Vervelend he, andere meningenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Typisch het volgende:
Dat domme geroep dat iedereen maar moet oprottuh is erg irritant.
Helemaal niet, maar wel als je dan vervolgens niet verder komt dan: ja dat vind ik gewoon, mag het?quote:
Op het moment van kopen was hij niet veel minder waard in ieder geval. Achteraf had je hem beter nu kunnen kopen ja. Maar iets met een koe en kont.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef yvette1982 het volgende:
Zou van Geel nog steeds vinden dat hij Tapia onder de marktprijs heeft gekocht.
Scrummie. De Nelom van het fokforumquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel als je dan vervolgens niet verder komt dan: ja dat vind ik gewoon, mag het?
Dan zie ik niet in wat je op een discussieforum doet.
Maar prima, gelukkig zitten we nog samen in #TeamTonny. Wil jij reserve captain zijn?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel als je dan vervolgens niet verder komt dan: ja dat vind ik gewoon, mag het?
Dan zie ik niet in wat je op een discussieforum doet.
Zeker wil ik dat. #TeamTonny4everquote:Maar prima, gelukkig zitten we nog samen in #TeamTonny. Wil jij reserve captain zijn?
Ze hadden hem sowieso niet moeten kopen. Het is nogal een transferprijs plus salaris om op de tribune te zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op het moment van kopen was hij niet veel minder waard in ieder geval. Achteraf had je hem beter nu kunnen kopen ja. Maar iets met een koe en kont.
Jij hebt hem al afgeschreven, na amper een half seizoen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ze hadden hem sowieso niet moeten kopen. Het is nogal een transferprijs plus salaris om op de tribune te zitten.
Snap ik ook niet echt. Sowieso, een half seizoen waarin ie wat, 90 minuten in totaal heeft gespeeld?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij hebt hem al afgeschreven, na amper een half seizoen?
Ik had hem al afgeschreven voor hij was gekocht. De laatste wedstrijd van Twente tegen PSV was hij ook veruit de slechtste van het veld. Twente ging ook een stuk beter presteren toen hij vertrok.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij hebt hem al afgeschreven, na amper een half seizoen?
Geen slecht idee, een middenveld met Toornstra, El Ahmadi en Vilhena met daarvoor Gustafson zou best kunnen werken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Slobeend het volgende:
Elia heeft super veel matige wedstrijden gespeeld. En dat is dan onze beste buitenspeler, erg treurig. Misschien moeten we gewoon kappen met dat 4-3-3. Elia en Bilal weg (Typisch vindt dit leuk). Middenvelders genoeg voor een 4-4-2, zeker als Vilhena toch blijft.
Kuyt en Kramer/nieuwe spits.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen slecht idee, een middenveld met Toornstra, El Ahmadi en Vilhena met daarvoor Gustafson zou best kunnen werken.
Maar dan moeten we met 2 spitsen spelen, wie?! En niet zeggen Kuyt en Achahbar want dat gaat toch nooit gebeuren.
Ik ben benieuwd of Kramer rendeert in een 2-spitsensysteem, maar hij rendeert ook niet in 4-3-3, dus waarom ook nietquote:
Dat valt ook wel mee, ze zijn gedegradeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik had hem al afgeschreven voor hij was gekocht. De laatste wedstrijd van Twente tegen PSV was hij ook veruit de slechtste van het veld. Twente ging ook een stuk beter presteren toen hij vertrok.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Kramer rendeert in een 2-spitsensysteem, maar hij rendeert ook niet in 4-3-3, dus waarom ook niet
Overigens loopt het contract van Kalou komend seizoen af, het zou echt prachtig zijn als die volgend jaar naar ons wil komen.
We hebben geen geld, ook geen ruimte in het salarisgebouw. Denk niet dat Kalou genoegen neemt met een OV chipkaart en 10 gratis consumpties.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Kramer rendeert in een 2-spitsensysteem, maar hij rendeert ook niet in 4-3-3, dus waarom ook niet
Overigens loopt het contract van Kalou komend seizoen af, het zou echt prachtig zijn als die volgend jaar naar ons wil komen.
En er zit nu een Verdonk bij de selectie, dat zal hem ook niet vrolijk stemmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben geen geld, ook geen ruimte in het salarisgebouw. Denk niet dat Kalou genoegen neemt met een OV chipkaart en 10 gratis consumpties.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En er zit nu een Verdonk bij de selectie, dat zal hem ook niet vrolijk stemmen.
[..]
Dan kan je helemaal stoppen met de jeugdopleiding. Middelmatige spelers ophalen en een ander systeem spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Slobeend het volgende:
Elia heeft super veel matige wedstrijden gespeeld. En dat is dan onze beste buitenspeler, erg treurig. Misschien moeten we gewoon kappen met dat 4-3-3. Elia en Bilal weg (Typisch vindt dit leuk). Middenvelders genoeg voor een 4-4-2, zeker als Vilhena toch blijft.
[..]
Als Kuyt dan net stopt hebben we weer wat ruimte toch? Niet dat ik het super realistisch acht, want dan is ie net 32 en nog zo'n goed jaar in de Bundesliga wekt vast interesse van grotere clubs, maar het zou zo mooi zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben geen geld, ook geen ruimte in het salarisgebouw. Denk niet dat Kalou genoegen neemt met een OV chipkaart en 10 gratis consumpties.
Hardop gelachen weer Calandquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, ze zijn gedegradeerd.
[..]
Daar begrijp ik ook niets van. De Taap was gewoon fit, wat doet die gast dan op de tribune?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt. Sowieso, een half seizoen waarin ie wat, 90 minuten in totaal heeft gespeeld?
Geld tellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niets van. De Taap was gewoon fit, wat doet die gast dan op de tribune?
Als je denkt dat Elia geen helder licht is. Karsdorp is nog wel een gradatie of 3 erger.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:09 schreef H.FR het volgende:
Over Elia gesproken. Karsdorp gaat met hem mee op vakantie
Panfluit spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niets van. De Taap was gewoon fit, wat doet die gast dan op de tribune?
quote:Pikante transfer in huize-Schaken: 'Mijn boys gaan naar Feyenoord en Ajax'
Ruben Schaken zal komend seizoen in eigen huis zo nu en dan moeten optreden als vredestichter. Op Twitter maakt de aanvaller van ADO Den Haag bekend dat zijn zoontjes bij Feyenoord en Ajax gaan spelen.
Schaken, in Amsterdam geboren en zelf oud-speler van Feyenoord, kan er de humor wel van inzien. 'Transfernieuws! Mijn boys maken na dit seizoen de overstap naar Feyenoord en Ajax! Geen commentaar aub', schrijft de voetballer donderdag op Twitter.
Schaken speelde zelf van 2010 tot en met 2015 voor Feyenoord, voor wie hij vijftien keer scoorde. Na een mislukt avontuur bij Inter Baku in Azerbeidzjan streek hij vorige zomer in Den Haag neer. Bij ADO speelde hij het voorbije seizoen 29 wedstrijden, waarin hij twee keer scoorde en twee assists leverde. De Hagenaars eindigden op de elfde positie in de Eredivisie. Het contract van Schaken loopt nog tot medio 2017.
Van Geel leg weer te slapen!!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben hier niet blij mee...
Hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben hier niet blij mee...
Wat ben jij ook een lul geworden de laatste maandenquote:
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?quote:
Was op een gegeven moment best van waarde. #blessquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?
2 van Schaken kun je de ballenjongens niet aandoenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?
Tja, hij kan er gewoon niet veel van.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat Elia geen helder licht is. Karsdorp is nog wel een gradatie of 3 erger.
De Taap #Verlosserquote:Tapia: ''Ik heb nog even om te laten zien wat ik kan''
Renato Tapia kende een teleurstellend eerste half jaar bij Feyenoord. De middenvelder werd in januari overgenomen van FC Twente, maar sindsdien zat de Peruviaans international vaker op de tribune dan dat hij op het veld stond.
''Ik raak daar niet van in de war'', stelt Tapia echter in supportersmagazine Hand in Hand. ''Natuurlijk had ik graag meer gespeeld, maar ik heb een contract tot 2020. Ik heb dus nog wel even om te laten zien wat ik kan. Ik denk echt dat ik aan het begin van het nieuwe seizoen een heel stuk verder zal zijn. Dan wil ik een gooi naar een basisplaats doen, want dat is uiteraard mijn doel.''
De Zuid-Amerikaan gaf zich vooraf al een half jaar om te wennen. ''In mijn hoofd speelden de afgelopen maanden nog veel zaken op de achtergrond een rol. Ik moest erg wennen aan de stad Rotterdam, want ik was het kleine Enschede gewend. Daarnaast waren er allerlei kleine probleempjes waarover ik bleef nadenken. De verzekering van mijn gezin bijvoorbeeld, ik noem maar even wat. Nu zijn al die dingen opgelost en voel ik me helemaal vrij.''
Hadden we nu waarschijnlijk voor de helft voor de prijs kunnen ophalen, heeft vrijwel niks toegevoegd 2e helft van het seizoen.quote:
Had liever die guttierez gehad eerlijk gezegd..quote:
Spannendste soap in jarenquote:Het is lang niet zeker dat Tonny Vilhena vertrekt bij Feyenoord, zo meldt het Algemeen Dagblad tussen de regels door. De kans is meer dan vijftig procent dat hij bij de club blijft en zelfs voor drie jaar tekent.
In de voorbije maanden leek het er sterk op dat Vilhena zijn contract bij Feyenoord zou uitdienen en voor een andere club zou kiezen. Afgelopen dinsdag werd er echter over een nieuw, driejarig contract voor Vilhena bij Feyenoord gesproken. Espanyol was in de markt, maar ontkende snel de berichtgeving, terwijl het AD meldt dat het niks werd.
Verder is er 'enorm veel interesse' voor Vilhena, laat journalist Mikos Gouka op Twitter weten op de vraag of ook Malaga geïnteresseerd is. Giovanni van Bronckhorst, trainer van Feyenoord, benutte de afgelopen periode om de middenvelder over te halen alsnog in Rotterdam-Zuid bij te tekenen. Er lijkt nu ook wat schot in de zaak te zitten, door de nieuwste berichten.
Is gewoon een templateshirt van Robey.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind dat shirt van Sparta net een shirt van Groningen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens hoor, ik vind het net Manchester city B waar je naar zit te kijken nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Is gewoon een templateshirt van Robey.
in plaats van ons huidge uitshirt in het blauw zag ik liever een (dezelfde?) shirt in Rotterdamse kleuren.
Ik ook, maar ik reken nergens op.quote:
Eerder nog van PEC.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind dat shirt van Sparta net een shirt van Groningen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Dat wordt weer genieten volgend seizoen met KRAMERINHO!!!
Hopelijk niet, dat maakt het des te pijnlijker om hem daar te zien spelen.quote:
Is hij goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Beste spits van Nederland. Ook wel bekend als de verlosser.quote:
Één zwaluw maakt nog geen zomer hé.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
https://streamable.com/tlmy
2x tegen PSV en 1x tegen Praag er ook maar bij doen. Om niet te vergeten de kopgoal tegen Dordt. #cut4anassquote:
Dat klopt zeker.quote:
Tegen Praag scoren? Die past wel bij PEC dan. Hij is wel leniger dan Larsje Veldwijk, dat mag ik gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2x tegen PSV en 1x tegen Praag er ook maar bij doen. Om niet te vergeten de kopgoal tegen Dordt. #cut4anass
Ik zie Achahbar bij elke club behalve bij Ajax terwcht komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:19 schreef satecl het volgende:
Anass zou voor Ajax de perfecte spits zijn. Ik zie hem daar nog wel belanden.
kunnen we volgend jaar weer zeuren als hij er een handje vol in schiet bij pecquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie Achahbar bij elke club behalve bij Ajax terwcht komen.
Gaat het zeker maken bij PEC trouwens
die kkvgeel legge weer te slape!!! opruttee!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kunnen we volgend jaar weer zeuren als hij er een handje vol in schiet bij pec
kkgeel weer te slape
Weet niet of je Zwolle dit seizoen hebt gezien. Maar van verzorgd voetbal is nauwelijks meer sprake.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me de perfecte club voor hem. Willen verzorgd voetbal spelen en genoeg teams waar ze vaak in de 16 komen.
Weer één erbij die zeker tegen ons gaat scoren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kkgeel weer te slape
Willen ja, lukt compleet niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me de perfecte club voor hem. Willen verzorgd voetbal spelen en genoeg teams waartegen ze vaak in de 16 komen.
Dan zou het nu wel een keer terecht zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kkgeel weer te slape
Van Geel kon hier weinig aan doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou het nu wel een keer terecht zijn.
Positieve van dit nieuws: men gaat sowieso op zoek naar een nieuwe spits.
Negatief: scouting komt waarschijnlijk bij Santos uit.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker.
[..]
Tegen Praag scoren? Die past wel bij PEC dan. Hij is wel leniger dan Larsje Veldwijk, dat mag ik gelijk.
Dat weet ik. Lekker rennen op de vleugels en een grote houterige spits, maar dat kan volgend jaar weer anders zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet of je Zwolle dit seizoen hebt gezien. Maar van verzorgd voetbal is nauwelijks meer sprake.
Menig en Becker 9 van de 10 keer:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Lekker rennen op de vleugels en een grote houterige spits, maar dat kan volgend jaar weer anders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet slecht gescoord.quote:![]()
Hier kan Geel dan weer weinig aan doen, Gio zet hem er buiten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kkgeel weer te slape
kkbestuurquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Elke club. Behalve wijzelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:02 schreef H.FR het volgende:
Niet alleen Zwolle is in de markt, er zijn meer clubs met interesse.
En Rutte, en Koeman.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hier kan Geel dan weer weinig aan doen, Gio zet hem er buiten.
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Als Anass volgend jaar topscorer wordt stel ik voor dat we Feyenoord opheffen.
Ik word gewoon supporter van elke club waar Achahbar speelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Achahbar wekt interesse Ajaxquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word gewoon supporter van elke club waar Achahbar speelt.
al maakt die er meer dan Kramertje dan al opheffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Tenzij er een nieuwe spits komt die er 25 inschopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
al maakt die er meer dan Kramertje dan al opheffen.
Het is evenmin realistisch om er vanuit te gaan dat Anass bij PEC wel even de grote meneer wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tenzij er een nieuwe spits komt die er 25 inschopt.
Niet dat dat realistisch is
Hij is technisch vaardig en kan mooie doelpunten maken. Maar fysiek is hij zwak en hij is zo traag als dikke stront. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen als hij eindelijk eens serieuze speeltijd krijgt, maar ben er niet rouwig om dat dat bij een andere club is.quote:
Vind ik prima hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:12 schreef Vasion het volgende:
Volgend jaar weer een nederlaag bij PEC dus.
Ach, dat zijn we na Veldwijk wel gewend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is technisch vaardig en kan mooie doelpunten maken. Maar fysiek is hij zwak en hij is zo traag als dikke stront. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen als hij eindelijk eens serieuze speeltijd krijgt, maar ben er niet rouwig om dat dat bij een andere club is.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 20:17:15Feyenoord en Tonny Vilhena nemen na dit seizoen definitief afscheid van elkaar. Het volledige bericht lees je hier: https://t.co/dVVrFjV3xm reageer retweet
quote:Tonny Vilhena vervolgt zijn loopbaan bij een andere club dan Feyenoord. Dit is duidelijk geworden nadat ook een laatste poging om tot een nieuwe verbintenis te komen deze week op niets is uitgelopen.
Feyenoord en de 21-jarige middenvelder, wiens contract over zes weken afloopt, zijn met tussenpozen al met al ruim anderhalf jaar in gesprek geweest over een nieuwe verbintenis. Afgelopen week deden partijen nog een ultieme poging het eens te worden over een nieuwe meerjarige verbintenis, maar andermaal werd duidelijk dat Feyenoord bij lange na niet kan voldoen aan de eisen van Vilhena en zijn adviseurs.
Feyenoord schijnt interesse te hebben in een Chileens spitsje van 1 miljoen euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tenzij er een nieuwe spits komt die er 25 inschopt.
Niet dat dat realistisch is
Omdat? Als hij 2 miljoen salaris wil (ik noem maar wat), en dat is zijn laagste bod, wordt toch gewoon andermaal duidelijk dat Feyenoord bij lange na niet aan zijn eisen kan voldoen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:23 schreef Caland het volgende:
Wat een stijlloze trap na zeg, die laatste zin.
Dat heb ik ook gelezen. Als je op je 25e niet verder komt dan 14 goals in de Chileense competitie dan zegt dat genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt interesse te hebben in een Chileens spitsje van 1 miljoen euro.
De spits schijnt de interesse bevestigd te hebben.
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 20:32:51Kamp Vilhena had dinsdag prima gevoel na gesprek over driejarig contract. Feyenoord dacht na en zegt toch nee. #Feyenoord reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 20:34:19Kamp Vilhena verrast. 'Zegt #Feyenoord nee? Niets van gehoord. Verklaring op website? Wij hebben niets gehoord. Van Geel zit in buitenland.' reageer retweet
Van mij mogen Van Geel en Vilhena allebei optiefenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:52 schreef Boma het volgende:
De teringwanneer tyft die kut brabo nou eindelijk is op.
Het gaat mij om de manier waarop dit weer gaat. Je knalt op vrijdagavond om half 9 een persbericht op je site. Vilhena was er nog nieteens van op de hoogte. Vilhena heeft 15(?)jaar voor Feyenoord gespeeld. Ook al kom je er financieel niet uit dan ga je op een chique manier uit elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen, dit is het beste voor iedereen. Vilhena is een speler die nog niets heeft bewezen en na 1 toevalstreffer meteen denkt dat hij het mannetje is en iedere vrije trap opeist.. zo'n ego moet je niet in je team willen.. laat hem maar naar het buitenland gaan, dan zien we vanzelf of zijn ego net zo groot is als zijn kwaliteiten
quote:Vilhena: 'Moet ik dan minder krijgen dan andere jongens?'
Middenvelder Tonny Vilhena reageert onverschillig op het nieuws dat Feyenoord de onderhandelingen staakt over verlenging van zijn aflopende contract.
'Ik ben niet voor niets met de club in gesprek gegaan', zegt de nu transfervrije Vilhena tegen Voetbal International. 'Iedereen kent mijn thuissituatie, dus langer bij de club was voor mij een serieuze optie, ook al doordat Feyenoord mijn club is en blijft.'
De middenvelder wijst de suggestie van de hand dat hij exorbitante eisen had gesteld. 'Het enige dat ik heb gevraagd is een salaris dat de meeste andere basisspelers bij de club ook krijgen. Feyenoord was daartoe niet bereid. Oké, dan niet.'
'Ik hoor en lees ook dat ik word neergezet als een geldwolf, maar wie de salarissen bij Feyenoord kent, weet dat ik niet ben. Ik hoef geen miljoenen te verdienen, maar moet ik dan wel minder krijgen dan andere jongens? Het is gewoon een vorm van waardering. Als Feyenoord mij dat niet wil geven, nou, dan kijk ik verder.'
Rancune
Vilhena vliegt zondag met de selectie van Oranje naar het Portugese Lagos voor een trainingskamp van een week. Vrijdag volgt dan de oefeninterland tegen Ierland. 'Ik ben blij met die uitverkiezing', zegt Vilhena. 'Het is een bevestiging dat ik het bij Feyenoord goed heb gedaan. Ik wil dat niveau vasthouden en wacht gewoon af op wat komen gaat.'
Rancune tegen Feyenoord heeft hij niet. 'Ik gun de club het beste en zal trainer Giovanni van Bronckhorst missen. Hem ben ik dankbaar voor het vertrouwen wat hij mij heeft gegeven. Ik kan met iedereen goed opschieten, behalve misschien met één persoon.'
Voor Vilhena is er genoeg interesse. Eerder informeerden Hamburger SV en VfL Wolfsburg. Ook AC Milan en vooral Internazionale hebben belangstelling, net zoals FC Porto en een aantal Spaanse clubs. 'Ik ben ervan overtuigd dat ik bij een mooie club terecht kom waar ik me verder kan ontwikkelen', besluit Vilhena.
Krabby
Dat spelers met minder kwaliteiten meer verdienen dan Vilhena vind ik ook vreemd, als het inderdaad zo is. Los daarvan ben ik blij dat die hele soap nu eindelijk eens voorbij is. Jammer dat hij Feyenoord geen euro oplevert, maar het is niet anders. Als speler zal ik hem niet missen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:16 schreef Maastoren het volgende:
Het is dus stuk gelopen omdat Feyenoord Vilhena niet het salaris geven wat ze al die andere mongolen geven![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt erop dat Van Geel een of andere prestigestrijd met Vilhena wilde uitvechten oid.
Zou nog kunnen dat Van Geel het besluit niet alleen heeft genomen, maar dat het is voorgelegd aan de RvC. Of beslist Van Geel zelf over transfers?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:18 schreef PIETR het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ns.htm?channel=phone
Bloedhond die van Geel.
Wie zou dat nou zijn.quote:Rancune tegen Feyenoord heeft hij niet. 'Ik gun de club het beste en zal trainer Giovanni van Bronckhorst missen. Hem ben ik dankbaar voor het vertrouwen wat hij mij heeft gegeven. Ik kan met iedereen goed opschieten, behalve misschien met één persoon.'
Van Geel is inderdaad eindverantwoordelijk voor het transferbeleid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou nog kunnen dat Van Geel het besluit niet alleen heeft genomen, maar dat het is voorgelegd aan de RvC. Of beslist Van Geel zelf over transfers?
Ik heb zo'n idee dat er nog genoeg gelekt gaat worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Maastoren het volgende:
De vraag is wie er zit te jokken. Feyenoord die zegt dat Vilhena een buitensporig salaris wilde of Vilhena die zegt dat Feyenoord minder salaris bood dan dat ze een VD Heijden geven...
Van Geel is ongeschikt. Prima in de periode dat je niks te besteden had maar hij heeft ook met zijn aankopen aangetoond dat hij Feyenoord niet verder gaat helpen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat er nog genoeg gelekt gaat worden.
Dit word geen leuke zomer.
Precies dit. Lijkt wel of ze stuk voor stuk autistisch zijn in het Maasgebouw.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Waarom kan nou verdorie zelfs zoiets niet gewoon op een normale manier gaan. Man man man. Prima dat je niet verder wil met iemand om welke reden dan ook, maar los het vervolgens ook netjes op dan.
Jezus christus, wat fucking amateuristisch.
Als je vraagt wie er jokt dan is het antwoord niet zo moeilijk denk ik.. Van Geel is in mijn ogen een van de grootste gluiperds uit de voetballerijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Maastoren het volgende:
De vraag is wie er zit te jokken. Feyenoord die zegt dat Vilhena een buitensporig salaris wilde of Vilhena die zegt dat Feyenoord minder salaris bood dan dat ze een VD Heijden geven...
Jij durftquote:
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je vraagt wie er jokt dan is het antwoord niet zo moeilijk denk ik.. Van Geel is in mijn ogen een van de grootste gluiperds uit de voetballerij
Dat zal ook wel meespelen ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef KillemWieft het volgende:
Het komt Van Geel beter uit dat Tonny vertrekt, hij heeft immers al geïnvesteerd in een vervanger.
Het zou mooi zijn als er eens wat meer transparantie komt qua salarissen in de voetbalwereld. Dan zijn we eens af van dit soort geruchten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef Maastoren het volgende:
Lekker signaal naar je eigen jeugd ook. Als je bij ons het eerste haalt dan betalen we je sowieso minder dan willekeurige gehandicapten die we gekocht hebben van andere Nederlandse clubs.
Van Geel = altijd zijn eigen straatje schoonvegen door anderen te beschadigenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Komt bij dat het een typisch van Geel bericht is. Toch nog even die trap na over die eisen (maar niet vertellen wat dan die eisen zijn, als ze dan zo buitensporig asociaal zijn, leg dan uit waarom).
Dezelfde lijn zag je bij Guidetti en als ik me niet vergis hadden we dit zelfde geouwehoer rond de contract verlenging van de Vrij maar dan dat Mathijsen zoveel verdiende.
Nelom zit rond de 5 ton dacht ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Gouka zegt op Twitter dat Vilhena nu ver onder spelers als Nelom en Vejinovic zit, en dat Vilhena richting El Ahmadi wou gaan. Nou weet ik niet of hij dat zou moeten eisen, maar ik ben dan meer benieuwd naar wat Nelom nu krijgt bijvoorbeeld. Vilhena zou daar flink boven moeten zitten tegen El Ahmadi aan denk ik.
Martquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Komt bij dat het een typisch van Geel bericht is. Toch nog even die trap na over die eisen (maar niet vertellen wat dan die eisen zijn, als ze dan zo buitensporig asociaal zijn, leg dan uit waarom).
Dezelfde lijn zag je bij Guidetti en als ik me niet vergis hadden we dit zelfde geouwehoer rond de contract verlenging van de Vrij maar dan dat Mathijsen zoveel verdiende.
Vilhena zat flink onder de rest omdat hij al 3(?) jaar niks tekende natuurlijk. Nelom zal rond de 4 of 5 ton zitten denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Gouka zegt op Twitter dat Vilhena nu ver onder spelers als Nelom en Vejinovic zit, en dat Vilhena richting El Ahmadi wou gaan. Nou weet ik niet of hij dat zou moeten eisen, maar ik ben dan meer benieuwd naar wat Nelom nu krijgt bijvoorbeeld. Vilhena zou daar flink boven moeten zitten tegen El Ahmadi aan denk ik.
Ik mag alles. En ja, dat dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mart
Jij mag Mart zeggen?
OT :
Wát een farce weer.
Ik vind echt niet dat Vilhena al verdient om naar het salaris van El Ahmadi te gaan. Wat verdient Kongolo nu? Rond dat bedrag zou hij wel mogen uitkomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Nelom zal wel zo'n 5/6 ton pakken vrees ik. Las op twittert dat VD Heijden 6/7 ton pakt. Vilhena verdient toch ook zo'n salaris? Zal je ook weer zien dat Nelom wordt verlengd en dat de Witte Keniaan wordt verkochtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Ja eens. Als hij echt zoveel wou, dan is het terecht dat Feyenoord daar niet in mee is gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena zat flink onder de rest omdat hij al 3(?) jaar niks tekende natuurlijk. Nelom zal rond de 4 of 5 ton zitten denk ik.
El Ahmadi rond of iets boven de miljoen. Dat is wel iets te gortig voor een 20 jarige bij Feyenoord, helaas.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Het meest treurige nieuws van deze week vind ik dat KEA heeft bijgetekend.
Hier is iedereen het denk ik wel mee eens, wat een beschamende zooi weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens. Als hij echt zoveel wou, dan is het terecht dat Feyenoord daar niet in mee is gegaan.
Maar dan nog, de manier waarop weer ...
Ik vind dat zo'n overrated speler.quote:
Heeft ook geen zelfinzicht.. een paar maanden terug kwam hij tot de conclusie dat hij geen doelpuntenmaker is. Jezus mina, dat hadden wij een jaar of 8 terug al geconcludeerd. Maar toch steeds maar weer blijven proberen he Karim.. ooit zal die bal er wel weer in vliegenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n overrated speler.
• Brengt altijd de bal
• Kan niet schieten
• Is op leeftijd en heeft geen restwaarde meer
• Heeft geen persoonlijkheid
• Kiest de juiste momenten om druk te zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Brengt altijd de bal
• Kan niet schieten
Vejinovic was op basis van zijn prestaties gewoon een prima aankoop vorig jaar. Helaas viel ie hopeloos tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:56 schreef Maastoren het volgende:
Zijn scorend vermogen is wel meer dan treurig inderdaad maar het is goed om hem langer erbij te hebben. Liever KEA dan Vejinovic of iets dergelijks.
Als hij het daar bij zou laten is hij een prima speler. Maar hij overschat zichzelf nogal en denkt dat hij kwaliteiten bezit die hij niet heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
• Kiest de juiste momenten om druk te zetten
• Balafpakker
Dus pure middelmaat. Al kan 'ie komend seizoen mondjes snoeren maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vejinovic was op basis van zijn prestaties gewoon een prima aankoop vorig jaar. Helaas viel ie hopeloos tegen
Ik vind het wel meevallen. Het enige is dat als hij op doel wil gaan schieten dat je bij voorbaat weet dat het niks wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als hij het daar bij zou laten is hij een prima speler. Maar hij overschat zichzelf nogal en denkt dat hij kwaliteiten bezit die hij niet heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuipvreesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vejinovic was op basis van zijn prestaties gewoon een prima aankoop vorig jaar. Helaas viel ie hopeloos tegen
Niet alleen het schieten is beroerd. Assists heeft hij ook nauwelijks, de man zou zich gewoon helemaal niet met aanvallen moeten bemoeien.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Het enige is dat als hij op doel wil gaan schieten dat je bij voorbaat weet dat het niks wordt.
Dit. Schuurman wil ook verhuurd worden omdat hij geen kans krijgt. Chong vertrekt omdat er geen plan voor hem was. Achahbar is in de maling genomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is echt fout gegaan sinds Feyenoord weer geld te besteden heeft.. sportief zijn we erop achteruit gegaan en de jeugdopleiding wordt weer verwaarloosd
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet alleen het schieten is beroerd. Assists heeft hij ook nauwelijks, de man zou zich gewoon helemaal niet met aanvallen moeten bemoeien.
Wijnaldum en Fer wilden hogerop toen we nog in een dal zaten. Verder bespeur ik bij sommige talenten uit de Academy een vorm van zelfoverschatting. Zij horen hun hele leventje al hoe goed ze zijn en zijn niet gewend aan sportieve tegenslag.. als ze op de bank belanden door slecht presteren, willen ze al snel weg. Stukje mentaliteit dat in de jeugdopleiding niet is ontwikkeld. Maar ja, zo zie ik het als buitenstaander.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit. Schuurman wil ook verhuurd worden omdat hij geen kans krijgt. Chong vertrekt omdat er geen plan voor hem was. Achahbar is in de maling genomen.
Fer, Wijnaldum, Boetius, Vilhena. Waarom mislukken alle zogenaamde toptalenten bij ons en lopen ze gratis of voor te weinig de deur uit?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef Anoonumos het volgende:
Opdat wij niet vergetenRIP TonnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Koeman had Pelle..... en koedettiequote:
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 22:05:33#Feyenoord laat weten dat Vilhena niet wist dat er persbericht op website zou komen, maar dat deadline allerlaatste aanbod was verstreken. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 22:07:12#Feyenoord begreep vandaag dat Vilhena laatste voorstel niet accepteerde, heeft tot 20:00 gewacht en daarna op website verklaring afgelegd. reageer retweet
Waarschijnlijk zat Martin al ruim vantevoren met zijn vinger boven de 'send' knopquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:21 schreef Scrummie het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 22:05:33#Feyenoord laat weten dat Vilhena niet wist dat er persbericht op website zou komen, maar dat deadline allerlaatste aanbod was verstreken. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 22:07:12#Feyenoord begreep vandaag dat Vilhena laatste voorstel niet accepteerde, heeft tot 20:00 gewacht en daarna op website verklaring afgelegd. reageer retweet
Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Haringkop het volgende:
verrassend er gaat weer eens een jeugdspeler met moddergooien weg..
Gelukkig is de club wel goed voor de Immers' en van der Heijdens van deze wereld.
Tobsportbeleid.
Dan ben je blind. Hij is ook een verdedigende middenvelder. Extreem goede speler, zeker voor de eredivisie. Typisch Nederlands om dat soort spelers niet te waarderen, en ook Vilhena uit te kotsen. Zo blijf je altijd derde (of vierde/vijfde).quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Brengt altijd de bal
• Kan niet schieten
Weet het wel zeker. En Kramer ook uiteraard.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammer![]()
![]()
.
Ik verwacht dat Vilhena met dat nieuwe contractaanbod echt wel meer was gaan verdienen dan Vejinovic en Van der Heijden hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammer![]()
![]()
.
In zekere zin eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:38 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die kanjerbrabo
Maakt de hele club te schande. Gewoon gênant hoe hij keer op keer natrapt om zijn eigen falen te verbloemen. Hoop dat hij er asap uit geflikkerd wordt. En met pel en veren het stadion uit gehaald wordt. En op de parkeerplaats gestenigd wordt. En van de Erasmusbrug geflikkerd wordt.![]()
![]()
Met dit bestuur worden we nooit kampioen. Tapia,Bilal en Kramer zoveel geldverspilling. Vejinovic speelde nog goed bij Vitesse.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:54 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord heeft broodnodig een nieuwe leiding nodig.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Het meest treurige nieuws van deze week vind ik dat KEA heeft bijgetekend.
Eens. Vaak genoeg de MVP geweest voor mij. Misschien, samen met Vermeer, wel de belangrijkste man dit seizoen geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:42 schreef satecl het volgende:
El ahmadi is zo fucking belangrijk voor dit Feyenoord. Stel je toch eens voor dat hij ook nog eens weg zou gaan......
Vilhena is gewoon een schraperquote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:17 schreef Vasion het volgende:
Opmerkelijk dat Feyenoord zegt goede salaris te hebben aangeboden en dat Vilhena juist het tegenovergestelde vertelt. Wederom weer een lachwekkend optreden van Van Geel
quote:Feyenoord heeft voldoende middenvelders in haar selectie, maar het definitieve vertrek van Tonny Vilhena wordt mogelijk toch niet intern opgelost.
Het Algemeen Dagblad stelt vandaag namelijk dat ''Feyenoord de komende weken op zoek gaat naar een vervanger''. Dat nieuws zou opvallend zijn, want Renato Tapia werd door td Martin van Geel enkele weken geleden nog aangewezen als vervanger van Vilhena.
Van Geel noemde de aankoop van FC Twente toentertijd een koopje. Feyenoord betaalde zo'n 2,3 miljoen euro voor de Peruviaanse international.
Voetbal International stelde onlangs nog dat ze ''in De Kuip nogal geschrokken zijn van Tapia''. Jeugdspeler Jari Schuurman, die weliswaar een aanvallendere rol heeft, zou al op hetzelfde niveau zitten.
Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Met dit bestuur worden we nooit kampioen. Tapia,Bilal en Kramer zoveel geldverspilling. Vejinovic speelde nog goed bij Vitesse.
Van Geel doet het echt goed zonder geld, toen kreeg hij het voor elkaar om Guidetti,Pelle en Janmaat te regelen en zelfs Immers was een goede aankoop gezien hij met winst is verkocht en het helemaal niet zo slecht deed als velen hier beweren. Zeker als je kijkt naar ons huidige middenveld
Tja.. goed gescout. En alsnog ben ik van mening dat je geen middenvelder moet kopen. Is echt de laatste prioriteit...quote:
Geel had er natuurlijk veel meer dan een paar ton uit kunnen halen. (Als die paar ton klopt) voor een paar ton had je hem beter kunnen houden. Zeker als je nu weer een extra matige middenvelder gaat aanschaffen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.
Extreem goed? Hou toch op. Misschien onze beste middenvelder, maar dat zegt ook meteen het verhaal. Bij PSV en Ajax lopen daar gewoon betere/bepalendere voetballers rond dan KEA. Goede voetballer als de ploeg goed draait. Maar zeker zonder Clasie een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind. Hij is ook een verdedigende middenvelder. Extreem goede speler, zeker voor de eredivisie. Typisch Nederlands om dat soort spelers niet te waarderen, en ook Vilhena uit te kotsen. Zo blijf je altijd derde (of vierde/vijfde).
Van Geel blij, hij mag weer een middenvelder halen!quote:Feyenoord zal volgens het Algemeen Dagblad op zoek gaan naar een vervanger van Vilhena.
Hij heeft al lang een deal met Zyech, vandaar dat Tonny weg mag. Geelgod.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Geel blij, hij mag weer een middenvelder halen!
Wie is hier blind dan. Jij denkt zeker ook dat Achahbar een soort Messi is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind. Hij is ook een verdedigende middenvelder. Extreem goede speler, zeker voor de eredivisie. Typisch Nederlands om dat soort spelers niet te waarderen, en ook Vilhena uit te kotsen. Zo blijf je altijd derde (of vierde/vijfde).
Je vergeet Kuytquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:51 schreef PIETR het volgende:
Middenvelders:
El Ahmadi
Vejinovic
Tapia
Toornstra
Schuurman
Nieuwkoop
Gustafson
Hamer
El Ahmadi en Toornstra zijn basiswaardig, Schuurman is heel talentvol, maar de rest is (nog) niet goed genoeg voor een basisplaats. Dus opzich is een echte versterking erbij op het middenveld geen slechte gedachte.
Nog een jaartje Kuyt op 10 zie ik eigenlijk niet zitten. Schiet je niks mee op.quote:
Gaat wel gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nog een jaartje Kuyt op 10 zie ik eigenlijk niet zitten. Schiet je niks mee op.
Wat we nu dus zien is wat we hadden kunnen verwachten. Dit is Martin van Geel gewoon. Hij noemt het beleid met een visie en dat mag hij zo zien. Ik zie dat, zoals verwacht, net even wat anders.quote:Ajax
Bij Ajax moest Van Geel leiding geven aan de vernieuwing van de spelersgroep. Op het moment van zijn aanstelling kampte de club met tegenvallende resultaten en veel aflopende contracten. Hij gaf bij zijn aanstelling aan het 'dichter bij huis' te willen zoeken, door meer spelers uit de Nederlandse competitie te halen, in plaats van buitenlanders. Als bewijs daarvan werden onder zijn leiding Jaap Stam, Edgar Davids en Klaas-Jan Huntelaar naar Amsterdam gehaald en Kenneth Pérez van AZ gekocht voor het volgende seizoen. Ook haalde hij Dennis Gentenaar van Borussia Dortmund, als 2e keeper.
De conclusies van de commissie-Coronel, over het beleid van Ajax van de laatste tien jaar, zette de positie van Van Geel onder druk. Op 17 februari 2008 werd het rapport openbaar gemaakt. De meeste kritiek werd gericht op Van Geel: spelers waren aangekocht zonder scoutingrapport of na negatief advies van de scouts. Ook werd er gesproken over een slechte verstandhouding met de trainers Danny Blind en Henk ten Cate. Op 22 april 2008 maakte Van Geel bekend op te stappen bij Ajax, omdat hij, in het nieuwe technisch model dat Ajax vanaf het seizoen 2008-2009 wilde gaan hanteren geen plaats meer voor zichzelf zag weggelegd. Later kwam naar buiten dat de Brabander zou zijn ontslagen indien hij niet de eer aan zichzelf had gehouden.[3]
Als Martin in de zomer nou eens vergelijkbare klasse naar Rotterdam laat verkassen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:14 schreef Scrummie het volgende:
Als bewijs daarvan werden onder zijn leiding Jaap Stam, Edgar Davids en Klaas-Jan Huntelaar naar Amsterdam gehaald en Kenneth Pérez van AZ gekocht voor het volgende seizoen.
Stam was echt een succes in Amsterdam ja. Davids idemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Martin in de zomer nou eens vergelijkbare klasse naar Rotterdam laat verkassen.
Mathijsen was wel degelijk een succes. Alleen een jaartje te lang gebleven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stam was echt een succes in Amsterdam ja. Davids idem. Die twee kan je vergelijken met de aankoop van Mathijsen destijds bij ons.
Alleen als je nu een nieuwe 10 zou halen omdat Schuurman & Gustafson nog niet goed genoeg zijn, rem je hun ontwikkeling alleen maar meer. Ik zou Gustafson de kans geven op 10 en Schuurman een jaartje verhuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:51 schreef PIETR het volgende:
Middenvelders:
El Ahmadi
Vejinovic
Tapia
Toornstra
Schuurman
Nieuwkoop
Gustafson
Hamer
El Ahmadi en Toornstra zijn basiswaardig, Schuurman is heel talentvol, maar de rest is (nog) niet goed genoeg voor een basisplaats. Dus opzich is een echte versterking erbij op het middenveld geen slechte gedachte.
Dat zou kunnen. Ik vond het maar matig voor het geld, maar goed. Doet niets af aan het feit dat Stam en Davids het natuurlijk niet goed deden in Amsterdam. Qua leeftijd/bedragen leken het mij vergelijkbare spelers.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mathijsen was wel degelijk een succes. Alleen een jaartje te lang gebleven.
Inderdaad vergelijkbare aankopen, met wisselend succes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik vond het maar matig voor het geld, maar goed. Doet niets af aan het feit dat Stam en Davids het natuurlijk niet goed deden in Amsterdam. Qua leeftijd/bedragen leken het mij vergelijkbare spelers.
Ik zou Schuurman de kans geven op 10 en Gustafson op de bank zetten. Schuurman is in potentie een betere speler dan Gustafson, die ik maar twee helftjes (Heerenveen uit en Twente thuis) goed heb zien spelen dit seizoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen als je nu een nieuwe 10 zou halen omdat Schuurman & Gustafson nog niet goed genoeg zijn, rem je hun ontwikkeling alleen maar meer. Ik zou Gustafson de kans geven op 10 en Schuurman een jaartje verhuren.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Geel heeft inmiddels wel bewezen dat hij geen geschikte TD is voor een club die de top wil halen. Laat hem maar oprotten.
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 11:55:21Hoogte van dat bedrag onduidelijk door aanpassing regels. Meest gunstige berekening: ¤ 810.000, minst gunstige 540.000. #Vilhena #Feyenoord reageer retweet
Ik heb toch wel meer goede dingen gezien van Gustafson hoor. Erg sterk in de combinatie, assists en goals. Die heeft voorlopig nog wel een streepje voor op Schuurman bij mij, die nog helemaal niets heeft (kunnen) laten zien in Feyenoord 1. Vergeet niet dat Gustafson ongeveer anderhalf seizoen achter elkaar heeft doorgespeeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik zou Schuurman de kans geven op 10 en Gustafson op de bank zetten. Schuurman is in potentie een betere speler dan Gustafson, die ik maar twee helftjes (Heerenveen uit en Twente thuis) goed heb zien spelen dit seizoen.
Perez en Huntelaar deden het prima bij de neuzen. Kuijt heeft ook een uitstekend seizoen gedraaid. Mathijssen was een logische keuze, kreeg alleen een te lang contract.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik vond het maar matig voor het geld, maar goed. Doet niets af aan het feit dat Stam en Davids het natuurlijk niet goed deden in Amsterdam. Qua leeftijd/bedragen leken het mij vergelijkbare spelers.
Hij staat in ieder geval niet voor aantrekken van jonge, talentvolle, spelers met doorverkoopwaarde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Perez en Huntelaar deden het prima bij de neuzen. Kuijt heeft ook een uitstekend seizoen gedraaid. Mathijssen was een logische keuze, kreeg alleen een te lang contract.
Garanties krijg je nooit. Maar dat Van Geel staat voor het aantrekken van mislukkende oude spelers is dus nogal overtrokken (als dat is wat je wilt beweren).
Mooi voor Anass maar ik ga even een potje huilenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Achahbar definitief naar PEC.
Voor vier jaar.
We gaan het zien volgend seizoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Als je door 3 verschillende trainers op de bank wordt gezet, dan kun je er toch niet zo veel van?
Zucht. Zucht. Zucht. De simpelste conclusie die je kan trekken uit dat feit.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Als je door 3 verschillende trainers op de bank wordt gezet, dan kun je er toch niet zo veel van?
Dat ligt aan het kk bestuur, aan Van Geel, aan Kramer, aan de kinderen van Kuijt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Bij PEC is het niveau, de verwachting en de concurrentie natuurlijk een stuk minder dan bij Feyenoord. Bovendien weet Jans altijd dingen bij spelers naar boven te halen die bij andere coaches verborgen blijven. Ik ben blij!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Ja dat idee heb ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook veel te dik. Tenminste dat gezicht van hem tegen Willem 2 kon echt niet
Steven Berghuis is toch een vleugelaanvaller?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:10 schreef PIETR het volgende:
Verwacht nu dat Steven Berghuis binnen een paar dagen gepresenteerd zal worden. Is dat een verbetering tov Achahbar? Mwua.
Aldus Ananas op Facebook.quote:Ik zeg onze prachtige club na 15 jaar gedag. Na jaren vechten voor mijn plek is het niet gelukt. Ik wil iedereen enorm bedanken die mij de afgelopen jaren heeft gesteund, wanneer het slecht ging kon ik altijd terugvallen op Het Legioen. Ik heb mijzelf altijd netjes gedragen en uitgedragen als een ambassadeur van onze prachtige club. Ik wil iedereen zo enorm bedanken vanuit de grond van mijn hart. Feyenoorder dat wordt je niet dat ben je gewoon.
Iedereen bedankt voor alle moois wat ik hier heb mogen meemaken en hopelijk tot ooit.
Feyenoord Till I Die
Hij is misschien net niet Feyenoord niveau. Maar wel beter dan Kazim en Kramer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Hij heeft ook worstenpootjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook veel te dik. Tenminste dat gezicht van hem tegen Willem 2 kon echt niet
Ik geloof niet dat de eisen van Vilhena zo irreëel waren. Anders was hij ook van de week niet meer aan tafel gaan zitten. Hij weet ongetwijfeld wel ongeveer wat zijn collegas verdienen en wat er mogelijk is. Ik ben er heilig van overtuigd dat Van Geel gewoon zijn eerdere fout niet wil toegeven door nu echt met een stevig salaris te komen. Hij is gewoon begonnen met een bodje van 4-5 ton, en durft hem nu geen 8-9 te geven omdat dit zijn autoriteit aantast en anderen ook mogelijk meer proberen. Bovendien blijft het dat totale salarisplafond van 14 miljoen voor 35 spelers je dwars zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
In zekere zin eens.
Schaam me kapot voor dat persbericht vandaagman man man
Ananasgenotquote:
Verrassend weer...quote:
Verrassend weer...quote:
Belachelijk ook. Die Immers is daar een sensatie. Ze willen die vent daar ontzettend graag houden, en nog 8 andere teams willen hem ook overnemen. Hoe kom je dan in vredesnaam op een paar ton uit. Die teams hebben verdomme een hogere begroting dan wij!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo belangrijk was Vilhena nou ook weer niet. Laten we niet overdrijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:26 schreef De_Pel het volgende:
....Ook hij ziet hoe een belangrijke speler transfervrij vertrekt
Ananasgodquote:
Boëtius had wel één topseizoen gespeeld. 2012/13 meen ik? Als hij dat niveau vast had kunnen houden. Maarja, ik weet niet wat het is met Feyenoord en talentjes die niet door hun dipjes heen kunnen komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo belangrijk was Vilhena nou ook weer niet. Laten we niet overdrijven.
Ik weet dat het de gewoonte is om Feyenoord talenten op te hemelen, maar ik denk dat we Vilhena echt niet gaan missen. Hij was geen speler die wekelijks het verschil maakte.
Hij was allerminst een dragende speler zoals Clasie dat wel was bijvoorbeeld.
Ik denk dan ook niet dat hij het gaat maken in het buitenland.
Toen ik dat zei over Boetius werd ik ook uitgelachen (de reacties zijn voorspelbaar), maar die zit in Basel ook de bank warm te houden.
Vilhena was met 21 jaar wel degelijk met regelmaat de best op het veld. Nee, inderdaad, niet altijd, maar wat wil je als hij amper de kans kreeg om regelmatig minuten te maken. Het afgelopen jaar meerdere keren MOTM.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo belangrijk was Vilhena nou ook weer niet. Laten we niet overdrijven.
Ik weet dat het de gewoonte is om Feyenoord talenten op te hemelen, maar ik denk dat we Vilhena echt niet gaan missen. Hij was geen speler die wekelijks het verschil maakte.
Hij was allerminst een dragende speler zoals Clasie dat wel was bijvoorbeeld.
Ik denk dan ook niet dat hij het gaat maken in het buitenland.
Toen ik dat zei over Boetius werd ik ook uitgelachen (de reacties zijn voorspelbaar), maar die zit in Basel ook de bank warm te houden.
Wat is de bron van die "enkele tonnen"?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Voor zover de zeikerds die claimen dat hij dik en miljoen, evenveel als Ahmadi/Vermeer eiste.quote:Feyenoord en Tonny Vilhena gaan op een uiterst onrustige manier uit elkaar. De salariseisen van de 21-jarige middenvelder bleken voor de Rotterdammers te gortig. Naar verluidt ging het Vilhena om een salaris van de buitencategorie, zo meldt het Algemeen Dagblad.
Volgens journalist Mikos Gouka vroeg Vilhena om een te grote upgrade van zijn contract. 'Meer dan acht ton, dat is fors. Maar er zijn nog wel een paar spelers die nóg hoger zitten. Er is ook nog zoiets als tekengeld', laat de Feyenoord-watcher op Twitter weten. Dus houden beide partijen uiteindelijk niets aan de lange onderhandelingen over.
Vilhena was bereid om bij Feyenoord te blijven, maar zag een salarisverhoging als een vorm van waardering die hij op dat moment niet voelde. Het kamp van de 21-jarige middenvelder hield een goed gevoel aan het laatste gesprek met de clubleiding van Feyenoord, maar de Rotterdammers besloten uiteindelijk toch om de stekker uit de onderhandelingen te halen.
Ik vind het eerder krankzinnig om sommige eigen spelers als supertalenten te blijven zien ook al maken ze dat niet waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Compleet krankzinnig dat mensen dit niet willen inzien.
Overigens heeft Boetius nog altijd een ongekend talent, maar is hij ook in Basel regelmatig geblesseerd geweest.
Ik word hier zo droevig van hequote:'Kongolo, Boëtius en Vilhena met juiste salaris nog jaren in De Kuip'
woensdag 19 maart 2014 om 12:46
image: http://resources.voetbalp(...)5c652f3bdda565a3.jpg
'Kongolo, Boëtius en Vilhena met juiste salaris nog jaren in De Kuip'
Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena staan op de scoutingslijstjes van verschillende Europese topclubs. Als het aan hun management ligt, blijven zij voorlopig echter nog bij Feyenoord, meldt Voetbal International.
De belangen van het trio Feyenoord-talenten worden behartigd door de Stellar Group uit Engeland. De contracten van Boëtius en Vilhena lopen tot de zomer van 2016, Kongolo staat tot medio 2015 onder contract in De Kuip.
Feyenoord wil het contract van Kongolo, die zich fantastisch ontwikkelt, openbreken en verlengen. Zijn begeleiding staat daar voor open, maar wil wel dat de financiële beloning in verhouding staat met de gemiddelde salarissen in de selectie.
De Rotterdammers hopen op korte termijn met de Stellar Group om de tafel te zitten om over Kongolo te praten. De toekomst van Boëtius en Vilhena zal dan ook aan bod komen, maar Feyenoord is volgens VI niet van plan om hun contracten ook aan te passen.
Een talent van 21 dat nog niet één heel seizoen stabiel goed heeft gepresteerd. Ik snap wel dat je die jongen geen 8+ ton plus tekengeld gaat betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor zover de zeikerds die claimen dat hij dik en miljoen, evenveel als Ahmadi/Vermeer eiste.
Die gozer is transfervrij, is bereid om 3 (!) jaar te tekenen en daarbij flink wat te laten liggen t.o.v. het buitenland, levert je dan sowieso een aantal miljoen op, en vraagt gewoon een salaris wat in lijn van verwachting ligt met zijn situatie/status.
Complete waanzin dit, laat staan de behandeling achteraf
Ik denk inderdaad niet dat hij een absolute topclub haalt, of in ieder geval niet in de basis. Ik verwacht dat hij het met de Schalkes en Evertons van deze wereld zal moeten doen. Dan nog is hij zo miljoenen waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het eerder krankzinnig om sommige eigen spelers als supertalenten te blijven zien ook al maken ze dat niet waar.
Wat denk jij dan dat het plafond van Vilhena is? Zie jij hem basisspeler bij een topclub zijn? Daar komt hij gewoon voor tekort.
En ik denk dat hij bij Feyenoord rond de miljoen kon gaan verdienen maar dat niet genoeg vond. Dan houdt het op.
Bij een subtopper in een grote competitie kan hij zomaar het driedubbele krijgen. Ik geef hem geen ongelijk.
Man, al betaal je hem één seizoen acht ton. Als je na dat seizoen een transfersom weet te cashen heb je die acht ton er zo weer uit. Nu loopt hij zo de deur uit zonder dat de club financieel iets terug ziet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een talent van 21 dat nog niet één heel seizoen stabiel goed heeft gepresteerd. Ik snap wel dat je die jongen geen 8+ ton plus tekengeld gaat betalen.
Meer dan acht hè. Plus tekengeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, al betaal je hem één seizoen acht ton. Als je het seizoen een transfersom weet te cashen heb je die acht ton er zo weer uit. Nu loopt hij zo de deur uit zonder dat de club financieel iets terug ziet.
Er staat niet dat hij bovenop die 8 ton nog tekengeld wil. Je kan het even makkelijk vertalen als: wanneer je dan 8 ton te veel geef, bied dan tekengeld. Of: ja, Ahmadi zit dan maar 2-3 ton hoger, maar die kreeg ook nog een flinke zak tekengeld erbij (ondanks 0,0 doorverkooppotentieel).quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een talent van 21 dat nog niet één heel seizoen stabiel goed heeft gepresteerd. Ik snap wel dat je die jongen geen 8+ ton plus tekengeld gaat betalen.
Dat is ook gewoon een dragende speler, net als Kuyt en Vermeer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er staat niet dat hij bovenop die 8 ton nog tekengeld wil. Je kan het even makkelijk vertalen als: wanneer je dan 8 ton te veel geef, bied dan tekengeld. Of: ja, Ahmadi zit dan maar 2-3 ton hoger, maar die kreeg ook nog een flinke zak tekengeld erbij (ondanks 0,0 doorverkooppotentieel).
Dit. Je verdient het hoe dan ook terug. Al geef je hem 2 jaar een dik miljoen en een miljoen tekengeld, denk je dan echt dat hij geen 3 miljoen transfersom oplevert?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, al betaal je hem één seizoen acht ton. Als je na dat seizoen een transfersom weet te cashen heb je die acht ton er zo weer uit. Nu loopt hij zo de deur uit zonder dat de club financieel iets terug ziet.
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit. Je verdient het hoe dan ook terug. Al geef je hem 2 jaar een dik miljoen en een miljoen tekengeld, denk je dan echt dat hij geen 3 miljoen transfersom oplevert?
Natuurlijk is dat slechts illustratief en een beetje lastig uit te leggen qua verhoudingen in de groep, maar daar is nu geen sprake van.
Mooi verhaal, maar je ontwijkt wel het punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een dragende speler, net als Kuyt en Vermeer.
Zo ver is Vilhena nog niet.
Als je hem inderdaad een miljoen salaris en een miljoen tekenbonus geeft, gaat dat mogelijk scheve gezichten opleveren. Dat is dan ook dubieus. Maar daar is nu helemaal geen sprake van. Als hij 850k krijgt, gaat er echt niemand in een hoekje zitten huilen.quote:
Het is heel simpel. Als Vilhena het salaris van een grote meneer wil, moet hij als een grote meneer presteren. En dat presteren komt voor het mooie salaris. Dat heeft 'ie gewoon nog niet gedaan over een langere periode.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wat denk je dat de transferwaarde van Vilhena is?
Daar komt nog bij dat het helemaal niet gegarandeerd is dat een buitenlandse club straks bereid is om een aantal miljoenen voor Vilhena neer te leggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Als Vilhena het salaris van een grote meneer wil, moet hij als een grote meneer presteren. En dat presteren komt voor het mooie salaris. Dat heeft 'ie gewoon nog niet gedaan over een langere periode.
8 ton zou ik nog snappen, al is het aan de hoge kant. Meer is op dit moment gewoon niet te rechtvaardigen gezien zijn prestaties.
Het is wel eeuwig zonde.
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena had met gemak over 1 of 2 jaar 10-15 miljoen opgeleverd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat het helemaal niet gegarandeerd is dat een buitenlandse club straks bereid is om een aantal miljoenen voor Vilhena neer te leggen.
Ik kan me maar zo voorstellen dat een pak 'm beet Everton of Torino best een gokje met hem wil nemen qua salaris, maar hem niet hoeft als er ook nog een paar miljoen aan Feyenoord moet worden betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |