Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Haringkop het volgende:
verrassend er gaat weer eens een jeugdspeler met moddergooien weg..
Gelukkig is de club wel goed voor de Immers' en van der Heijdens van deze wereld.
Tobsportbeleid.
Dan ben je blind. Hij is ook een verdedigende middenvelder. Extreem goede speler, zeker voor de eredivisie. Typisch Nederlands om dat soort spelers niet te waarderen, en ook Vilhena uit te kotsen. Zo blijf je altijd derde (of vierde/vijfde).quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n overrated speler.
• Brengt altijd de bal
• Kan niet schieten
• Is op leeftijd en heeft geen restwaarde meer
• Heeft geen persoonlijkheid
Weet het wel zeker. En Kramer ook uiteraard.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammer![]()
![]()
.
Ik verwacht dat Vilhena met dat nieuwe contractaanbod echt wel meer was gaan verdienen dan Vejinovic en Van der Heijden hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eens. Ik denk eerlijk gezegd dat knuppels al Vejinovic en Van der Heijden gewoon meer verdienen dan Vilhena. Terecht dat hij meer wil. Jammer![]()
![]()
.
In zekere zin eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:38 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die kanjerbrabo
Maakt de hele club te schande. Gewoon gênant hoe hij keer op keer natrapt om zijn eigen falen te verbloemen. Hoop dat hij er asap uit geflikkerd wordt. En met pel en veren het stadion uit gehaald wordt. En op de parkeerplaats gestenigd wordt. En van de Erasmusbrug geflikkerd wordt.![]()
![]()
Met dit bestuur worden we nooit kampioen. Tapia,Bilal en Kramer zoveel geldverspilling. Vejinovic speelde nog goed bij Vitesse.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:54 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord heeft broodnodig een nieuwe leiding nodig.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Het meest treurige nieuws van deze week vind ik dat KEA heeft bijgetekend.
Eens. Vaak genoeg de MVP geweest voor mij. Misschien, samen met Vermeer, wel de belangrijkste man dit seizoen geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:42 schreef satecl het volgende:
El ahmadi is zo fucking belangrijk voor dit Feyenoord. Stel je toch eens voor dat hij ook nog eens weg zou gaan......
Vilhena is gewoon een schraperquote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:17 schreef Vasion het volgende:
Opmerkelijk dat Feyenoord zegt goede salaris te hebben aangeboden en dat Vilhena juist het tegenovergestelde vertelt. Wederom weer een lachwekkend optreden van Van Geel
quote:Feyenoord heeft voldoende middenvelders in haar selectie, maar het definitieve vertrek van Tonny Vilhena wordt mogelijk toch niet intern opgelost.
Het Algemeen Dagblad stelt vandaag namelijk dat ''Feyenoord de komende weken op zoek gaat naar een vervanger''. Dat nieuws zou opvallend zijn, want Renato Tapia werd door td Martin van Geel enkele weken geleden nog aangewezen als vervanger van Vilhena.
Van Geel noemde de aankoop van FC Twente toentertijd een koopje. Feyenoord betaalde zo'n 2,3 miljoen euro voor de Peruviaanse international.
Voetbal International stelde onlangs nog dat ze ''in De Kuip nogal geschrokken zijn van Tapia''. Jeugdspeler Jari Schuurman, die weliswaar een aanvallendere rol heeft, zou al op hetzelfde niveau zitten.
Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Met dit bestuur worden we nooit kampioen. Tapia,Bilal en Kramer zoveel geldverspilling. Vejinovic speelde nog goed bij Vitesse.
Van Geel doet het echt goed zonder geld, toen kreeg hij het voor elkaar om Guidetti,Pelle en Janmaat te regelen en zelfs Immers was een goede aankoop gezien hij met winst is verkocht en het helemaal niet zo slecht deed als velen hier beweren. Zeker als je kijkt naar ons huidige middenveld
Tja.. goed gescout. En alsnog ben ik van mening dat je geen middenvelder moet kopen. Is echt de laatste prioriteit...quote:
Geel had er natuurlijk veel meer dan een paar ton uit kunnen halen. (Als die paar ton klopt) voor een paar ton had je hem beter kunnen houden. Zeker als je nu weer een extra matige middenvelder gaat aanschaffen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers kostte Feyenoord 9 ton en is voor enkele tonnen verkocht.
Extreem goed? Hou toch op. Misschien onze beste middenvelder, maar dat zegt ook meteen het verhaal. Bij PSV en Ajax lopen daar gewoon betere/bepalendere voetballers rond dan KEA. Goede voetballer als de ploeg goed draait. Maar zeker zonder Clasie een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ben je blind. Hij is ook een verdedigende middenvelder. Extreem goede speler, zeker voor de eredivisie. Typisch Nederlands om dat soort spelers niet te waarderen, en ook Vilhena uit te kotsen. Zo blijf je altijd derde (of vierde/vijfde).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |