Wel grappig, want eigenlijk is het andersom. Feyenoord ging eerst bijna failliet door wanbeleid, Twente pas daarna.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:13 schreef satecl het volgende:
2011:
“Bij Feyenoord kijken ze graag naar FC Twente. Die club wist onder voorzitter Joop Munsterman binnen een aantal jaren een huishoudboekje vol met schulden om te toveren tot een geordende administratie van een winstgevend en succesvol voetbalbedrijf. Dat moet Feyenoord ook lukken. “FC Twente is een mooi voorbeeld voor ons,” bevestigt algemeen directeur Eric Gudde van de Rotterdammers. “Die club verkeerde in 2003 in grote problemen door een belastingschuld, een selectie met onderlinge problemen en stadionplannen waarvan werd gezegd: dat kan nooit. Maar de acht jaar erna hebben ze met een consistent beleid en veelal dezelfde mensen hoog in de organisatie iets geweldigs neergezet. Chapeau. Zo willen wij het ook doen.”
Wat een visionair. Onze Eric Gudde
[..]quote:
twitter:vvLyra twitterde op woensdag 18-05-2016 om 20:26:100-6 na 59 minuten door Bilal moeilijke achternaam #lyrfey reageer retweet
quote:'Feyenoord heeft begeerde spits van één miljoen euro op het oog'
Feyenoord heeft interesse in een Chileense spits, zo melden diverse media uit dat land. Onder meer het medium Terra stelt dat Ronnie Fernandez zijn loopbaan kan voortzetten in Nederland.
De aanvaller van Santiago Wanderers scoorde dit seizoen vijftien maal voor zijn werkgever en wekte daarmee de interesse. Overigens niet alleen van Feyenoord, maar ook van Universidad de Chile, een andere Chileense club. De 25-jarige aanvaller speelt sinds het jaar 2010 profvoetbal en begon bij Santiago Wanderers. Daarna verhuisde hij op huurbasis naar Puerto Montt, Naval en Concepción.
Inmiddels is Fernandez een vaste waarde bij Santiago Wanderers, dat op het hoogste niveau van Chili acteert. Zijn club wil naar verluidt een transferbedrag van één miljoen euro vangen. Dat is Chileense clubs te gortig, maar Feyenoord is een prima optie voor dat bedrag. Ook vanuit Mexico zou er inmiddels belangstelling zijn voor Fernandez, zou luiden de geruchten.
quote:#TT | Chileense spits in het vizier van Feyenoord
donderdag 19 mei 2016 00:24
Het seizoen is afgelopen en de transfergeruchten duiken weer op in de buitenlandse media. Feyenoord schijnt, volgens het Chileense Fut Chile, geïnteresseerd te zijn in de 25-jarige spits Ronnie Fernandez. Eerder werd al bekend dat Martin van Geel de selectie wil versterken met een spits en buitenspeler.
De spits is 1.83 meter lang en scoorde dit seizoen 14 keer in 25 wedstrijden voor Santiago Wanderers: een club die nu op het hoogste niveau van Chili speelt. Wellicht krijgt Feyenoord naast Tapia en Botteghin nog wat meer Zuid-Amerikaans bloed in de selectie. Bekijk hieronder een video met enkele doelpunten.
quote:Vejinovic hoopt op een beter tweede seizoen. ''Mijn seizoen was een met ups en downs. Ik heb ontwikkelingen meegemaakt, maar ook wat mindere dingen. Het is tijd om volgend jaar weer te knallen en ik heb ook al met de trainer gesproken. Ik weet wat hij van me verwacht. Dat ga ik aanpakken.''
Ronnie F...quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat er waar is van het gerucht, en vanaf de YouTube-scouting springt ie er wat mij betreft ook nergens boven uit. Aardige balcontrole en snelle reactie wellicht
aardige strijdquote:
Feyenoord is geen naam in Europa of de wereld, wat had jij verwacht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
aardige strijd
Terwijl Ajax nog even ging cashen in China spelen wij bij FC Bal op het Dak ons laatste potje.
Genot.
Ronnie, dat klinkt nu al als een cultheld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat er waar is van het gerucht, en vanaf de YouTube-scouting springt ie er wat mij betreft ook nergens boven uit. Aardige balcontrole en snelle reactie wellicht
De jeugdopleiding staat dusdanig goed aangeschreven dat ze deze al een aardig tijdje vermarkten in Europa.Als je dan ziet dat heel China op hol slaat, en naast spelers ook aandelen van clubs of zelfs volledige clubs opkoopt, met als enige doel het voetbal in China zelf op de rails te zetten, dan moet Feyenoord er natuurlijk alles aan doen om hier een graantje van mee te pakken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord is geen naam in Europa of de wereld, wat had jij verwacht.
De Chileense Kramerquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Ja want Chinese invloeden via aandelen of overname van de club zijn wenselijk ok manquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De jeugdopleiding staat dusdanig goed aangeschreven dat ze deze al een aardig tijdje vermarkten in Europa.Als je dan ziet dat heel China op hol slaat, en naast spelers ook aandelen van clubs of zelfs volledige clubs opkoopt, met als enige doel het voetbal in China zelf op de rails te zetten, dan moet Feyenoord er natuurlijk alles aan doen om hier een graantje van mee te pakken.
Helaas heb ik zelfs nog niet 1 keer een vaag geruchtje gehoord dat ze hier mee bezig zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |