Vervelend he, andere meningenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Typisch het volgende:
Dat domme geroep dat iedereen maar moet oprottuh is erg irritant.
Helemaal niet, maar wel als je dan vervolgens niet verder komt dan: ja dat vind ik gewoon, mag het?quote:
Op het moment van kopen was hij niet veel minder waard in ieder geval. Achteraf had je hem beter nu kunnen kopen ja. Maar iets met een koe en kont.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef yvette1982 het volgende:
Zou van Geel nog steeds vinden dat hij Tapia onder de marktprijs heeft gekocht.
Scrummie. De Nelom van het fokforumquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel als je dan vervolgens niet verder komt dan: ja dat vind ik gewoon, mag het?
Dan zie ik niet in wat je op een discussieforum doet.
Maar prima, gelukkig zitten we nog samen in #TeamTonny. Wil jij reserve captain zijn?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel als je dan vervolgens niet verder komt dan: ja dat vind ik gewoon, mag het?
Dan zie ik niet in wat je op een discussieforum doet.
Zeker wil ik dat. #TeamTonny4everquote:Maar prima, gelukkig zitten we nog samen in #TeamTonny. Wil jij reserve captain zijn?
Ze hadden hem sowieso niet moeten kopen. Het is nogal een transferprijs plus salaris om op de tribune te zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op het moment van kopen was hij niet veel minder waard in ieder geval. Achteraf had je hem beter nu kunnen kopen ja. Maar iets met een koe en kont.
Jij hebt hem al afgeschreven, na amper een half seizoen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ze hadden hem sowieso niet moeten kopen. Het is nogal een transferprijs plus salaris om op de tribune te zitten.
Snap ik ook niet echt. Sowieso, een half seizoen waarin ie wat, 90 minuten in totaal heeft gespeeld?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij hebt hem al afgeschreven, na amper een half seizoen?
Ik had hem al afgeschreven voor hij was gekocht. De laatste wedstrijd van Twente tegen PSV was hij ook veruit de slechtste van het veld. Twente ging ook een stuk beter presteren toen hij vertrok.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij hebt hem al afgeschreven, na amper een half seizoen?
Geen slecht idee, een middenveld met Toornstra, El Ahmadi en Vilhena met daarvoor Gustafson zou best kunnen werken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Slobeend het volgende:
Elia heeft super veel matige wedstrijden gespeeld. En dat is dan onze beste buitenspeler, erg treurig. Misschien moeten we gewoon kappen met dat 4-3-3. Elia en Bilal weg (Typisch vindt dit leuk). Middenvelders genoeg voor een 4-4-2, zeker als Vilhena toch blijft.
Kuyt en Kramer/nieuwe spits.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen slecht idee, een middenveld met Toornstra, El Ahmadi en Vilhena met daarvoor Gustafson zou best kunnen werken.
Maar dan moeten we met 2 spitsen spelen, wie?! En niet zeggen Kuyt en Achahbar want dat gaat toch nooit gebeuren.
Ik ben benieuwd of Kramer rendeert in een 2-spitsensysteem, maar hij rendeert ook niet in 4-3-3, dus waarom ook nietquote:
Dat valt ook wel mee, ze zijn gedegradeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik had hem al afgeschreven voor hij was gekocht. De laatste wedstrijd van Twente tegen PSV was hij ook veruit de slechtste van het veld. Twente ging ook een stuk beter presteren toen hij vertrok.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Kramer rendeert in een 2-spitsensysteem, maar hij rendeert ook niet in 4-3-3, dus waarom ook niet
Overigens loopt het contract van Kalou komend seizoen af, het zou echt prachtig zijn als die volgend jaar naar ons wil komen.
We hebben geen geld, ook geen ruimte in het salarisgebouw. Denk niet dat Kalou genoegen neemt met een OV chipkaart en 10 gratis consumpties.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Kramer rendeert in een 2-spitsensysteem, maar hij rendeert ook niet in 4-3-3, dus waarom ook niet
Overigens loopt het contract van Kalou komend seizoen af, het zou echt prachtig zijn als die volgend jaar naar ons wil komen.
En er zit nu een Verdonk bij de selectie, dat zal hem ook niet vrolijk stemmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben geen geld, ook geen ruimte in het salarisgebouw. Denk niet dat Kalou genoegen neemt met een OV chipkaart en 10 gratis consumpties.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En er zit nu een Verdonk bij de selectie, dat zal hem ook niet vrolijk stemmen.
[..]
Dan kan je helemaal stoppen met de jeugdopleiding. Middelmatige spelers ophalen en een ander systeem spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Slobeend het volgende:
Elia heeft super veel matige wedstrijden gespeeld. En dat is dan onze beste buitenspeler, erg treurig. Misschien moeten we gewoon kappen met dat 4-3-3. Elia en Bilal weg (Typisch vindt dit leuk). Middenvelders genoeg voor een 4-4-2, zeker als Vilhena toch blijft.
[..]
Als Kuyt dan net stopt hebben we weer wat ruimte toch? Niet dat ik het super realistisch acht, want dan is ie net 32 en nog zo'n goed jaar in de Bundesliga wekt vast interesse van grotere clubs, maar het zou zo mooi zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben geen geld, ook geen ruimte in het salarisgebouw. Denk niet dat Kalou genoegen neemt met een OV chipkaart en 10 gratis consumpties.
Hardop gelachen weer Calandquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, ze zijn gedegradeerd.
[..]
Daar begrijp ik ook niets van. De Taap was gewoon fit, wat doet die gast dan op de tribune?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt. Sowieso, een half seizoen waarin ie wat, 90 minuten in totaal heeft gespeeld?
Geld tellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niets van. De Taap was gewoon fit, wat doet die gast dan op de tribune?
Als je denkt dat Elia geen helder licht is. Karsdorp is nog wel een gradatie of 3 erger.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:09 schreef H.FR het volgende:
Over Elia gesproken. Karsdorp gaat met hem mee op vakantie
Panfluit spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niets van. De Taap was gewoon fit, wat doet die gast dan op de tribune?
quote:Pikante transfer in huize-Schaken: 'Mijn boys gaan naar Feyenoord en Ajax'
Ruben Schaken zal komend seizoen in eigen huis zo nu en dan moeten optreden als vredestichter. Op Twitter maakt de aanvaller van ADO Den Haag bekend dat zijn zoontjes bij Feyenoord en Ajax gaan spelen.
Schaken, in Amsterdam geboren en zelf oud-speler van Feyenoord, kan er de humor wel van inzien. 'Transfernieuws! Mijn boys maken na dit seizoen de overstap naar Feyenoord en Ajax! Geen commentaar aub', schrijft de voetballer donderdag op Twitter.
Schaken speelde zelf van 2010 tot en met 2015 voor Feyenoord, voor wie hij vijftien keer scoorde. Na een mislukt avontuur bij Inter Baku in Azerbeidzjan streek hij vorige zomer in Den Haag neer. Bij ADO speelde hij het voorbije seizoen 29 wedstrijden, waarin hij twee keer scoorde en twee assists leverde. De Hagenaars eindigden op de elfde positie in de Eredivisie. Het contract van Schaken loopt nog tot medio 2017.
Van Geel leg weer te slapen!!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben hier niet blij mee...
Hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben hier niet blij mee...
Wat ben jij ook een lul geworden de laatste maandenquote:
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?quote:
Was op een gegeven moment best van waarde. #blessquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?
2 van Schaken kun je de ballenjongens niet aandoenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?
Tja, hij kan er gewoon niet veel van.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat Elia geen helder licht is. Karsdorp is nog wel een gradatie of 3 erger.
De Taap #Verlosserquote:Tapia: ''Ik heb nog even om te laten zien wat ik kan''
Renato Tapia kende een teleurstellend eerste half jaar bij Feyenoord. De middenvelder werd in januari overgenomen van FC Twente, maar sindsdien zat de Peruviaans international vaker op de tribune dan dat hij op het veld stond.
''Ik raak daar niet van in de war'', stelt Tapia echter in supportersmagazine Hand in Hand. ''Natuurlijk had ik graag meer gespeeld, maar ik heb een contract tot 2020. Ik heb dus nog wel even om te laten zien wat ik kan. Ik denk echt dat ik aan het begin van het nieuwe seizoen een heel stuk verder zal zijn. Dan wil ik een gooi naar een basisplaats doen, want dat is uiteraard mijn doel.''
De Zuid-Amerikaan gaf zich vooraf al een half jaar om te wennen. ''In mijn hoofd speelden de afgelopen maanden nog veel zaken op de achtergrond een rol. Ik moest erg wennen aan de stad Rotterdam, want ik was het kleine Enschede gewend. Daarnaast waren er allerlei kleine probleempjes waarover ik bleef nadenken. De verzekering van mijn gezin bijvoorbeeld, ik noem maar even wat. Nu zijn al die dingen opgelost en voel ik me helemaal vrij.''
Hadden we nu waarschijnlijk voor de helft voor de prijs kunnen ophalen, heeft vrijwel niks toegevoegd 2e helft van het seizoen.quote:
Had liever die guttierez gehad eerlijk gezegd..quote:
Spannendste soap in jarenquote:Het is lang niet zeker dat Tonny Vilhena vertrekt bij Feyenoord, zo meldt het Algemeen Dagblad tussen de regels door. De kans is meer dan vijftig procent dat hij bij de club blijft en zelfs voor drie jaar tekent.
In de voorbije maanden leek het er sterk op dat Vilhena zijn contract bij Feyenoord zou uitdienen en voor een andere club zou kiezen. Afgelopen dinsdag werd er echter over een nieuw, driejarig contract voor Vilhena bij Feyenoord gesproken. Espanyol was in de markt, maar ontkende snel de berichtgeving, terwijl het AD meldt dat het niks werd.
Verder is er 'enorm veel interesse' voor Vilhena, laat journalist Mikos Gouka op Twitter weten op de vraag of ook Malaga geïnteresseerd is. Giovanni van Bronckhorst, trainer van Feyenoord, benutte de afgelopen periode om de middenvelder over te halen alsnog in Rotterdam-Zuid bij te tekenen. Er lijkt nu ook wat schot in de zaak te zitten, door de nieuwste berichten.
Is gewoon een templateshirt van Robey.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind dat shirt van Sparta net een shirt van Groningen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens hoor, ik vind het net Manchester city B waar je naar zit te kijken nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Is gewoon een templateshirt van Robey.
in plaats van ons huidge uitshirt in het blauw zag ik liever een (dezelfde?) shirt in Rotterdamse kleuren.
Ik ook, maar ik reken nergens op.quote:
Eerder nog van PEC.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind dat shirt van Sparta net een shirt van Groningen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Dat wordt weer genieten volgend seizoen met KRAMERINHO!!!
Hopelijk niet, dat maakt het des te pijnlijker om hem daar te zien spelen.quote:
Is hij goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Beste spits van Nederland. Ook wel bekend als de verlosser.quote:
Één zwaluw maakt nog geen zomer hé.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
https://streamable.com/tlmy
2x tegen PSV en 1x tegen Praag er ook maar bij doen. Om niet te vergeten de kopgoal tegen Dordt. #cut4anassquote:
Dat klopt zeker.quote:
Tegen Praag scoren? Die past wel bij PEC dan. Hij is wel leniger dan Larsje Veldwijk, dat mag ik gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2x tegen PSV en 1x tegen Praag er ook maar bij doen. Om niet te vergeten de kopgoal tegen Dordt. #cut4anass
Ik zie Achahbar bij elke club behalve bij Ajax terwcht komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:19 schreef satecl het volgende:
Anass zou voor Ajax de perfecte spits zijn. Ik zie hem daar nog wel belanden.
kunnen we volgend jaar weer zeuren als hij er een handje vol in schiet bij pecquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie Achahbar bij elke club behalve bij Ajax terwcht komen.
Gaat het zeker maken bij PEC trouwens
die kkvgeel legge weer te slape!!! opruttee!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kunnen we volgend jaar weer zeuren als hij er een handje vol in schiet bij pec
kkgeel weer te slape
Weet niet of je Zwolle dit seizoen hebt gezien. Maar van verzorgd voetbal is nauwelijks meer sprake.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me de perfecte club voor hem. Willen verzorgd voetbal spelen en genoeg teams waar ze vaak in de 16 komen.
Weer één erbij die zeker tegen ons gaat scoren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kkgeel weer te slape
Willen ja, lukt compleet niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me de perfecte club voor hem. Willen verzorgd voetbal spelen en genoeg teams waartegen ze vaak in de 16 komen.
Dan zou het nu wel een keer terecht zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kkgeel weer te slape
Van Geel kon hier weinig aan doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou het nu wel een keer terecht zijn.
Positieve van dit nieuws: men gaat sowieso op zoek naar een nieuwe spits.
Negatief: scouting komt waarschijnlijk bij Santos uit.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker.
[..]
Tegen Praag scoren? Die past wel bij PEC dan. Hij is wel leniger dan Larsje Veldwijk, dat mag ik gelijk.
Dat weet ik. Lekker rennen op de vleugels en een grote houterige spits, maar dat kan volgend jaar weer anders zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet of je Zwolle dit seizoen hebt gezien. Maar van verzorgd voetbal is nauwelijks meer sprake.
Menig en Becker 9 van de 10 keer:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Lekker rennen op de vleugels en een grote houterige spits, maar dat kan volgend jaar weer anders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet slecht gescoord.quote:![]()
Hier kan Geel dan weer weinig aan doen, Gio zet hem er buiten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kkgeel weer te slape
kkbestuurquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Elke club. Behalve wijzelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:02 schreef H.FR het volgende:
Niet alleen Zwolle is in de markt, er zijn meer clubs met interesse.
En Rutte, en Koeman.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hier kan Geel dan weer weinig aan doen, Gio zet hem er buiten.
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Als Anass volgend jaar topscorer wordt stel ik voor dat we Feyenoord opheffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |