Ik heb hier een veel beter filmpje van maar dat mag ik hier niet posten denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb hier een veel beter filmpje van maar dat mag ik hier niet posten denk ik.
Waarom snap jij precies wat ik bedoelquote:
Een beetje fit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij een beetje fit of sportschool type?
Nice. Ik sloop deuren, fiets wat, doe aan hiken of speedmars en volgende week doe ik weer eens even langsgaan bij kickboxen en krav maga, dat wordt leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:58 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Een beetje fit.
Maatje 38. En geen buikspieren.
Maar ik doe wel 2x per week thuis wat aan beweging. En als het lekker weer is, op de fiets.
Tof!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice. Ik sloop deuren, fiets wat, doe aan hiken of speedmars en volgende week doe ik weer eens even langsgaan bij kickboxen en krav maga, dat wordt leuk.
Ik keur dit goedquote:
Goedkoop scoren voor Jeroentje..quote:
Nee man, mijn hond heet Meneer Swiftquote:
Ik kijk ook niet voor Jeroen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goedkoop scoren voor Jeroentje..
Maar ik vind het heerlijk hoe nuchter en normaal "onze" Max is, F1 genot, legendary!
Zoals hij het zelf zou zeggen; "maar dat hoort erbij"quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Dat Max het nog niet beu is om al heel de week hetzelfde verhaal te moeten vertellen.
Plots is ook iedereen fomule 1 fan, maar als je ze vraagt wie Nigel Mansell was dan kennen ze hem niet. Om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het echt top hoor die Max, echt een wereldgozer. Maar al die mensjes er omheen die nu hun 15 minutes of fame pakken over de rug van Max word ik echt week van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |