Ik kijk sinds kort niet meer naar Nederlandse tv. Ik ben dat gedoe hier echt spuugzat. Discriminatie dit, discriminatie dat. Daarnaast krijg je tijdens elke DWDD aflevering een soort van ''de donker gekleurde persoon omdat het moet'' of het gaat over de islam. Elke dag gewoonquote:
Ik had het eigenlijk over fok en facebook :pquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk sinds kort niet meer naar Nederlandse tv. Ik ben dat gedoe hier echt spuugzat. Discriminatie dit, Discriminatie dat. Daarnaast krijg je tijdens elke DWDD aflevering een soort van ''de donker gekleurde persoon omdat het moet'' of het gaat over de islam. Elke dag gewoonik ben er klaar mee.
Behalve Pauw kijk ik soms wel of voetbal natuurlijk.
Dit mag.Weet wel dat het volgende deel voor Harry Mens isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef KingRoland het volgende:
ik zag sylvana simons SC dus ik post vanaf nu ook mee
Jasmijm heeft dat KKK-platje geplaatst denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over fok en facebook :p
Je had toen een heldendaad kunnen verrichten voor volk en vaderland.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
In 1996 of zo heb ik Sylvana ooit eens ontmoet, toen had ik nog geen idee wie die kut was.
Ik weet het. Kutzooi.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had toen een heldendaad kunnen verrichten voor volk en vaderland.
Toen zat ze bij TMF toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
In 1996 of zo heb ik Sylvana ooit eens ontmoet, toen had ik nog geen idee wie die kut was.
Ja klopt, en toen zat ik met haar en die andere VJ's in de TMF dubbeldekker op de Tilburgse kermis.quote:
Toen was Sonja Silva ook nog gewoon heet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja klopt, en toen zat ik met haar en die andere VJ's in de TMF dubbeldekker op de Tilburgse kermis.
Iedereen geilde toen op die Fabienne of zo, maar ik kon al die figuren helemaal nog niet want wij hadden nog geen TMF hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was Sonja Silva ook nog gewoon heet.
Die heeft nu ook een moeilijke stofwisseling.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was Sonja Silva ook nog gewoon heet.
Ik vond Fabienne niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen geilde toen op die Fabienne of zo, maar ik kon al die figuren helemaal nog niet want wij hadden nog geen TMF hier.
Hoe is je wilde baard dan wél gekomen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit echt wild van geworden.
Pokon.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe is je wilde baard dan wél gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |