Zie je in de stad 10 mensen met hetzelfde shirt lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die varieert van netjes naar Sting-achtig casual naar sloeber met een vieze trui en een broek die niet matcht.
heb ik ook echt nog nooit gehad tbhquote:
mehh vind ze beetje saai manquote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier kan hij wel de blits mee maken. Heeft een maat van mij gekocht. Machtige schoen.
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni112b05v-a15.html
ik haal ook vaak shirtjes bij de Sting. En m'n onderbroekenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jezus christusquote:
M'n nikes en m'n zomerschoentjes en slippersquote:Op maandag 23 mei 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het gaat nu ook om schoenen die je wel draagt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je veters niet knappen toch.
Veter van mijn Nike sneakers is geknapt 2 weken terug.quote:
Ja, dat mag hè. Ik vind het zelf juist fijn als schoenen clean zijn zeg maar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mehh vind ze beetje saai man![]()
heb van die kekke sneakers met zo'n patroontje op de neus
wow, mijn onderbroeken deed ik daar ook, tot ze heel snel kapot gingenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik haal ook vaak shirtjes bij de Sting. En m'n onderbroeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |