Was op een gegeven moment best van waarde. #blessquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?
2 van Schaken kun je de ballenjongens niet aandoenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond je 1 Schaakgod nog niet genoeg dan?
Tja, hij kan er gewoon niet veel van.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niets van. De Taap was gewoon fit, wat doet die gast dan op de tribune?
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je denkt dat Elia geen helder licht is. Karsdorp is nog wel een gradatie of 3 erger.
De Taap #Verlosserquote:Tapia: ''Ik heb nog even om te laten zien wat ik kan''
Renato Tapia kende een teleurstellend eerste half jaar bij Feyenoord. De middenvelder werd in januari overgenomen van FC Twente, maar sindsdien zat de Peruviaans international vaker op de tribune dan dat hij op het veld stond.
''Ik raak daar niet van in de war'', stelt Tapia echter in supportersmagazine Hand in Hand. ''Natuurlijk had ik graag meer gespeeld, maar ik heb een contract tot 2020. Ik heb dus nog wel even om te laten zien wat ik kan. Ik denk echt dat ik aan het begin van het nieuwe seizoen een heel stuk verder zal zijn. Dan wil ik een gooi naar een basisplaats doen, want dat is uiteraard mijn doel.''
De Zuid-Amerikaan gaf zich vooraf al een half jaar om te wennen. ''In mijn hoofd speelden de afgelopen maanden nog veel zaken op de achtergrond een rol. Ik moest erg wennen aan de stad Rotterdam, want ik was het kleine Enschede gewend. Daarnaast waren er allerlei kleine probleempjes waarover ik bleef nadenken. De verzekering van mijn gezin bijvoorbeeld, ik noem maar even wat. Nu zijn al die dingen opgelost en voel ik me helemaal vrij.''
Hadden we nu waarschijnlijk voor de helft voor de prijs kunnen ophalen, heeft vrijwel niks toegevoegd 2e helft van het seizoen.quote:
Had liever die guttierez gehad eerlijk gezegd..quote:
Spannendste soap in jarenquote:Het is lang niet zeker dat Tonny Vilhena vertrekt bij Feyenoord, zo meldt het Algemeen Dagblad tussen de regels door. De kans is meer dan vijftig procent dat hij bij de club blijft en zelfs voor drie jaar tekent.
In de voorbije maanden leek het er sterk op dat Vilhena zijn contract bij Feyenoord zou uitdienen en voor een andere club zou kiezen. Afgelopen dinsdag werd er echter over een nieuw, driejarig contract voor Vilhena bij Feyenoord gesproken. Espanyol was in de markt, maar ontkende snel de berichtgeving, terwijl het AD meldt dat het niks werd.
Verder is er 'enorm veel interesse' voor Vilhena, laat journalist Mikos Gouka op Twitter weten op de vraag of ook Malaga geïnteresseerd is. Giovanni van Bronckhorst, trainer van Feyenoord, benutte de afgelopen periode om de middenvelder over te halen alsnog in Rotterdam-Zuid bij te tekenen. Er lijkt nu ook wat schot in de zaak te zitten, door de nieuwste berichten.
Is gewoon een templateshirt van Robey.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind dat shirt van Sparta net een shirt van Groningen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens hoor, ik vind het net Manchester city B waar je naar zit te kijken nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Is gewoon een templateshirt van Robey.
in plaats van ons huidge uitshirt in het blauw zag ik liever een (dezelfde?) shirt in Rotterdamse kleuren.
Ik ook, maar ik reken nergens op.quote:
Eerder nog van PEC.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind dat shirt van Sparta net een shirt van Groningen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Dat wordt weer genieten volgend seizoen met KRAMERINHO!!!
Hopelijk niet, dat maakt het des te pijnlijker om hem daar te zien spelen.quote:
Is hij goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef satecl het volgende:
Achahbar naar Zwolle.
RIP.
Dat wordt weer genieten volgend seizoen met KRAMERINHO!!!
Beste spits van Nederland. Ook wel bekend als de verlosser.quote:
Één zwaluw maakt nog geen zomer hé.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
https://streamable.com/tlmy
2x tegen PSV en 1x tegen Praag er ook maar bij doen. Om niet te vergeten de kopgoal tegen Dordt. #cut4anassquote:
Dat klopt zeker.quote:
Tegen Praag scoren? Die past wel bij PEC dan. Hij is wel leniger dan Larsje Veldwijk, dat mag ik gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2x tegen PSV en 1x tegen Praag er ook maar bij doen. Om niet te vergeten de kopgoal tegen Dordt. #cut4anass
Ik zie Achahbar bij elke club behalve bij Ajax terwcht komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:19 schreef satecl het volgende:
Anass zou voor Ajax de perfecte spits zijn. Ik zie hem daar nog wel belanden.
kunnen we volgend jaar weer zeuren als hij er een handje vol in schiet bij pecquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie Achahbar bij elke club behalve bij Ajax terwcht komen.
Gaat het zeker maken bij PEC trouwens
die kkvgeel legge weer te slape!!! opruttee!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
kunnen we volgend jaar weer zeuren als hij er een handje vol in schiet bij pec
kkgeel weer te slape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |