Mooi voor Anass maar ik ga even een potje huilenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Achahbar definitief naar PEC.
Voor vier jaar.
We gaan het zien volgend seizoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Als je door 3 verschillende trainers op de bank wordt gezet, dan kun je er toch niet zo veel van?
Zucht. Zucht. Zucht. De simpelste conclusie die je kan trekken uit dat feit.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Als je door 3 verschillende trainers op de bank wordt gezet, dan kun je er toch niet zo veel van?
Dat ligt aan het kk bestuur, aan Van Geel, aan Kramer, aan de kinderen van Kuijt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Bij PEC is het niveau, de verwachting en de concurrentie natuurlijk een stuk minder dan bij Feyenoord. Bovendien weet Jans altijd dingen bij spelers naar boven te halen die bij andere coaches verborgen blijven. Ik ben blij!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Ja dat idee heb ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook veel te dik. Tenminste dat gezicht van hem tegen Willem 2 kon echt niet
Steven Berghuis is toch een vleugelaanvaller?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:10 schreef PIETR het volgende:
Verwacht nu dat Steven Berghuis binnen een paar dagen gepresenteerd zal worden. Is dat een verbetering tov Achahbar? Mwua.
Aldus Ananas op Facebook.quote:Ik zeg onze prachtige club na 15 jaar gedag. Na jaren vechten voor mijn plek is het niet gelukt. Ik wil iedereen enorm bedanken die mij de afgelopen jaren heeft gesteund, wanneer het slecht ging kon ik altijd terugvallen op Het Legioen. Ik heb mijzelf altijd netjes gedragen en uitgedragen als een ambassadeur van onze prachtige club. Ik wil iedereen zo enorm bedanken vanuit de grond van mijn hart. Feyenoorder dat wordt je niet dat ben je gewoon.
Iedereen bedankt voor alle moois wat ik hier heb mogen meemaken en hopelijk tot ooit.
Feyenoord Till I Die
Hij is misschien net niet Feyenoord niveau. Maar wel beter dan Kazim en Kramer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Hij heeft ook worstenpootjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook veel te dik. Tenminste dat gezicht van hem tegen Willem 2 kon echt niet
Ik geloof niet dat de eisen van Vilhena zo irreëel waren. Anders was hij ook van de week niet meer aan tafel gaan zitten. Hij weet ongetwijfeld wel ongeveer wat zijn collegas verdienen en wat er mogelijk is. Ik ben er heilig van overtuigd dat Van Geel gewoon zijn eerdere fout niet wil toegeven door nu echt met een stevig salaris te komen. Hij is gewoon begonnen met een bodje van 4-5 ton, en durft hem nu geen 8-9 te geven omdat dit zijn autoriteit aantast en anderen ook mogelijk meer proberen. Bovendien blijft het dat totale salarisplafond van 14 miljoen voor 35 spelers je dwars zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
In zekere zin eens.
Schaam me kapot voor dat persbericht vandaagman man man
Ananasgenotquote:
Verrassend weer...quote:
Verrassend weer...quote:
Belachelijk ook. Die Immers is daar een sensatie. Ze willen die vent daar ontzettend graag houden, en nog 8 andere teams willen hem ook overnemen. Hoe kom je dan in vredesnaam op een paar ton uit. Die teams hebben verdomme een hogere begroting dan wij!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.
Zo belangrijk was Vilhena nou ook weer niet. Laten we niet overdrijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:26 schreef De_Pel het volgende:
....Ook hij ziet hoe een belangrijke speler transfervrij vertrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |