Roze kostuum met tijgerprint voering is toch wel het foutste dat ik ken.quote:
Ik ben er ook redelijk snel op uitgekeken. Dan ben ik ook minder zuinig erop en zijn ze eerder kapot.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Voor de rest blijft het hetzelfdeheb schoenen fetisj. Koop heel vaak nieuwe schoenen en loop ze nooit af.
Ik heb dat eerder andersomquote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Koop heel vaak nieuwe schoenen en loop ze nooit af.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn die er ook met extra dikke zolen?
Nooit meer Dr. Martens verder voor mij. Mijn sleehakken lopen heerlijk maar wat een ellende met deze modellen.. Heleboel blaren en bloed verder voordat ze eindelijk eens een beetje oké lopen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef Crip het volgende:
1 hoge hak enkellaarsje
1 lage hak enkellaarsje
2 sneakers
1 doc marten
4 ballerina's
2 pumps voor speciale dingen
Wow veelquote:Op maandag 23 mei 2016 14:16 schreef Germano het volgende:
[..]
- 4 paar sneakers.
- 2 paar nette schoenen.
- 2 paar oude schoenen.
- 1 paar werkschoenen.
- 2 paar slippers.
- 1 paar klompen.
Ja maar zodra ze eenmaal lekker lopen is het wel echt ondersteuning en comfort waar je U tegen zegtquote:Op maandag 23 mei 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit meer Dr. Martens verder voor mij. Mijn sleehakken lopen heerlijk maar wat een ellende met deze modellen.. Heleboel blaren en bloed verder voordat ze eindelijk eens een beetje oké lopen.
sleehakken vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 23 mei 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit meer Dr. Martens verder voor mij. Mijn sleehakken lopen heerlijk maar wat een ellende met deze modellen.. Heleboel blaren en bloed verder voordat ze eindelijk eens een beetje oké lopen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel paar schoenen (die je ook echt aantrekt) hebben jullie?
Ik 5.
- 1 paar hoge hakken
- 1 paar sleehakken *die Dr. Martens*
- 3 paar sneakersVeiligheidsschoenen 3 paar (1 voor netjes, paar lage en laarzen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 paar sneakers (Nike en ROOS), 2 paar Clarks, combatboots (Magnum), 1 paar turkenschuiten, lage bergschoenen (Ecco), sandalen (Ecco).Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Ja, maar draag eigenlijk alleen 3 paar sneakers en 1 paar nette schoenen geregeld.quote:
Uit je hoofd weten welke merken je draagt en waar je de schoenen hebt gekochtquote:Op maandag 23 mei 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veiligheidsschoenen 3 paar (1 voor netjes, paar lage en laarzen)
2 paar sneakers (Nike en ROOS), 2 paar Clarks, combatboots (Magnum), 1 paar turkenschuiten, lage bergschoenen (Ecco), sandalen (Ecco).
Ik vond ze eerst wel wat mooier dan nu.. dat moet ik wel toegeven. Maar heb ze ook al een paar jaar (blijven er goed uit zienquote:
Wat zijn turkenschuiten?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veiligheidsschoenen 3 paar (1 voor netjes, paar lage en laarzen)
2 paar sneakers (Nike en ROOS), 2 paar Clarks, combatboots (Magnum), 1 paar turkenschuiten, lage bergschoenen (Ecco), sandalen (Ecco).
Ik heb ze niet want ze zijn al maanden nergens in mijn maat verkrijgbaarquote:
God heeft het zo gewild (en terecht)quote:Op maandag 23 mei 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet want ze zijn al maanden nergens in mijn maat verkrijgbaarik ga binnenkort naar Antwerpen naar de Doc Martens store om te kijken naar een ander model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |