Mag ik Timmmmm als schild gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je wilt het echt proberen? Gewoon met goedkeuring? MMA regels en zo?
Ik ben geen tokkie, anders zat ik wel vastquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:33 schreef sp3c het volgende:
gewoon een fles sterke drank achterover slaan
voelt morgen hetzelfde maar daarna beter dan vechten met sylvana dr matties achter het station
Vreselijke aids.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:00 schreef Specularium het volgende:
Van dit soort nasynchronisatie krijg ik moordneigingen.
Eigenlijk van de hele reclame.
Jezus, je bent wel pittig vandaag hoor. Ik krijg er allemaal het zuur van, als je zo stoer san het doen bentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je wilt het echt proberen? Gewoon met goedkeuring? MMA regels en zo?
Vlees kerel, vlees! En het gaat ook gewoon goed over het algemeen, dus zit ik lekker in mijn vel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jezus, je bent wel pittig vandaag hoor. Ik krijg er allemaal het zuur van, als je zo stoer san het doen bent
Ja, voel je je pittig door vlees? Keijg je dan de neiging je ineens stoer voor te doen, alsof je een of andere anabolenaap bent ipv een pappige haatbaard?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vlees kerel, vlees! En het gaat ook gewoon goed over het algemeen, dus zit ik lekker in mijn vel.
"We" moeten trouwens even praten, nu of morgen, had specu al een DM gestuurt ivm FP, ben je nog helemaal wakker of doen we dat morgen?
Ik ben altijd een baas, maar soms hou ik van softijs.. ik DM je wel even.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, voel je je pittig door vlees? Keijg je dan de neiging je ineens stoer voor te doen, alsof je een of andere anabolenaap bent ipv een pappige haatbaard?
Ik ben op zich wel wakker hoor
Je weet dat nasynchronisatie hier juist de "grap" is he.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:00 schreef Specularium het volgende:
Van dit soort nasynchronisatie krijg ik moordneigingen.
Eigenlijk van de hele reclame.
Harry is niet zo van de grapjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 06:52 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je weet dat nasynchronisatie hier juist de "grap" is he.
Wat is de grap dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 06:52 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je weet dat nasynchronisatie hier juist de "grap" is he.
Wij jou nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb weer van alles gemist, zie ik.
Hij werkt niet goed maar hoort wat hij wil horen en daarom lijkt het dat hij wel goed werkt en daarom moeten we allemaal lachen om deze reclame en leven we nog lang en gelukkig einde.quote:
In wgr?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:33 schreef timmmmm het volgende:
Dat topic van die opgelichte FOK!ker, dat vind ik leuk. Genieten van leedvermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |