abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162367372
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.. Zal best dat Vilhena een voor Feyenoordbegrippen goede aanbieding heeft gekregen. Maar in ons kikkerlandje gaat er wel 52% belasting vanaf, dus dat schiet niet erg op. Kortom.. Vilhena is geen geldwolf maar een geldwolfje met een Feyenoord-hart en Van Geel is ehh Van Geel
pi_162368164
verrassend er gaat weer eens een jeugdspeler met moddergooien weg..

Gelukkig is de club wel goed voor de Immers' en van der Heijdens van deze wereld.

Tobsportbeleid.
#12 is not for sale!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 23:35:45 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_162369164
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Haringkop het volgende:
verrassend er gaat weer eens een jeugdspeler met moddergooien weg..

Gelukkig is de club wel goed voor de Immers' en van der Heijdens van deze wereld.

Tobsportbeleid.
Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammer ;( ;( ;( .
2000 light years from home
  vrijdag 20 mei 2016 @ 23:37:41 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_162369252
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n overrated speler.

• Brengt altijd de bal
• Kan niet schieten
• Is op leeftijd en heeft geen restwaarde meer
• Heeft geen persoonlijkheid
Dan ben je blind. Hij is ook een verdedigende middenvelder. Extreem goede speler, zeker voor de eredivisie. Typisch Nederlands om dat soort spelers niet te waarderen, en ook Vilhena uit te kotsen. Zo blijf je altijd derde (of vierde/vijfde).
2000 light years from home
pi_162369788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammer ;( ;( ;( .
Weet het wel zeker. En Kramer ook uiteraard.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162371344
Ik ben helemaal klaar met die kanjerbrabo :r

Maakt de hele club te schande. Gewoon gênant hoe hij keer op keer natrapt om zijn eigen falen te verbloemen. Hoop dat hij er asap uit geflikkerd wordt. En met pel en veren het stadion uit gehaald wordt. En op de parkeerplaats gestenigd wordt. En van de Erasmusbrug geflikkerd wordt. :r :r :r
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_162371431
Het ego van die kanjerdebiel kan het gewoon niet hebben als zo'n jong prikkie meer verdiend dan hij zelf.

Mag hopen dat de grafkisten verhuisdozen volgende keer in zijn tuin worden afgeleverd.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 21 mei 2016 @ 00:54:45 #209
438851 Oldground
El Poderoso
pi_162371735
Feyenoord heeft broodnodig een nieuwe leiding nodig.
Van alles is weer waardeloos.
pi_162371745
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Vilhena met dat nieuwe contractaanbod echt wel meer was gaan verdienen dan Vejinovic en Van der Heijden hoor.

Alleen niet zoveel als Vermeer, Elia, El Ahmadi en Kuyt natuurlijk (en begrijpelijk ook vind ik).

Als Vilhena dat niet genoeg vindt kun je dat Van Geel niet verwijten.

Maar hoe dit vervolgens gecommuniceerd wordt. Dat is echt wel amateuristisch. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 21 mei 2016 @ 01:09:37 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162372030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 00:38 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die kanjerbrabo :r

Maakt de hele club te schande. Gewoon gênant hoe hij keer op keer natrapt om zijn eigen falen te verbloemen. Hoop dat hij er asap uit geflikkerd wordt. En met pel en veren het stadion uit gehaald wordt. En op de parkeerplaats gestenigd wordt. En van de Erasmusbrug geflikkerd wordt. :r :r :r
In zekere zin eens.

Schaam me kapot voor dat persbericht vandaag :') man man man
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 21 mei 2016 @ 02:32:17 #212
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162373266
Exit van Geel.

Die man maakt de club kapot.

De enige troost kan ik halen uit: zonder Vilhena presteerde we dit seizoen beter dan mét Vilhena. Ik had graag dat ie had gebleven, maar hopelijk komt Vejinovic beter uit de verf aankomend seizoen. Zoals Kuyt heeft gezegd: 'Bosvelt had ook een dramatisch eerste seizoen bij Feyenoord'. ....... Maar ach, ik weet wel beter ;(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162373273
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 00:54 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord heeft broodnodig een nieuwe leiding nodig.
Met dit bestuur worden we nooit kampioen. Tapia,Bilal en Kramer zoveel geldverspilling. Vejinovic speelde nog goed bij Vitesse.

Van Geel doet het echt goed zonder geld, toen kreeg hij het voor elkaar om Guidetti,Pelle en Janmaat te regelen en zelfs Immers was een goede aankoop gezien hij met winst is verkocht en het helemaal niet zo slecht deed als velen hier beweren. Zeker als je kijkt naar ons huidige middenveld
pi_162373294
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Het meest treurige nieuws van deze week vind ik dat KEA heeft bijgetekend.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 02:42:25 #215
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162373371
El ahmadi is zo fucking belangrijk voor dit Feyenoord. Stel je toch eens voor dat hij ook nog eens weg zou gaan......
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 03:24:42 #216
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162373718
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 02:42 schreef satecl het volgende:
El ahmadi is zo fucking belangrijk voor dit Feyenoord. Stel je toch eens voor dat hij ook nog eens weg zou gaan......
Eens. Vaak genoeg de MVP geweest voor mij. Misschien, samen met Vermeer, wel de belangrijkste man dit seizoen geweest.
Laffe huichelaar
pi_162374263
Opmerkelijk dat Feyenoord zegt goede salaris te hebben aangeboden en dat Vilhena juist het tegenovergestelde vertelt. Wederom weer een lachwekkend optreden van Van Geel
pi_162374319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 08:17 schreef Vasion het volgende:
Opmerkelijk dat Feyenoord zegt goede salaris te hebben aangeboden en dat Vilhena juist het tegenovergestelde vertelt. Wederom weer een lachwekkend optreden van Van Geel
Vilhena is gewoon een schraper
  zaterdag 21 mei 2016 @ 09:12:08 #219
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162374547
quote:
Feyenoord heeft voldoende middenvelders in haar selectie, maar het definitieve vertrek van Tonny Vilhena wordt mogelijk toch niet intern opgelost.
Het Algemeen Dagblad stelt vandaag namelijk dat ''Feyenoord de komende weken op zoek gaat naar een vervanger''. Dat nieuws zou opvallend zijn, want Renato Tapia werd door td Martin van Geel enkele weken geleden nog aangewezen als vervanger van Vilhena.

Van Geel noemde de aankoop van FC Twente toentertijd een koopje. Feyenoord betaalde zo'n 2,3 miljoen euro voor de Peruviaanse international.

Voetbal International stelde onlangs nog dat ze ''in De Kuip nogal geschrokken zijn van Tapia''. Jeugdspeler Jari Schuurman, die weliswaar een aanvallendere rol heeft, zou al op hetzelfde niveau zitten.
:') :') :') :') :') :') :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 21 mei 2016 @ 09:14:15 #220
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162374561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef Henrys het volgende:

[..]

Met dit bestuur worden we nooit kampioen. Tapia,Bilal en Kramer zoveel geldverspilling. Vejinovic speelde nog goed bij Vitesse.

Van Geel doet het echt goed zonder geld, toen kreeg hij het voor elkaar om Guidetti,Pelle en Janmaat te regelen en zelfs Immers was een goede aankoop gezien hij met winst is verkocht en het helemaal niet zo slecht deed als velen hier beweren. Zeker als je kijkt naar ons huidige middenveld
Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_162374601
Als het klopt dat ze bij Feyenoord zijn geschrokken van Tapia, dan stijgen ze meteen weer met stip op de josti-meter. Hoe dom kan je zijn om zoveel geld door de plee te spoelen voor nutteloze aankopen? Wie scout verdomme al die halve zolen?
pi_162374602
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 09:12 schreef PIETR het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :')
Tja.. goed gescout. En alsnog ben ik van mening dat je geen middenvelder moet kopen. Is echt de laatste prioriteit...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162374621
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.
Geel had er natuurlijk veel meer dan een paar ton uit kunnen halen. (Als die paar ton klopt) voor een paar ton had je hem beter kunnen houden. Zeker als je nu weer een extra matige middenvelder gaat aanschaffen.
pi_162374630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan ben je blind. Hij is ook een verdedigende middenvelder. Extreem goede speler, zeker voor de eredivisie. Typisch Nederlands om dat soort spelers niet te waarderen, en ook Vilhena uit te kotsen. Zo blijf je altijd derde (of vierde/vijfde).
Extreem goed? Hou toch op. Misschien onze beste middenvelder, maar dat zegt ook meteen het verhaal. Bij PSV en Ajax lopen daar gewoon betere/bepalendere voetballers rond dan KEA. Goede voetballer als de ploeg goed draait. Maar zeker zonder Clasie een heel stuk minder.
Vond hem in 'gewraakte' serie van 7 wedstrijden echt dramatisch. Dan zie je helaas ook dat hij niet het vermogen heeft de ploeg te dragen.

Overigens is een verlening van zijn contract wel goed nieuws. Een betere vervanger aantrekken is gewoon lastig, ook nu Vilhena wegvalt.
#12 is not for sale!
pi_162374887
Ik word hier zo moe van. Wat een leed, wat een leed.

Feyenoord :r
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')