quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had Fokkers moeder dat maar gezegd nadat zijn broer eruit gekomen was
Sowwwww, jij durftquote:
We kunnen er ook "LTKDVquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de avond gaat brengen.
[ afbeelding ]
Baas boven baas. Gaat dat er allemaal aan?quote:
Nee natuurlijk niet, dat is echt niet gezond.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Baas boven baas. Gaat dat er allemaal aan?
Ik had het gewoon gedaan hommelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat is echt niet gezond.
Ik krijg dit echt niet op 1 avond weg hoor.quote:
Ze hadden niet de juiste kruiden voor eigengemaakte gehaktballen, en deze zijn best goed. Ik geef er gewoon een stomp op en dan doe ik ze op een broodje, lekker makkelijk en goed te kanen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:22 schreef Specularium het volgende:
Voorgedraaide gehaktballen.
Rambo zou dat zelf doen.
Zakje (lente)ui-soep erdoorheen en een kubieke meter zout, 10/10 zou etenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg dit echt niet op 1 avond weg hoor.
[..]
Ze hadden niet de juiste kruiden voor eigengemaakte gehaktballen
Zelfgemaakte ballen doe ik altijd met gehaktkruiden van Silvo en een uitje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zakje (lente)ui-soep erdoorheen en een kubieke meter zout, 10/10 zou eten
Hallo nierfalenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zakje (lente)ui-soep erdoorheen en een kubieke meter zout, 10/10 zou eten
Mijn ballen kruid ik ook altijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zelfgemaakte ballen doe ik altijd met gehaktkruiden van Silvo en een uitje.
ah. vomar klantjequote:
appie is prima hoor. Aldi ook, maar is mij te ver omlopenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Altijd beter dan de Deka of de Appie, meer hebben ze hier niet
Ja hoor! Met jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tof dat je weer even komt mee doen in dit zooitje ongeregeld. Alles goed?
Nee joh.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je nu weer lastig doen, bokkelul?
Altijd goud. Succes met je sollicitatiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja hoor! Met jou?
Ik blijf niet al te lang hangen hoor.
Morgen moet ik een soort sollicitatie afmaken. Ik moet straks nog wat voorbereiden.
Als jullie nog ideeën hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Altijd goud. Succes met je solliciatie
Nee. Helaas. De liefde van mijn leven blijft zich verstoppen.quote:
Wanneer kom jij bij mij langsquote:
Fylax en Fokker zijn heel goed in dit soort dingen, Uccie ook. Ikzelf ben op de radio nogal een nietszeggende droogklootquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als jullie nog ideeën hebben.
GC / Presenteer jezelf in 1 minuut
Super geinig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fylax en Fokker zijn heel goed in dit soort dingen, Uccie ook. Ikzelf ben op de radio nogal een nietszeggende droogkloot![]()
En zijn moeder is dik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Super geinig.
Je hoort wel dat Fylax nog een jonkie is, wel schattig hoor.
Ik ben altijd cool. Cool als een komkommer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:10 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy Mani! Ook alles cool met jou?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd cool. Cool als een komkommer.
Waarom zijn komkommers cool.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd cool. Cool als een komkommer.
Tering, dat zijn verdomd goede chips manquote:
Ik ben nog niet eens begonnen aan de hamburger chips. Ik ben nu flesjes Corona aan het legen in mijn keel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tering, dat zijn verdomd goede chips man![]()
Beter in je keel dan in je anus. Goed bezig!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen aan de hamburger chips. Ik ben nu flesjes Corona aan het legen in mijn keel.
Hamburger chips?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen aan de hamburger chips. Ik ben nu flesjes Corona aan het legen in mijn keel.
Ik heb op de eerste pagina een plaatje gepost!quote:
Ik heb altijd al een mooie roze pak chips gewild.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste pagina een plaatje gepost!
Ik heb de OP gelezen, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:39 schreef SuperHartje het volgende:
Heeft iemand hier dit topic gelezen?
KLB / Mannen die het niet door hebben..
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen, ik moest lachen.
Wij hebben hier geen leven.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:29 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Gewoon. Het leven.
Alles goed met jou?
Ik heb hier een veel beter filmpje van maar dat mag ik hier niet posten denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb hier een veel beter filmpje van maar dat mag ik hier niet posten denk ik.
Waarom snap jij precies wat ik bedoelquote:
Een beetje fit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij een beetje fit of sportschool type?
Nice. Ik sloop deuren, fiets wat, doe aan hiken of speedmars en volgende week doe ik weer eens even langsgaan bij kickboxen en krav maga, dat wordt leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:58 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Een beetje fit.
Maatje 38. En geen buikspieren.
Maar ik doe wel 2x per week thuis wat aan beweging. En als het lekker weer is, op de fiets.
Tof!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice. Ik sloop deuren, fiets wat, doe aan hiken of speedmars en volgende week doe ik weer eens even langsgaan bij kickboxen en krav maga, dat wordt leuk.
Ik keur dit goedquote:
Goedkoop scoren voor Jeroentje..quote:
Nee man, mijn hond heet Meneer Swiftquote:
Ik kijk ook niet voor Jeroen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goedkoop scoren voor Jeroentje..
Maar ik vind het heerlijk hoe nuchter en normaal "onze" Max is, F1 genot, legendary!
Zoals hij het zelf zou zeggen; "maar dat hoort erbij"quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Dat Max het nog niet beu is om al heel de week hetzelfde verhaal te moeten vertellen.
Plots is ook iedereen fomule 1 fan, maar als je ze vraagt wie Nigel Mansell was dan kennen ze hem niet. Om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het echt top hoor die Max, echt een wereldgozer. Maar al die mensjes er omheen die nu hun 15 minutes of fame pakken over de rug van Max word ik echt week van.
Ik was vroeger fan van Rubens Barichello toen hij in een auto van goud reed. Dat vond ik echt baas. Dat is ongeveer het enige wat ik mij kan herinneren van F1. Oja, en dat Schumacher een gore kuilengravende mof was.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Plots is ook iedereen fomule 1 fan, maar als je ze vraagt wie Nigel Mansell was dan kennen ze hem niet. Om maar een voorbeeldje te noemen.
Van Red Bull krijg je verschrikkelijke vormen van kanker.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Het PR-team van Red Bull zit denk ik deze week met harde plassers met al die gratis reclame op de publieke omroep.
Staan daar ook van die rare plaatjes op?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van Red Bull krijg je verschrikkelijke vormen van kanker.
Ik heb nog geen nieuwe pakjes sigaretten gezien met die foto's.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan daar ook van die rare plaatjes op?
Ik had er laatst vanuit het buitenland met van die foto's, ben eigenlijk alweer vergeten wat er op stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe pakjes sigaretten gezien met die foto's.
Ga ze allemaal sparen.
Een foto zeg je net.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:
ben eigenlijk alweer vergeten wat er op stond.
Bedankt.quote:
moet je eens Pep proberenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg altijd hardkloppingen en oprispend maagzuur van Red Bull.
Je hebt ervaring met dat soort visuele belevenissen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:04 schreef d4v1d het volgende:
Lijkt een beetje op iemand die voorovergebogen staat met een penis uit zn kont..
Nee, ik heb enkel een te grote verbeeldingskrachtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met dat soort visuele belevenissen?
David heeft veel ervaring met een penis uit zijn kont.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met dat soort visuele belevenissen?
Ik doe het meestal andersom bij vooroudersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
David heeft veel ervaring met een penis uit zijn kont.
Mag ik Timmmmm als schild gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je wilt het echt proberen? Gewoon met goedkeuring? MMA regels en zo?
Ik ben geen tokkie, anders zat ik wel vastquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:33 schreef sp3c het volgende:
gewoon een fles sterke drank achterover slaan
voelt morgen hetzelfde maar daarna beter dan vechten met sylvana dr matties achter het station
Vreselijke aids.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:00 schreef Specularium het volgende:
Van dit soort nasynchronisatie krijg ik moordneigingen.
Eigenlijk van de hele reclame.
Jezus, je bent wel pittig vandaag hoor. Ik krijg er allemaal het zuur van, als je zo stoer san het doen bentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je wilt het echt proberen? Gewoon met goedkeuring? MMA regels en zo?
Vlees kerel, vlees! En het gaat ook gewoon goed over het algemeen, dus zit ik lekker in mijn vel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jezus, je bent wel pittig vandaag hoor. Ik krijg er allemaal het zuur van, als je zo stoer san het doen bent
Ja, voel je je pittig door vlees? Keijg je dan de neiging je ineens stoer voor te doen, alsof je een of andere anabolenaap bent ipv een pappige haatbaard?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vlees kerel, vlees! En het gaat ook gewoon goed over het algemeen, dus zit ik lekker in mijn vel.
"We" moeten trouwens even praten, nu of morgen, had specu al een DM gestuurt ivm FP, ben je nog helemaal wakker of doen we dat morgen?
Ik ben altijd een baas, maar soms hou ik van softijs.. ik DM je wel even.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, voel je je pittig door vlees? Keijg je dan de neiging je ineens stoer voor te doen, alsof je een of andere anabolenaap bent ipv een pappige haatbaard?
Ik ben op zich wel wakker hoor
Je weet dat nasynchronisatie hier juist de "grap" is he.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:00 schreef Specularium het volgende:
Van dit soort nasynchronisatie krijg ik moordneigingen.
Eigenlijk van de hele reclame.
Harry is niet zo van de grapjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 06:52 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je weet dat nasynchronisatie hier juist de "grap" is he.
Wat is de grap dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 06:52 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je weet dat nasynchronisatie hier juist de "grap" is he.
Wij jou nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb weer van alles gemist, zie ik.
Hij werkt niet goed maar hoort wat hij wil horen en daarom lijkt het dat hij wel goed werkt en daarom moeten we allemaal lachen om deze reclame en leven we nog lang en gelukkig einde.quote:
In wgr?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:33 schreef timmmmm het volgende:
Dat topic van die opgelichte FOK!ker, dat vind ik leuk. Genieten van leedvermaak
Ik word ook oplichter denk ik. Kan ik wat te doen kopen, hoef ik me hier niet te vervelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees net die op.
Hoe dom kan iemand zijn?
Alsof jouw flapflap zo'n slim idee is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees net die op.
Hoe dom kan iemand zijn?
Helaas waren jullie niet zo dom om te investeren.quote:
Ik vermoed dat het Corrie isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Helaas waren jullie niet zo dom om te investeren.
Maar lees dus dat die oplichtster een fokker is?
Je komt net terugquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie nieuwe kansen om op vakantie te gaan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:24 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hij werkt niet goed maar hoort wat hij wil horen en daarom lijkt het dat hij wel goed werkt en daarom moeten we allemaal lachen om deze reclame en leven we nog lang en gelukkig einde.
Voor 450 euro los ik alles op. Gr Gr, de surfende rechter.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat deze user er nog een keer in zou trappen.
Die hoort toch ook wat hij wil horen. Dat het slecht nagesynchroniseerd is, maakt die van NL alleen maar grappiger.quote:
Claudia de Breij fan gespot.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Die hoort toch ook wat hij wil horen. Dat het slecht nagesynchroniseerd is, maakt die van NL alleen maar grappiger.
Ho nu ga je te ver.quote:
Ik kom niet meer bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Die hoort toch ook wat hij wil horen. Dat het slecht nagesynchroniseerd is, maakt die van NL alleen maar grappiger.
Sorry ik vergat dit keer om grappig tussen aanhalingstekens te zetten.quote:
Zet gewoon een emmer shoarmakruiden in je slaapkamer, zijn ze daar bij jou nogal dol op.quote:
Ik moest van 8.30 tot 22.00 maar kon uiteindelijk pas om 1.00 weg. Beat thatquote:
Beetje zoals Fokkerquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Frits Sissing bij tussen kunst en kitsch.. Wat is dat toch een enorme klootviool.
Heeft die zijn piemel nou al gepost in kpd?quote:
Ja alleen is verwijderd.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft die zijn piemel nou al gepost in kpd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja alleen is verwijderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Maak je ooit een goede dan?quote:
Mensen die haten op Fritsgodquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Frits Sissing bij tussen kunst en kitsch.. Wat is dat toch een enorme klootviool.
Ik hoop voor haar dat het gelukt isquote:Op maandag 23 mei 2016 08:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vooral omdat ze zei dat ze dood zou gaan zaterdagnacht of zo.
straks wel lekker fappen op Tan. Onze heldin is te gastquote:Op maandag 23 mei 2016 20:41 schreef Specularium het volgende:
Helaas krijg ik niet zo'n strakke stengel van de F-35.
Zag het ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
straks wel lekker fappen op Tan. Onze heldin is te gast
Claudia de Breij?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
straks wel lekker fappen op Tan. Onze heldin is te gast
Nooit meer gelukkig.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, er is geen Pauw meer nu natuurlijk, wanneer begint Jinek weer?
Krijgen we geen talkshow komende maanden dan, of komen die vrome broeders weer opdraven?quote:
Ik ben er al de hele dag mee bezig geweest man.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Zit je klaar Yoki?
NWS / [Live] JSF's landen in Nederland
Is die nu schraal?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele dag mee bezig geweest man.
Geen talkshowtjequote:Op maandag 23 mei 2016 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we geen talkshow komende maanden dan, of komen die vrome broeders weer opdraven?
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef sp3c het volgende:
gedaan
ik wist niet wat ik bij organisatie moest zeggen dus daar heb ik 'weinig' ingevuld
Terechte klacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:07 schreef timmmmm het volgende:
LIF / De boeven van de farmaceutische industrie - Actie
Hebben we allemaal al getekend?
Yoki en zijn baard zijn het hier mee eensquote:Op maandag 23 mei 2016 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Drukke kutkinderen wordt niemand vrolijk van.
Ik hou het bij een touwquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik heb al thee met koekjes voor Humberto Simons.
Moet ze maar eens een normale pruik nemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Simons heeft het ook altijd alleen maar over mensen die onaardig tegen haar zijn he, en nooit over wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Ze komt niet vertellen over haar politieke doelen of ambities. Daar doet ze niet aan, ze moppert alleen dat mensen haar niet lief vinden
Ik heb 'chaotisch' ingevuld.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef sp3c het volgende:
gedaan
ik wist niet wat ik bij organisatie moest zeggen dus daar heb ik 'weinig' ingevuld, misschien kan mijn werk het morgen ook ff invullen, die hebben wel veel organisatie
fokistochpotverdikkemegeenfacebook
Ik wacht tot ze weer kaal isquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ze maar eens een normale pruik nemen.
zo noemt mani zijn moeder mijn kleine generaal altijdquote:Op maandag 23 mei 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft sp3c weer iets over je moeder gezegd?
Moet je wel een beetje moeite voor doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In bad natuurlijk, hopend dat ik snel verdrink
Het wordt wel echt tijd. Het leven wordt alleen maar ellendigerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje moeite voor doen.
Nou als je stopt met fokken, hoofd onder water en volhouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het wordt wel echt tijd. Het leven wordt alleen maar ellendiger
Nee helaas. Dan raak je bewusteloos en laat je jezelf weer los. Kom ik boven water en ga ik ademhalen. Morge neem ik gewoon 10 pleisterw en een fles vokda mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als je stopt met fokken, hoofd onder water en volhouden.
Denk dat het dan wel moet lukken toch?
Pleisters? Wil je jezelf vastplakken aan het bad?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee helaas. Dan raak je bewusteloos en laat je jezelf weer los. Kom ik boven water en ga ik ademhalen. Morge neem ik gewoon 10 pleisterw en een fles vokda mee.
Mijn pijnmedicatie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pleisters? Wil je jezelf vastplakken aan het bad?
Ach erger dan WIlders kan toch niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Mijn laatste wens zou dan zijn dat Simons minister president wordt
Blijf dan nog maar gewoon even leven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:52 schreef timmmmm het volgende:
En dat deze SC per deel afwisselend de Sylvana Simons SC en de Harry Mens SC heet.
Mijn nalatenschap
laatste bezoek: 1 uur, 11 minuten geleden.quote:
Oh en hij zegt niet eens gedag?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 uur, 11 minuten geleden.
Misschien moet iemand wel even zijn UI wat uitvergroten en er een in memoriam van maken. Voor in de OPquote:
Hij heeft LTVDK's moeder ontmoet en wilde meteen niks meer met die hele SC te maken hebbenquote:
Gewoon negeren, zowel haar als het gejank eromheen, maakt het leven een stuk aangenamerquote:
Ik kijk sinds kort niet meer naar Nederlandse tv. Ik ben dat gedoe hier echt spuugzat. Discriminatie dit, discriminatie dat. Daarnaast krijg je tijdens elke DWDD aflevering een soort van ''de donker gekleurde persoon omdat het moet'' of het gaat over de islam. Elke dag gewoonquote:
Ik had het eigenlijk over fok en facebook :pquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk sinds kort niet meer naar Nederlandse tv. Ik ben dat gedoe hier echt spuugzat. Discriminatie dit, Discriminatie dat. Daarnaast krijg je tijdens elke DWDD aflevering een soort van ''de donker gekleurde persoon omdat het moet'' of het gaat over de islam. Elke dag gewoonik ben er klaar mee.
Behalve Pauw kijk ik soms wel of voetbal natuurlijk.
Dit mag.Weet wel dat het volgende deel voor Harry Mens isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef KingRoland het volgende:
ik zag sylvana simons SC dus ik post vanaf nu ook mee
Jasmijm heeft dat KKK-platje geplaatst denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over fok en facebook :p
Je had toen een heldendaad kunnen verrichten voor volk en vaderland.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
In 1996 of zo heb ik Sylvana ooit eens ontmoet, toen had ik nog geen idee wie die kut was.
Ik weet het. Kutzooi.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had toen een heldendaad kunnen verrichten voor volk en vaderland.
Toen zat ze bij TMF toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
In 1996 of zo heb ik Sylvana ooit eens ontmoet, toen had ik nog geen idee wie die kut was.
Ja klopt, en toen zat ik met haar en die andere VJ's in de TMF dubbeldekker op de Tilburgse kermis.quote:
Toen was Sonja Silva ook nog gewoon heet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja klopt, en toen zat ik met haar en die andere VJ's in de TMF dubbeldekker op de Tilburgse kermis.
Iedereen geilde toen op die Fabienne of zo, maar ik kon al die figuren helemaal nog niet want wij hadden nog geen TMF hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was Sonja Silva ook nog gewoon heet.
Die heeft nu ook een moeilijke stofwisseling.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was Sonja Silva ook nog gewoon heet.
Ik vond Fabienne niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen geilde toen op die Fabienne of zo, maar ik kon al die figuren helemaal nog niet want wij hadden nog geen TMF hier.
Hoe is je wilde baard dan wél gekomen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit echt wild van geworden.
Pokon.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe is je wilde baard dan wél gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |