Moet je wel een beetje moeite voor doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In bad natuurlijk, hopend dat ik snel verdrink
Het wordt wel echt tijd. Het leven wordt alleen maar ellendigerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje moeite voor doen.
Nou als je stopt met fokken, hoofd onder water en volhouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het wordt wel echt tijd. Het leven wordt alleen maar ellendiger
Nee helaas. Dan raak je bewusteloos en laat je jezelf weer los. Kom ik boven water en ga ik ademhalen. Morge neem ik gewoon 10 pleisterw en een fles vokda mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als je stopt met fokken, hoofd onder water en volhouden.
Denk dat het dan wel moet lukken toch?
Pleisters? Wil je jezelf vastplakken aan het bad?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee helaas. Dan raak je bewusteloos en laat je jezelf weer los. Kom ik boven water en ga ik ademhalen. Morge neem ik gewoon 10 pleisterw en een fles vokda mee.
Mijn pijnmedicatie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pleisters? Wil je jezelf vastplakken aan het bad?
Ach erger dan WIlders kan toch niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Mijn laatste wens zou dan zijn dat Simons minister president wordt
Blijf dan nog maar gewoon even leven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:52 schreef timmmmm het volgende:
En dat deze SC per deel afwisselend de Sylvana Simons SC en de Harry Mens SC heet.
Mijn nalatenschap
laatste bezoek: 1 uur, 11 minuten geleden.quote:
Oh en hij zegt niet eens gedag?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 uur, 11 minuten geleden.
Misschien moet iemand wel even zijn UI wat uitvergroten en er een in memoriam van maken. Voor in de OPquote:
Hij heeft LTVDK's moeder ontmoet en wilde meteen niks meer met die hele SC te maken hebbenquote:
Gewoon negeren, zowel haar als het gejank eromheen, maakt het leven een stuk aangenamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |