Of jij moet eerst leren lezen, maftoetert.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:08 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ja want Chinese invloeden via aandelen of overname van de club zijn wenselijk ok man
Jij snapt er helemaal niets van
Dikke kans dat Ajax daar is ivm sponsoring door Huawei, is een wezenlijke andere situatie maar levert wel knaken opquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:08 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ja want Chinese invloeden via aandelen of overname van de club zijn wenselijk ok man
Jij snapt er helemaal niets van
Ajax heeft in Le Sports, Sengled, CST en Huawei ondertussen 4 sponsors uit China, die niet alleen veel knaken, maar ook exposure opleveren, wat vrvolgens weer merchandise opbrengsten en nieuwe sponsors binnenhaalt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dikke kans dat Ajax daar is ivm sponsoring door Huawei, is een wezenlijke andere situatie maar levert wel knaken op
Als die nou eens knaken in het laatje bracht.....quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:55 schreef Scrummie het volgende:
Wij hebben Gudde, dat is op foto's al een halve Chinees, dus waar hebben we het over. GuddeGod.
EliaVerlengGenot en BerghuisGeruchtGenotquote:Na het langer vastleggen van Karim El Ahmadi en de pogingen om Tonny Vilhena en Dirk Kuyt voor de club te behouden wil Feyenoord zich gaan richten op de buitenspelers. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord plannen om het nog eenjarige contract van Elia eerdaags te verlengen. Daarnaast heeft de clubleiding nog altijd een oogje op Steven Berghuis van Watford. Probleem is dat de Engelse club een nieuwe manager krijgt en spelers voor diens aanstelling geen toestemming krijgen om te verkassen.
Boeiend, wij hebben Eef en Huub.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax heeft in Le Sports, Sengled, CST en Huawei ondertussen 4 sponsors uit China, die niet alleen veel knaken, maar ook exposure opleveren, wat vrvolgens weer merchandise opbrengsten en nieuwe sponsors binnenhaalt.
Nee doe dan maar een potje tegen schubbekutteveen inderdaad.
Wie kent het niet...quote:Volgens het Chileense Fut Chile heeft Feyenoord interesse in de 25-jarige aanvaller Ronnie Fernandez. De aanvaller scoorde dit seizoen 14 keer in 25 wedstrijden voor zijn ploeg Santiago Wanderers, dat op het hoogste niveau in Chili speelt.
Martin van Geel gaf eerder al aan dat het graag een extra aanvaller en buitenspeler wil aantrekken.
Die Robertha lijkt ook allesbehalve geïnteresseerd in zijn eerste treffer voor Feyenoord 1quote:
Dit soort meuk gaan we de hele zomer weer aanhoren om uiteindelijk te horen dat Berghuis niet in ons salarishuis paste en dat er geïnvesteerd wordt in de toekomst (tapia e.d.) en er weer een speler ala Limbombe wordt gehaald waarmee de titel nu toch echt een keer gehaald moet wordenquote:
Spitsen met betere cijfers zijn niet te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Chileense Kramer
Years Team Apps+ (Gls)+
2009- Santiago Wanderers 72 (18)
2012 -> Puerto Montt (loan) 35 (10)
2013 -> Naval (loan) 19 (6)
2014 -> Dep. Concepción (loan) 18 (2)
Maar liefst 36 goals gemaakt!
gemiddeld 1 per 280 minuten, terwijl een flink deel van die minuten in de Chileense tweede divisie zijn gemaakt
Ik heb volgens mij nog nooit een tweet van Elia gelezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin nu al bijna te janken dat we nog een jaar tegen dat hoofd van Elia aan moeten kijken en zijn slimme tweets moeten lezen.
Lijkt net Pellè wel. Ook zo een prutser.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Chileense Kramer
Years Team Apps+ (Gls)+
2009- Santiago Wanderers 72 (18)
2012 -> Puerto Montt (loan) 35 (10)
2013 -> Naval (loan) 19 (6)
2014 -> Dep. Concepción (loan) 18 (2)
Maar liefst 36 goals gemaakt!
gemiddeld 1 per 280 minuten, terwijl een flink deel van die minuten in de Chileense tweede divisie zijn gemaakt
Wat is er mis met Elia?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin nu al bijna te janken dat we nog een jaar tegen dat hoofd van Elia aan moeten kijken en zijn slimme tweets moeten lezen.
Z'n IQ. Z'n rendement. Z'n gedrag. En het feit dat ie maar 5 potjes in het jaar aardig speelt.quote:
Dat zijn er toch 5 meer dan Boetius en Bilal bij elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Z'n IQ. Z'n rendement. Z'n gedrag. En het feit dat ie maar 5 potjes in het jaar aardig speelt.
Noem eens wat betere opties of betere spelers die wij de afgelopen jaren op die plek hebben gehad dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Z'n IQ. Z'n rendement. Z'n gedrag. En het feit dat ie maar 5 potjes in het jaar aardig speelt.
Is dat relevant?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noem eens wat betere opties of betere spelers die wij de afgelopen jaren op die plek hebben gehad dan?
Niet relevant.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zijn er toch 5 meer dan Boetius en Bilal bij elkaar.
Uh, ja.quote:
Dan ligt de lat wel erg laag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, ja.
Ik wil dat Feyenoord de best mogelijke spelers tot zijn beschikking heeft. Daar hoort Elia bij.
Dat heb ik bij jou ook af en toe, dus dat geeft nietsquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Soms heb ik bij jou echt het idee alsof je het gewoon niet begrijpt of niet leest.
Daarom vroeg ik naar voorbeelden die beter waren of zijn die voor Feyenoord kunnen spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou ook af en toe, dus dat geeft niets.
Ik vind Elia gewoon niet zo goed, en als jij dat wel vind, mag dat. Maar dan vind ik dat je de lat voor een goeie buitenspeler gewoon laag legt. Zo raar is dat toch niet?
Dan haal je niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spitsen met betere cijfers zijn niet te halen.
Ik krijg nou niet echt betaald om alternatieven te zoeken, andere mensen, in dienst bij de club, wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik naar voorbeelden die beter waren of zijn die voor Feyenoord kunnen spelen.
Zolang die er niet of nauwelijks zijn is Elia gewoon een goede optie voor Feyenoord.
Of hij nu gekke dingetjes op het internet zet of niet.
En dan over rendement beginnen bij Elia.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg nou niet echt betaald om alternatieven te zoeken, andere mensen, in dienst bij de club, wel.
Dat we vóór Elia er niet veel hebben gehad klopt, al ben ik nog steeds van Boetius.
Maar deze gast is 25 en speelt nog in Chili. Je kan lachen over de Eredivisie, het niveau daar is nog weer een stuk lager. Als hij cijfers als deze op z'n 22e had het nog wel iets kunnen zijn, maar de kans dat deze speler een succes zou zijn is nihil, nog lager dan bij Pellè en dat was al een wonder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spitsen met betere cijfers zijn niet te halen.
Ik ook, maar daarover wordt dan ook weer gekankerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar deze gast is 25 en speelt nog in Chili. Je kan lachen over de Eredivisie, het niveau daar is nog weer een stuk lager. Als hij cijfers als deze op z'n 22e had het nog wel iets kunnen zijn, maar de kans dat deze speler een succes zou zijn is nihil, nog lager dan bij Pellè en dat was al een wonder.
Dan heb ik liever dat ze lekker met hun bord op schoot in de Eredivisie scouten.
Mag ik?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan over rendement beginnen bij Elia.
Ah, voor een andere linksbuiten gelden andere eisen? Wat opmerkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ik?.
Elia en Boetius zijn qua moment van carrière natuurlijk niet te vergelijken, en dus ook niet te vergelijken op iets als rendement.
Hou op zeg. Jij gaat toch ook een speler van 18/19 anders beoordelen dan 1 van 26?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, voor een andere linksbuiten gelden andere eisen? Wat opmerkelijk.
Klopt, mensen willen graag exotische verrassingen. Het maakt mij niet uit waar spelers vandaan komen, als ze maar goed genoeg zijn. Je zou zeggen dat je die garantie eerder hebt als ze al Eredivisie-ervaring hebben, maar de afgelopen 2 jaar hebben we niet echt succes gehad met die strategie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarover wordt dan ook weer gekankerd.
Lekker vergelijkbaar welquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt net Pellè wel. Ook zo een prutser.
Nah. Ik vind ook best dat als je een speler van de statuur Elia binnenhaalt (en alle salaris en contracteisen die daarbij passen) je kritischer mag zijn op zijn prestaties dan bij een jeugdspeler die net doorbreekt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, voor een andere linksbuiten gelden andere eisen? Wat opmerkelijk.
Dan hoef je die dure ervaren kracht alsnog niet weg te doen, omdat je onervaren jeugdspelers hebt rondlopen die het in de toekomst misschien beter gaan doen. Elia is nog altijd de beste buitenspeler die we hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Ik vind ook best dat als je een speler van de statuur Elia binnenhaalt (en alle salaris en contracteisen die daarbij passen) je kritischer mag zijn op zijn prestaties dan bij een jeugdspeler die net doorbreekt.
Nee, Boetius had al bijna 100 potjes voor Feyenoord gespeeld hoor en was geen 18 of 19 meer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op zeg. Jij gaat toch ook een speler van 18/19 anders beoordelen dan 1 van 26?
Je bent nu moeilijk aan het doen om maar moeilijk te kunnen doen.
Natuurlijk mag je strenger zijn. Maar er zit nu ook niet echt iets aan te komen wat hem kan vervangen geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Ik vind ook best dat als je een speler van de statuur Elia binnenhaalt (en alle salaris en contracteisen die daarbij passen) je kritischer mag zijn op zijn prestaties dan bij een jeugdspeler die net doorbreekt.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan hoef je die dure ervaren kracht alsnog niet weg te doen, omdat je onervaren jeugdspelers hebt rondlopen die het in de toekomst misschien beter gaat doen. Elia is nog altijd de beste buitenspeler die we hebben.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar deze gast is 25 en speelt nog in Chili. Je kan lachen over de Eredivisie, het niveau daar is nog weer een stuk lager. Als hij cijfers als deze op z'n 22e had het nog wel iets kunnen zijn, maar de kans dat deze speler een succes zou zijn is nihil, nog lager dan bij Pellè en dat was al een wonder.
Oh daar ben ik het verder ook wel mee eens hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan hoef je die dure ervaren kracht alsnog niet weg te doen, omdat je onervaren jeugdspelers hebt rondlopen die het in de toekomst misschien beter gaat doen. Elia is nog altijd de beste buitenspeler die we hebben.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Elia was echt pure bagger dit jaar. Helaas hebben we niks beters, dus vind een contractverlenging prima. En als we onze spelers op basis van IQ gaan beoordelen houden we niet zo veel meer over denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |