abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162361070
Je kunt je hand er natuurlijk voor in het vuur steken:

Zodra een chick die een relatie heeft relatief vanuit het niets ineens helemaal opgaat in gezond eten, naar de sportschool gaan, en een ''healthy'' lifestyle gaat leiden, kun je als haar vriend zijnde natuurlijk al op je klompen voelen aankomen dat je binnen afzienbare tijd wordt gedumpt.

Heb dat nu al een aantal keren zien gebeuren op bijvoorbeeld Facebook : Een chick gaat opeens allerlei pagina's liken zoals: Body & Fitness, van vuilnisbelt naar tempel in 30 dagen, GYMpower, Fitchicks, Healthy Society, en Happy & Fit en nog meer van dat soort ongein.

Je moet je natuurlijk zorgen gaan maken als je dame vervolgens ook daadwerkelijk uitvoering gaat geven aan dergelijke ideologieën: Dus opeens 4/5 keer per week naar de gym, squatten om een dikke kont te krijgen, opeens heel erg bezig gaan met nagels lakken, naar de kapper gaan enzo.

Dat soort vrouwen bereiden zich gewoon voor op het feit dat ze (al dan niet onbewust) weten dat ze binnenkort weer vrijgezel gaan worden. Zij helemaal klaar met hun vriend, vinden hem hoogstwaarschijnlijk een saaie loser, maar hebben ook geen zin om in het weekend alleen te zitten.

Zo zorgen ze er dus voor dat ze perfect afgetraind zijn zodra ze de arme jongen de laan uit sturen, zodat ze daarna (als die er al niet stiekem is) al vrij snel weer een nieuwe man aan de haak kunnen slaan.

Klacht: Mannen die het zomaar accepteren en normaal vinden dat hun vriendin met wie ze al een X aantal jaren een relatie hebben, zomaar opeens helemaal een ''fit girl'' wil gaan worden. Dan wéét je toch dat jij de eerste bent die haar leven uit wordt gebonjourd zodra het haar niet meer uitkomt?
pi_162361287
Ok, heb je concrete voorbeelden?
pi_162361396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef spiritusbus het volgende:
Ok, heb je concrete voorbeelden?
Ken zelfs bijna geen een uitzondering.
pi_162361399
Eens, gewoon lekker samen op de bank chips vreten en naar GTST kijken.
pi_162361423
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:39 schreef Bruh het volgende:

[..]

Ken zelfs bijna geen een uitzondering.
Ik ken eigenlijk niemand van wie de vriendin uit het niets ineens is gaan sporten en gezond is gaan leven.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:53:21 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_162361986
Klopt. Ik ken ook een paar gevallen. Goed opgemerkt :D
pi_162362417
Gewoon zorgen dat je altijd het voorbeeld van je vriendin bent op dat gebied.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:23:47 #8
451005 Grems
Clown World
pi_162363139
Terecht klacht.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:27:41 #9
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162363304
Zwakke mannen die settelen met een minder fit exemplaar dan.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:35:49 #10
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162363593
Mannen zijn over het algemeen laks. Zodra ze denken dat ze de buit binnen hebben, kakken ze volledig in.

Je moet als man initiatief blijven tonen, leuke dingen blijven doen, haar blijven verrassen. M.a.w. zorg dat het vlammetje goed blijft branden...

Er liggen altijd andere mannen op de loer. Of je nou het lekkerste wijf vd wereld hebt of je hebt een mormel dat op een freggel lijkt...er zijn altijd wel mannen die haar net dat beetje aandacht willen geven waar jij te lui voor bent geworden...

Stay on the top of your game!
pi_162364206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Bruh het volgende:
Je kunt je hand er natuurlijk voor in het vuur steken:

Zodra een chick die een relatie heeft relatief vanuit het niets ineens helemaal opgaat in gezond eten, naar de sportschool gaan, en een ''healthy'' lifestyle gaat leiden, kun je als haar vriend zijnde natuurlijk al op je klompen voelen aankomen dat je binnen afzienbare tijd wordt gedumpt.

Heb dat nu al een aantal keren zien gebeuren op bijvoorbeeld Facebook : Een chick gaat opeens allerlei pagina's liken zoals: Body & Fitness, van vuilnisbelt naar tempel in 30 dagen, GYMpower, Fitchicks, Healthy Society, en Happy & Fit en nog meer van dat soort ongein.

Je moet je natuurlijk zorgen gaan maken als je dame vervolgens ook daadwerkelijk uitvoering gaat geven aan dergelijke ideologieën: Dus opeens 4/5 keer per week naar de gym, squatten om een dikke kont te krijgen, opeens heel erg bezig gaan met nagels lakken, naar de kapper gaan enzo.

Dat soort vrouwen bereiden zich gewoon voor op het feit dat ze (al dan niet onbewust) weten dat ze binnenkort weer vrijgezel gaan worden. Zij helemaal klaar met hun vriend, vinden hem hoogstwaarschijnlijk een saaie loser, maar hebben ook geen zin om in het weekend alleen te zitten.

Zo zorgen ze er dus voor dat ze perfect afgetraind zijn zodra ze de arme jongen de laan uit sturen, zodat ze daarna (als die er al niet stiekem is) al vrij snel weer een nieuwe man aan de haak kunnen slaan.

Klacht: Mannen die het zomaar accepteren en normaal vinden dat hun vriendin met wie ze al een X aantal jaren een relatie hebben, zomaar opeens helemaal een ''fit girl'' wil gaan worden. Dan wéét je toch dat jij de eerste bent die haar leven uit wordt gebonjourd zodra het haar niet meer uitkomt?
Ik moest echt keihard lachen, dit topic kan niet serieus bedoeld zijn. _O-

Ik denk dat TS zo'n saai boerenuiterlijk heeft en intellectueel ook nog eens weinig op te brengen (gezien zijn topics en motivatie), en nu uit jaloezie en bezitterigheid op zijn nagels zit te bijten. Mensen niet gunnen het beste uit zichzelf te halen.. :') weer een zielig type op fok gespot. Jongen werk aan jezelf :W
pi_162364635
Heb je een laag zelfbeeld dat je zo denkt? Misschien wil ze juist beter in shape komen voor zichzelf en voor jou! Niet alle vrouwen laten de boel de boel wanneer ze "de buit binnen hebben" ;)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:24:06 #13
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_162365053
Must.....Not......Feed.....The....Troll...... :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:30:36 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162365222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef Apotheose het volgende:
Misschien wil ze juist beter in shape komen voor zichzelf en voor jou!
Haha, alsof vrouwen aan zichzelf werken als dat niet binnen afzienbare tijd een upgrade oplevert. _O-
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 21:38:04 #15
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_162365477
Wat? Nee. :D
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:02:22 #16
37769 erodome
Zweefteef
pi_162366250
Nou, zal mijn partner waarschuwen. Ok ok, al die facebookdingen doe ik dan weer niet, maar heb wel weer een goed begin gemaakt met weer echt helemaal fit worden en ben pas ook nog naar de kapper geweest voor een leuk nieuw kapsel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162366359
Klopt ts heb dat ook gehad
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 22:07:53 #18
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_162366403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef jasperte het volgende:
Klopt ts heb dat ook gehad
Echt?
pi_162366422
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:07 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Echt?
Ja, anderhalf jaar terug ofzo
pi_162367122
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Mannen zijn over het algemeen laks. Zodra ze denken dat ze de buit binnen hebben, kakken ze volledig in.

Je moet als man initiatief blijven tonen, leuke dingen blijven doen, haar blijven verrassen. M.a.w. zorg dat het vlammetje goed blijft branden...

Er liggen altijd andere mannen op de loer. Of je nou het lekkerste wijf vd wereld hebt of je hebt een mormel dat op een freggel lijkt...er zijn altijd wel mannen die haar net dat beetje aandacht willen geven waar jij te lui voor bent geworden...

^O^ Spot on!
pi_162367152
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik moest echt keihard lachen, dit topic kan niet serieus bedoeld zijn. _O-

Ik denk dat TS zo'n saai boerenuiterlijk heeft en intellectueel ook nog eens weinig op te brengen (gezien zijn topics en motivatie), en nu uit jaloezie en bezitterigheid op zijn nagels zit te bijten. Mensen niet gunnen het beste uit zichzelf te halen.. :') weer een zielig type op fok gespot. Jongen werk aan jezelf :W
Het doet wel wat met je zo te zien...
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 22:36:19 #22
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_162367177
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:08 schreef jasperte het volgende:

[..]

Ja, anderhalf jaar terug ofzo
Toen ging ze opeens vet fitnessen en daarna maakte ze het uit?
En nu heeft ze een heet lichaam en een hete vriend? :{
pi_162367287
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk niemand van wie de vriendin uit het niets ineens is gaan sporten en gezond is gaan leven.
Hoe oud ben je?

Ik ben 26, en komt misschien ook omdat ik nu in een leeftijdsfase zit waarin veel mensen over hun relatie gaan nadenken : Was dit alleen leuk voor mijn studententijd, of is dit de man / vrouw waar ik mijn hele leven bij wil blijven en kinderen mee wil maken?

Verzin het niet ; Zie het relatief vaak gebeuren in mijn omgeving.

Een ex- scharrel van mij van een paar jaar terug heeft ook al jaren een vriend waar ze overduidelijk niet 100 % tevreden mee is. Ook niet geheel gek, want die gozer zit buiten zijn werk om alleen maar op de bank chips te eten en heeft geen hobby's of vrienden.

Die meid benadert mij nog altijd wel eens via FB messenger ofzo, probeert ze te peilen of ik nog altijd in haar geïnteresseerd ben..

Kutstreek natuurlijk, want ik weet 95% zeker dat als ik tegen haar zou zeggen dat ik een relatie met haar wil, ze haar vriend meteen dumpt. Ze wil alleen wel een back up hebben. Die meid loopt ook non-stop in de sportschool te hangen en hard te lopen.

Ik zal niet op haar avances ingaan, want zo'n onbetrouwbaar k*twijf hoef ik niet, maar als zij een andere (''spannendere'') kerel kan krijgen, gaat ze er ook meteen voor. En door te sporten hoopt ze die kans te vergroten.
pi_162367357
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Toen ging ze opeens vet fitnessen en daarna maakte ze het uit?
En nu heeft ze een heet lichaam en een hete vriend? :{
Je doet net alsof het iets heel raars is, maar op zich is het toch best logisch?

Als mensen relatief vanuit het niets hun levensstijl aanzienlijk gaan aanpassen, betekent het niet zelden dat ze niet tevreden zijn met hun leven zoals die op dat moment is.

Natuurlijk kan het zijn dat het puur en enkel fitheid / conditie en gewicht is waar aan gewerkt moet worden, maar vaak hangt die onvrede samen met andere factoren, waaronder naar mijn beleving vaak de relatie die niet klopt.
pi_162367438
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef vincenzo78 het volgende:

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')