Echt de hoofdprijs inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:26 schreef H.FR het volgende:
Zo, Twente schijnt toch nog te degraderen. Extta goed dat we Tapia alvast voor de hoofdprijs hebben gehaald!
quote:Sunderland, HSV en Leverkusen volgen Kongolo
Feyenoord-verdediger Terence Kongolo staat in de belangstelling van diverse buitenlandse club. De 22-jarige verdediger van de Rotterdammers wordt op de voet gevolgd door Sunderland, Hamburger SV en Bayer Leverkusen.
De drievoudig Oranje-international tekende in januari nog voor een jaar bij tot medio 2018. Omdat hij over een doorlopend contract beschikt vertegenwoordigt de verdediger een flinke transferwaarde.
Alleen met die eventuele opbrengst is Feyenoord in staat zich te versterken. Lex Immers (Cardiff City) is definitief van de loonlijst en leverde een paar ton op, maar het salarisbudget is onvoldoende voor serieuze aankopen.
Kongolo ondertekende al op zijn zestiende zijn eerste contract bij Feyenoord. In het seizoen 2011/12 werkte hij zijn eerste competitieduel in de hoofdmacht af, waardoor de afgelopen jaargang al zijn vijfde in dienst van Feyenoord was.
Met Feyenoord won Kongolo dit seizoen de beker en werd hij derde. De verdediger speelde 29 competitieduels en kwam zes keer in actie in het bekertoernooi. In de eindstrijd van dat toernooi stond hij tegen FC Utrecht (2-1 zege) in de basis. In de weken daarvoor stond Kongolo door een hamstringblessure aan de kant.
Wat had Dirk precies moeten doen om jou wel te kunnen bekoren? Die man is onze topscoorder...quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is nog even afwachten maar voor komend seizoen verwacht ik geen progressie. Dus Dirk, bespaar je de ellende en ga lekker in Amerika ballen
2,5/3mln, dat is veel geld voor zo'n spelertje.quote:
Niet de Kongquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:51 schreef De_Pel het volgende:
Top trouwens, dat we weer uitverkoop moeten houden om "versterkingen" te kunnen halen. Dankzij de aankoop van Tapia hebben we, ondanks de verkoop van immers, geen salarisbudget. Dit terwijl we zo weinig contractspelers hebben dat Jong Feyenoord uit de competitie was getrokken als dat mogelijk was geweest.
[..]
Dat was de huursom lijkt me. Of z'n salaris.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet de Kong
Wel triest dat het budget alweer op is... en een paar ton voor Immers vind ik ook weinig.
Dat gezanik op Dirk slaat inderdaad nergens op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat had Dirk precies moeten doen om jou wel te kunnen bekoren? Die man is onze topscoorder...
Zo bedoel ik het niet.. Dirk zou graag duidelijkheid willen over versterkingen, voor hij zijn contract verlengt. Maar net als anderen zie ik niet echt veel financiële ruimte voor echte versterkingen, dus dan kan Dirk beter in Amerika gaan ballen. Dat is niet mijn wens, hij is juist mijn favoriete speler.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat had Dirk precies moeten doen om jou wel te kunnen bekoren? Die man is onze topscoorder...
Ah okay.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:
.
[..]
Zo bedoel ik het niet.. Dirk zou graag duidelijkheid willen over versterkingen, voor hij zijn contract verlengt. Maar net als anderen zie ik niet echt veel financiële ruimte voor echte versterkingen, dus dan kan Dirk beter in Amerika gaan ballen. Dat is niet mijn wens, hij is juist mijn favoriete speler.
Vrij prijzig voor onze tribunespeler.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
2,5/3mln, dat is veel geld voor zo'n spelertje.
En wanneer dat niet werd gedaan, Tonny gewoon weg ging en Twente bleef bestaan (was beide geloofwaardiger dan wat er nu aan het gebeuren is) konden we weer roepen dat er eerder gehandeld had moeten worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
2,5/3mln, dat is veel geld voor zo'n spelertje.
Dankzij de aankoop van Tapia?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:51 schreef De_Pel het volgende:
Top trouwens, dat we weer uitverkoop moeten houden om "versterkingen" te kunnen halen. Dankzij de aankoop van Tapia hebben we, ondanks de verkoop van immers, geen salarisbudget. Dit terwijl we zo weinig contractspelers hebben dat Jong Feyenoord uit de competitie was getrokken als dat mogelijk was geweest.
[..]
Er zijn geen mededelingen over de transfersom gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was de huursom lijkt me. Of z'n salaris.
Middenvelders zat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wanneer dat niet werd gedaan, Tonny gewoon weg ging en Twente bleef bestaan (was beide geloofwaardiger dan wat er nu aan het gebeuren is) konden we weer roepen dat er eerder gehandeld had moeten worden.
Wat er ook gedaan word, het valt altijd zo te draaien dat je erover kunt kankeren. Dus dat is mooi, wanneer kankeren je hobby is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wanneer dat niet werd gedaan, Tonny gewoon weg ging en Twente bleef bestaan (was beide geloofwaardiger dan wat er nu aan het gebeuren is) konden we weer roepen dat er eerder gehandeld had moeten worden.
Ja natuurlijk. Op dat moment hadden we:quote:
Je vergeet de Staaf en Schuurman.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Op dat moment hadden we:
Immers die vertrok
Toornstra die al een jaar niets had laten zien
Vejinovic die het niet echt waar lijkt te maken.
Vilhena die transfervrij de deur uit zou lopen
Kuyt die nog geen 10 was
Blijven El Ahmadi en Karsdorp over.
Erg veel middenvelders nog over ja.
En Toornstra en Vejinovic. Heb je 5 middenvelders begin komend seizoen. Das toch genoeg? En kuyt kan er ook spelen. En Nieuwkoop. Verdonk kan ook als CVM.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay.
Houden we El Ahmadi, De Staaf en Schuurman over.
Karsdorp is namelijk onze rechtsback.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
En Toornstra en Vejinovic. Heb je 5 middenvelders begin komend seizoen. Das toch genoeg? En kuyt kan er ook spelen. En Nieuwkoop. Verdonk kan ook als CVM.
Weet ik.quote:
twitter:KNVB twitterde op woensdag 18-05-2016 om 17:03:08Licentiecommissie doet voorstel aan Centrale Spelersraad: FC Twente krijgt tweede kans in de Jupiler League. Besluit is nog niet definitief. reageer retweet
twitter:KNVB twitterde op woensdag 18-05-2016 om 17:03:24Van Oostveen: KNVB vreesde dat licentiecommissie stekker uit FC Twente zou trekken. Gelukkig is er mogelijke uitweg. reageer retweet
twitter:KNVB twitterde op woensdag 18-05-2016 om 17:04:18Volledige verklaringen over besluit licentiecommissie en reactie KNVB zometeen (als de website weer werkt) op KNVB.nl. reageer retweet
Wel grappig, want eigenlijk is het andersom. Feyenoord ging eerst bijna failliet door wanbeleid, Twente pas daarna.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:13 schreef satecl het volgende:
2011:
“Bij Feyenoord kijken ze graag naar FC Twente. Die club wist onder voorzitter Joop Munsterman binnen een aantal jaren een huishoudboekje vol met schulden om te toveren tot een geordende administratie van een winstgevend en succesvol voetbalbedrijf. Dat moet Feyenoord ook lukken. “FC Twente is een mooi voorbeeld voor ons,” bevestigt algemeen directeur Eric Gudde van de Rotterdammers. “Die club verkeerde in 2003 in grote problemen door een belastingschuld, een selectie met onderlinge problemen en stadionplannen waarvan werd gezegd: dat kan nooit. Maar de acht jaar erna hebben ze met een consistent beleid en veelal dezelfde mensen hoog in de organisatie iets geweldigs neergezet. Chapeau. Zo willen wij het ook doen.”
Wat een visionair. Onze Eric Gudde
[..]quote:
twitter:vvLyra twitterde op woensdag 18-05-2016 om 20:26:100-6 na 59 minuten door Bilal moeilijke achternaam #lyrfey reageer retweet
quote:'Feyenoord heeft begeerde spits van één miljoen euro op het oog'
Feyenoord heeft interesse in een Chileense spits, zo melden diverse media uit dat land. Onder meer het medium Terra stelt dat Ronnie Fernandez zijn loopbaan kan voortzetten in Nederland.
De aanvaller van Santiago Wanderers scoorde dit seizoen vijftien maal voor zijn werkgever en wekte daarmee de interesse. Overigens niet alleen van Feyenoord, maar ook van Universidad de Chile, een andere Chileense club. De 25-jarige aanvaller speelt sinds het jaar 2010 profvoetbal en begon bij Santiago Wanderers. Daarna verhuisde hij op huurbasis naar Puerto Montt, Naval en Concepción.
Inmiddels is Fernandez een vaste waarde bij Santiago Wanderers, dat op het hoogste niveau van Chili acteert. Zijn club wil naar verluidt een transferbedrag van één miljoen euro vangen. Dat is Chileense clubs te gortig, maar Feyenoord is een prima optie voor dat bedrag. Ook vanuit Mexico zou er inmiddels belangstelling zijn voor Fernandez, zou luiden de geruchten.
quote:#TT | Chileense spits in het vizier van Feyenoord
donderdag 19 mei 2016 00:24
Het seizoen is afgelopen en de transfergeruchten duiken weer op in de buitenlandse media. Feyenoord schijnt, volgens het Chileense Fut Chile, geïnteresseerd te zijn in de 25-jarige spits Ronnie Fernandez. Eerder werd al bekend dat Martin van Geel de selectie wil versterken met een spits en buitenspeler.
De spits is 1.83 meter lang en scoorde dit seizoen 14 keer in 25 wedstrijden voor Santiago Wanderers: een club die nu op het hoogste niveau van Chili speelt. Wellicht krijgt Feyenoord naast Tapia en Botteghin nog wat meer Zuid-Amerikaans bloed in de selectie. Bekijk hieronder een video met enkele doelpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |